Вправа «Закінчіть речення» Іменники відповідають на питання…Іменники вказують на…З великої букви пишуться…Іменники мають рід…Визначити рід допомагають слова…Іменники мають два числа…Хто? Що?назву предмета.власні імена людей, клички тварин, географічні та астрономічні назви…чоловічий, жіночій, середній.він, вона, воно.однина, множина.
ІменникІменник – це самостійна частина мови, що означає предметність, відповідає на питання хто? (до істот) і що? (до неістот)МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ ІМЕННИКА1. Рід:чоловічий — блокнот, край;жіночий — пожежа, матуся;середній — небо, дитинство.2. Число:однина — громадянин, музей;множина — громадяни, музеї.
Називний відмінок відповідав за назву предметів і ставився до всіх підозріло.. Він весь час запитував: «Хто? Що?»Родовий завжди стояв на варті і допитувався: «Кого? Чого? немає в царстві?»Давальний розподіляв їжу між мешканцями, і весь час чувся його голос: «Кому? Чому?, скільки чого дати?»А Знахідного завжди гукали на допомогу, коли потрібно було знайти що-небудь у царстві. Він завжди запитував: «Кого? Що? треба знайти?» І завжди біг на допомогу.
Орудний керував військом. Він трішки недочував і перепитував: «Ким? Чим? питаєте, керую?»А Кличний прислужував тоді, коли потрібно було когось погукати до його величності Іменника. Питань він ніяких не ставив. Він одразу кликав, кого треба. Місцевий відав транспортом. Він завжди знав, На кому? На чому? перевозять вантажі у царстві
Взаємоперевірка{638 B1855-1 B75-4 FBE-930 C-398 BA8 C253 C6}Відмінки. Допоміжне слово. Питаннягрушакленкалина. Н.вєХто? Що?грушакленкалина. Р.внемаєКого? Чого? грушікленакалини. Д.вдаю. Кому? Чому?грушікленукалиніЗ.взнайду. Кого? Що? грушукленкалину. О.ворудую, задоволений. Ким? Чим?грушеюкленомкалиною. М.всиджу, стою. На кому? На чому?(на) груші(на) клені(на) калиніК.вгрушекленекалино