Змінювання прикметників за числами

Про матеріал
Змінювання прикметників за числами. Складання речень. Автор підручника Пономарьова, Гайова 3 клас Нуш. № 71
Перегляд файлу

Тема : Змінювання прикметників за числами. Складання речень.

Мета : поглибити знання про прикметник, вчити змінювати прикметники за числами, визначати число прикметників, розвивати критичне мислення, розвивати зв’язне мовлення, усне мовлення, пам’ять; формувати компетентність  спілкуватися рідною мовою; виховувати бажання вчитися, повагу до  рідної мови, допомагати іншим.

Обладнання: мультимедійна дошка, смайлики ( або лего).

                                                Хід уроку

  1. Вступна частина.
  1. Емоційне налаштування

"Самоналаштування"

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

Струмок серед гаю,

Як стрічечка,

На квітці метелик,

Мов свічечка,

Хвилюють ,малюють,

Квітують поля-

Добридень тобі,

Україно моя!

  • Сьогодні на уроці ми будемо працювати під девізом:

Сидимо- рівненько !

Пишимо- гарненько!

Слухаємо- уважно!

Відповідаємо- правильно!

  1. Актуалізація знань учнів.

1.Вправа «Так- вірю, ні- не вірю»

- Я буду називати твердження. Якщо ви погоджуєтеся- то показуєте веселий смайлик, якщо ні- сумний.

  • Прикметник- це частина мови?
  • Прикметник відповідає на питання який? Яка?яке?
  • Прикметник вказує на дію предмета?
  • Слова парта,ручка,людина- це прикметники?
  • Прикметник у реченні зв’язаний з іменником?
  • Прикметник у реченні підкреслюємо однією лінією?
  • Прикметник у реченні підкреслюємо хвилястою лінією?
  1. Вправа «Вінегрет»
  • Пригадайте, з чого ваша бабуся, матуся робить Вінегрет. До кожного овоча наведіть приклад прикметника.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Оголошення теми і мети уроку.
  • Сьогодні на уроці ми будемо вчитися змінювати прикметники за числами. Продовжимо подорожувати Україною і завітаємо ще до одного міста до Одеси, познайомимося із центральною вулицею- Дерибасівська.
  1. Робота з підручником.
  • Вправа 1 ст.96 ( усно). Обов’язкове опрацювання правила! ( заздалегіть приготувати , а потім прич.у куточок правил).
  • Вправа 2- письмово
  1. Вправа «Інтерв’ю» ( приготувати 3 мікрофона. По одному учню на кожному ряді бере інтерв’ю у інших учнів.Кому із однокласників довелося побувати у м. Одеса. Що ще їм відомо про це місто?) слайд- відомі міста Одеси.
  2. Робота з підручником.
  • Вправа 4- письмово.
  1. Фіз.хвилинка ( слайд,відео).
  2. Робота з підручником
  • Вправа 7- письмово.
  1. Підсумок уроку.
  1. Бесіда.
  • Отже, у якому числі може стояти прикметник?
  • Які закінчення мають прикметники у множині?
  • Як визначити число прикметників?
  1. Гра «Доповни речення».
  • Тихий, весняний, поганий….. ( день),
  • Рясний, теплий, літній…….(дощ),
  • Гарні, пахучі, весняні…….(квіти).
  1. Гра «Хто я»

Один учень виходить із класу, вчитель чіпляє йому на лоба вирізаний предмет з бумаги ( лимон,їжак,морозиво…). Заходить до класу  і починає задавати дітям питання (який я? колючий, їстівний, жовтий і т.д.)

  1. Пояснення домашнього завдання. С.97 впр.9
docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку