ЗВІТ роботи приймальної комісії
5 заяв на заочну форми навчання
На денну форму навчання подано:
- на базі 9 класів - 55 заяв;
- на базі 11 класів - 43 заяв.
Міністерство освіти і науки України
Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
Таблиця 3 Список вступників рекомендованих до зарахуванняна місця регіонального замовлення на денну форму навчання на основі базової середньої освіти Спеціальність 133 «Галузеве машинобудування» освітньо-професійна програма «Обслуговування та ремонт обладнання підприємств хімічної та нафтогазопереробної промисловості»
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові вступника |
Конкурсний бал |
Середній бал документа про освіту |
Якість знань |
1 |
Курносов Владислав Олександрович |
464 |
176 |
9,6 |
2 |
Стороженко Микита Володимирович |
440 |
165 |
8,5 |
3 |
Ір’янов Єгор Миколайович |
430 |
144 |
6,4 |
4 |
Нужний Дмитро Володимирович |
410 |
141 |
6,1 |
5 |
Сердюк Олександр Євгенович |
407 |
138 |
5,8 |
6 |
Божко Єгор Андрійович |
380 |
139 |
5,91 |
7 |
Лопата Володимир Павлович |
379 |
151 |
7,1 |
8 |
Єштокін Іван Олександрович |
379 |
146 |
6,6 |
9 |
Богданов Іван Юрійович |
369 |
146 |
6,6 |
10 |
Хохлов Олег Іванович |
364 |
138 |
5,8 |
Середній показник |
|
6,84 |
Міністерство освіти і науки України
Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
Сформовані наступні групи загальною кількістю студентів:
1ТОР-д/1ОВ-д 25 осіб, з яких 25 зараховано на бюджетні місця регіонального замовлення на основі базової загальної середньої освіти класний керівник Кушніренко О.Б.;
1ОВпд/1ТОРпд – 25 осіб, які зарахована на бюджетні місця регіонального замовлення на основі повної загальної освіти класний керівник Федоренко А.В., Кравцова В.М.
Міністерство освіти і науки України
1) З метою виявлення ефективності профорієнтаційних заходів та реклами коледжу переглянути обсяги регіонального замовлення та споріднені спеціальності випускових груп профтехучилищ, провести анкетування студентів першого курсу, продовжити агітаційнороз’яснювальну роботи в загальноосвітніх навчальних закладах та професійних училищ;
Міністерство освіти і науки України
Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
2) Продовжувати налагоджувати зв’язки, встановлення особистих контактів із керівниками та фахівцями навчальних закладів, органів управління освітою, визначення оптимальних форм та термінів;
3) Презентації закладу освіти в центрі зайнятості, державних установах, на підприємствах, в організаціях, у загальноосвітніх закладах, професійних училищах, на батьківських зборах;
Міністерство освіти і науки України
Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
4) Розширення тематичного наповнення сайту коледжу в частині висвітлення переваг закладу освіти, перспектив та можливостей кар’єри випускників, взаємодії із роботодавцями; спеціальностей та програм фахової підготовки, систематичне оновлення інформації на сайті, розміщення інформації про діяльність коледжу у друкованих та електронних ЗМІ, соціальних мережах, оперативне подання інформації для абітурієнтів про правила та строки прийму на навчання, профорієнтаційні заходи;
5) Головам циклових комісій оновити ілюстровані інформаційні матеріали, фотографії випускників, презентації про спеціальності, що розміщені на сайті коледжу та розробка нових буклетів з спеціальності;
Міністерство освіти і науки України
Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
6) Головам циклових комісій врахувати при складання плану роботи циклових комісій профорієнтаційні заходи, наприклад, сценарії різноманітних конкурсів, ділових ігор, пробних випробувань, анкет, презентації Дня відкритих дверей, День спеціальності, квестів, ярмарок професій, екскурсій, інших масових заходів з запрошенням випускників шкіл до участі у загальних заходах коледжу, а також для проведення профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх закладах.