Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя на 2022-2023 навчальний рік містить розділи " Робота з документацією","Організаційна та навчально-корекційна робота"," Співпраця з фахівцями групи індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами", "Робота з батьками ","Методична та самоосвітня робота".
Перегляд файлу

 

Розділ 1. Робота з документацією

 Розділ 2. Організаційна та навчально-корекційна робота

Розділ 3. Співпраця з фахівцями групи індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Розділ 4. Робота з батьками

Розділ 5. Методична та самоосвітня робота

Розділ 1. Робота з документацією

№ з∕п

Вид документа

Термін/строк заповнення

Примітка

1

План роботи асистента вчителя на рік

  До 15.09.2022

 

2

Журнал спостереження та обліку робочого  часу

Протягом року

 

3

Складання розкладу уроків за участю асистента вчителя

 До 25.09.2022

 

4

Щоденник спостережень

Вересень, січень, травень

 

5

Графік роботи асистента вчителя

До 15.09.2022

 

Розділ 2. Організаційна та навчально-корекційна робота

№ з∕п

Зміст роботи

Термін/ строк виконання

Примітка

1

Ознайомлення з посадовими інструкціями асистента вчителя

Вересень

 

2

Ознайомлення                                з                      Методичними рекомендаціями               щодо             організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2022/2023 н.р.

Вересень

 

3

Участь в обговоренні та складанні

індивідуальної програми розвитку

До 20 вересня

 

4

Ознайомлення із переліком рекомендованих ІРЦ корекційних занять,складання розкладу корекційних занять.

Вересень

 

5

Формування нормативної бази

Протягом року

 

6

Ознайомлення та опрацювання листа МОН № 1/10258 від 06.09.2022 року " Про

Вересень

 

 

організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами  у 2022-2023

навчальному році”                                

 

 

7

Ознайомлення та опрацювання листа МОН № 1/6435-22 від 15.06.2022 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами".

Вересень

 

8

Активне залучення дитини з ООП до всіх загальноліцейних свят та урочистостей.

Протягом року

 

9

Постійне спостереження за ученицею , контроль за розкладом та дотриманням планів.

Протягом року

 

Розділ 3. Співпраця з фахівцями групи індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами

№ з∕п

Зміст роботи

Термін/ строк виконання

Примітка

1

Здійснення соціально-педагогічного  супроводу  дитини з ООП

Протягом року

 

2

Консультація «Ефективна взаємодія класного керівника з батьками особливої дитини»

Жовтень

 

3

 Консультація «Взаємодія вчителя, батьків і  корекційного педагога- запорука успішної роботи з дітьми з ООП»

Листопад

 

4

Постійна розробка дидактичного та наочного  матеріалу для уроків

Протягом року

 

5

Обговорення  результатів( успіхів та здобутків учениці за 1 семестр).

Грудень

 

6

 Редагування  індивідуальної програми розвитку у ІІ семестрі ( за потреби)

Січень

 

7

Консультація з класним керівником «Цікаві ігри на уроках математики»

Лютий

 

8

Виступ на педагогічних радах (на запит адміністрації)

Протягом року

 

9

Адаптація матеріалів з урахуванням

Протягом року

 

 

індивідуальних особливостей учениці

 

 

Розділ 4. Робота з батьками

№ з∕п

Зміст роботи

Термін/строк виконання

Примітка

1

Обговорення особливостей організації інклюзивного навчання та ознайомлення з нормативними документами у 2022-2023 н.р.

Вересень

 

2

Ознайомлення з навчально-виховною програмою 3- В класу

Вересень

 

3

Обговорення та  складання  індивідуальної програми розвитку

Вересень

 

4

Залучення дитини з ООП до різних видів навчальної і виховної роботи

постійно

 

5

Анкетування : « Довіра в родині»

Грудень

 

6

Аналіз результатів навчання у І семестрі

Січень

 

7

Обговорення  « Як покращити підготовку домашнього завдання з англійської мови ?»

Лютий

 

8

Постійна співпраця та обговорення успіхів та невдач дитини з ООП з вчителями та класним керівником інклюзивного класу.

Протягом року

 

9

Аналіз результатів навчання за навчальний рік

Травень

 

10

Консультація  « Як працювати у ZOOM та

Classroom під час дистанційного навчання?».

Протягом року

 

11

Допомога дитині у виконанні деяких щоденних побутових завдань(відвідування туалету, одягання верхнього одягу).

Протягом року

 

Розділ 5. Методична та самоосвітня робота

№  з∕п

Зміст роботи

Термін/строк виконання

Примітка

1

Ознайомлення з нормативно-правовою базою з організації інклюзивної освіти.

Вересень-

Жовтень

 

2

Опрацювання  документів учениці інклюзивного класу.

Вересень

 

3

Постійний перегляд інтернет-ресурсів щодо оновлень та новацій  з питань інклюзивного навчання

Протягом року

 

4

 Аналіз навчальної діяльності учениці інклюзивного класу у І семестрі: успіхи та невдачі.

Січень

 

5

Участь у вебінарах з інклюзивної освіти.

Згідно розкладу

 

6

Перегляд статей у фахових журналах

Протягом року.

 

7

Круглий стіл з педагогами «Особливості взаємодії з дитиною з особливими освітніми  потребами»

Березень

 

                                     Асистент вчителя                        _________________       

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку