Розділ 1. Робота з документацією
Розділ 2. Організаційна та навчально-корекційна робота
Розділ 3. Співпраця з фахівцями групи індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Розділ 4. Робота з батьками
Розділ 5. Методична та самоосвітня робота
Розділ 1. Робота з документацією
№ з∕п |
Вид документа |
Термін/строк заповнення |
Примітка |
1 |
План роботи асистента вчителя на рік |
До 15.09.2022 |
|
2 |
Журнал спостереження та обліку робочого часу |
Протягом року |
|
3 |
Складання розкладу уроків за участю асистента вчителя |
До 25.09.2022 |
|
4 |
Щоденник спостережень |
Вересень, січень, травень |
|
5 |
Графік роботи асистента вчителя |
До 15.09.2022 |
|
Розділ 2. Організаційна та навчально-корекційна робота
№ з∕п |
Зміст роботи |
Термін/ строк виконання |
Примітка |
1 |
Ознайомлення з посадовими інструкціями асистента вчителя |
Вересень |
|
2 |
Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2022/2023 н.р. |
Вересень |
|
3 |
Участь в обговоренні та складанні індивідуальної програми розвитку |
До 20 вересня |
|
4 |
Ознайомлення із переліком рекомендованих ІРЦ корекційних занять,складання розкладу корекційних занять. |
Вересень |
|
5 |
Формування нормативної бази |
Протягом року |
|
6 |
Ознайомлення та опрацювання листа МОН № 1/10258 від 06.09.2022 року " Про |
Вересень |
|
|
організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022-2023 навчальному році” |
|
|
7 |
Ознайомлення та опрацювання листа МОН № 1/6435-22 від 15.06.2022 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами". |
Вересень |
|
8 |
Активне залучення дитини з ООП до всіх загальноліцейних свят та урочистостей. |
Протягом року |
|
9 |
Постійне спостереження за ученицею , контроль за розкладом та дотриманням планів. |
Протягом року |
|
Розділ 3. Співпраця з фахівцями групи індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами
№ з∕п |
Зміст роботи |
Термін/ строк виконання |
Примітка |
1 |
Здійснення соціально-педагогічного супроводу дитини з ООП |
Протягом року |
|
2 |
Консультація «Ефективна взаємодія класного керівника з батьками особливої дитини» |
Жовтень |
|
3 |
Консультація «Взаємодія вчителя, батьків і корекційного педагога- запорука успішної роботи з дітьми з ООП» |
Листопад |
|
4 |
Постійна розробка дидактичного та наочного матеріалу для уроків |
Протягом року |
|
5 |
Обговорення результатів( успіхів та здобутків учениці за 1 семестр). |
Грудень |
|
6 |
Редагування індивідуальної програми розвитку у ІІ семестрі ( за потреби) |
Січень |
|
7 |
Консультація з класним керівником «Цікаві ігри на уроках математики» |
Лютий |
|
8 |
Виступ на педагогічних радах (на запит адміністрації) |
Протягом року |
|
9 |
Адаптація матеріалів з урахуванням |
Протягом року |
|
|
індивідуальних особливостей учениці |
|
|
Розділ 4. Робота з батьками
№ з∕п |
Зміст роботи |
Термін/строк виконання |
Примітка |
1 |
Обговорення особливостей організації інклюзивного навчання та ознайомлення з нормативними документами у 2022-2023 н.р. |
Вересень |
|
2 |
Ознайомлення з навчально-виховною програмою 3- В класу |
Вересень |
|
3 |
Обговорення та складання індивідуальної програми розвитку |
Вересень |
|
4 |
Залучення дитини з ООП до різних видів навчальної і виховної роботи |
постійно |
|
5 |
Анкетування : « Довіра в родині» |
Грудень |
|
6 |
Аналіз результатів навчання у І семестрі |
Січень |
|
7 |
Обговорення « Як покращити підготовку домашнього завдання з англійської мови ?» |
Лютий |
|
8 |
Постійна співпраця та обговорення успіхів та невдач дитини з ООП з вчителями та класним керівником інклюзивного класу. |
Протягом року |
|
9 |
Аналіз результатів навчання за навчальний рік |
Травень |
|
10 |
Консультація « Як працювати у ZOOM та Classroom під час дистанційного навчання?». |
Протягом року |
|
11 |
Допомога дитині у виконанні деяких щоденних побутових завдань(відвідування туалету, одягання верхнього одягу). |
Протягом року |
|
Розділ 5. Методична та самоосвітня робота
№ з∕п |
Зміст роботи |
Термін/строк виконання |
Примітка |
1 |
Ознайомлення з нормативно-правовою базою з організації інклюзивної освіти. |
Вересень- Жовтень |
|
2 |
Опрацювання документів учениці інклюзивного класу. |
Вересень |
|
3 |
Постійний перегляд інтернет-ресурсів щодо оновлень та новацій з питань інклюзивного навчання |
Протягом року |
|
4 |
Аналіз навчальної діяльності учениці інклюзивного класу у І семестрі: успіхи та невдачі. |
Січень |
|
5 |
Участь у вебінарах з інклюзивної освіти. |
Згідно розкладу |
|
6 |
Перегляд статей у фахових журналах |
Протягом року. |
|
7 |
Круглий стіл з педагогами «Особливості взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами» |
Березень |
|
Асистент вчителя _________________