Змішане навчання ( про онлайн та офлайн навчання)

Про матеріал
У даній презентації чітко наведені моделі змішаного навчання , їх опис та структура. Можливе використання усіма працівниками освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Змішане навчання

Номер слайду 2

Що таке змішане навчання

Номер слайду 3

Змішане навчання — не тотожне електронному (або онлайн-) навчанню. Онлайн-навчання не передбачає особистої комунікації між учнями у класі, чи учнем(-ницею) і вчителем(-кою). Це водночас його основна перевага і недолік у порівнянні зі змішаним навчанням. Адже учні, які навчаються онлайн, не мають можливості особисто спілкуватись і розвивати навички роботи в команді. Натомість система змішаного навчання дозволяє вирішити цю проблему.

Номер слайду 4

Основні компоненти змішаного навчання

Номер слайду 5

Особливості змішаного навчання

Номер слайду 6

Моделі змішаногонавчання

Номер слайду 7

Класифікацій моделей змішаного навчання існує дуже багато, але найпопулярніша – це класифікація за Гезер Стейкер та Майклом Хорном. Вона створенна у 2012 році. Саме на неї більшість дослідників сьогодні звертають увагу. Дана класифікація групує моделі за основними навчальними характеристиками, базується на практичному досвіді і розширюється у майбутньому.

Номер слайду 8

1. Ротаційна модель Під час даної моделі змішаного навчання відбувається чергування онлайн-навчання із офлайн-навчанням (робота у групах, проєкти в групі) Ротаційна модель буває чотирьох підвидів.

Номер слайду 9

1.1 Ротація за станціями Передбачає роботу у класі та у групі за конкретним графіком.

Номер слайду 10

1.2. Ротація за лабораторіями Модель схожа на попередню, проте у ній учні змінюються не в межах класу, а в межах навчального закладу. Однією із станцій є не просто робота онлайн, а робота в окремому приміщенні — лабораторії.

Номер слайду 11

1.3 Перевернутий клас За такої моделі учні за визначеним графіком змінюють онлайн-частину вдома на офлайн-частину в класі. Тобто вдома вони засвоюють теоретичний матеріал та переглядають лекції. А в класі працюють з учителем(-кою) чи у групах над практичними завданнями та проектами.

Номер слайду 12

1.4 Індивідуальна ротація У такій моделі учні працюють у класі і проходять окремі станції за індивідуально визначеним графіком. Відмінність цієї моделі від «ротації за станціями» у тому, що не всі учні обов'язково проходять усі станції.

Номер слайду 13

2. Гнучка модель Це модель, за якої учні отримують завдання у гнучкому графіку онлайн, відповідно до їхніх потреб. Вона є складноє, але результативною. ВИМОГИ:учнівська самоорганізація;дисципліна;онлайн-ресурс;гаджет.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

3. Модель самостійного змішування У цій системі учні можуть вивчати певний курс цілковито онлайн і прослуховувати його вдома чи у школі, щоб закріпити основний курс. За таких умов вчитель(-ка) також працює з учнями онлайн. Ця модель відрізняється від онлайн-навчання тим, що онлайн вивчають тільки один предмет. Натомість інші предмети учні проходять у школі.

Номер слайду 16

4. Поглиблена віртуальна модель У цій моделі учні самостійно розподіляють курси на онлайн- та офлайн-частину. Онлайн-частину можна прослуховувати як у навчальному закладі, так і поза ним. Багато онлайн-курсів трансформувалися у таку модель, щоб надати учням досвід особистого спілкування. Вона відрізняється від моделі «самостійного змішування» тим, що охоплює всі курси, а не є вибірковою. А від «перевернутого класу» — тим, що учні не щодня відвідують школу.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Переваги та недоліки змішаного навчання

Номер слайду 19

Модель. Переваги Недоліки 1. Ротаційна модель. 1.1. Ротація за станціями. Учні не обов'язково повинні мати доступ до інтернету та електронного пристрою вдома. Якщо учні працюють по групах, навчальний заклад може мати лише ту кількість пристроїв, яка потрібна для роботи групи. Класна кімната повинна бути достатньо просторою для роботи різних груп.1.2. Ротація за лабораторіями. Вчитель(-ка) може інструктувати весь клас разом, якщо ротація відбувається для всіх одночасно. Потрібна окрема кімната, обладнана комп'ютерами чи іншими електронними пристроями для всієї кількості учнів чи їх частини.

Номер слайду 20

1.3. Перевернутий клас. Можливість працювати у класі над практичними завданнями та проблемами. Краще засвоєння теорії завдяки перегляду матеріалів у зручному для учнів ритмі поза класом. Усі учні потребують доступу до обладнання та інтернету поза класом. 1.4. Індивідуальна ротація. Учні мають індивідуальний графік роботи, створений спеціально під їх потреби. Модель передбачає наявність електронних пристроїв для всіх учнів водночас. Для деяких учнів жорсткий графік не зручний і дає погані результати. Модель. Переваги Недоліки

Номер слайду 21

2. Гнучка модель. Високий рівень автономії учнів та гнучкий графік пристосовуються до особистих потреб учнів.3. Модель самостійного змішування. Навчальний заклад не потребує додаткових приміщень для поглиблених занять чи матеріалів для учнів.4. Поглибленна віртуальна модель. Високий рівень автономії учнів та гнучкий графік, пристосовані під особисті потреби учнів. Модель. Переваги Недоліки Потребує навичок самоорганізації та дисципліни від учнів. Потребує навичок самоорганізації та дисципліни від учнів. Усі учні потребують доступу до обладнання та інтернету поза класом.

Номер слайду 22

Виклики та впровадження у системі змішаного навчання

Номер слайду 23

Виклики та впровадження1. Усі моделі потребують структури, відмінної від традиційної системи навчання. 2. Вчитель повинен мати навички роботи з електронними пристроями.3. Структура матеріалу  курсу у системі змішаного навчання повинна відповідати структурі способу роботи над матеріалом.4. Модель змішаного навчання повинна відповідати віку учнів і потребам конкретного класу.

Номер слайду 24

Дякую за увагу!

pptx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку