Знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Про матеріал
Мета уроку: навчальна: сформувати вміння знаходити число за його дробом, застосовувати ці вміння в практичних ситуаціях; формувати вміння переносити знання в нові ситуації, вміти працювати самостійно; формувати вміння визначати помилку в твердженнях, міркуваннях; демонструвати на уроці зв’язок із життям розвивальна: сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви виховна: виховувати в учнів культуру математичного мовлення, позитивне ставлення до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 л 0,3 л 0,3 л Розв’язання Станція «Життєва» 0,3 л = 300 гр 5 л = 5 000 гр 5 000: 300 = 16(ост 200) Відповідь: 17 банок

Номер слайду 2

П. Халмош, американський математик

Номер слайду 3

Вправа «Барометр настрою» 1 2 3 4 5

Номер слайду 4

Гра «Математичні терміни» Вправа «Зроби вибір» «Спіймай помилку» Проблемна ситуація Групова робота Самостійна робота

Номер слайду 5

АНАГРАМИ Переставте букви в словах і отримайте математичні терміни 1. НЕДІЛЕ 2. ЕНЕОБРНЕ 3. ДІРБ 4. ТОКВІСДО 1. ДІЛЕНЕ 2. ОБЕРНЕНЕ 3. ДРІБ 4. ВІДСОТОК

Номер слайду 6

Вправа «Зроби вибір» Обираєм порядковий номер та відповідаємо на питання 3 2 1 4 5 6 7

Номер слайду 7

1. Сформулювати правило ділення звичайного дробу на звичайний дріб Щоб поділити звичайний дріб на звичайний дріб, треба : - знайти дріб обернений до дільника - ділене помножити на дріб, обернений до дільника

Номер слайду 8

2. Як знайти частку натурального числа і дробу? Дане число перетворити в неправильний дріб

Номер слайду 9

3. Як знайти частку мішаного числа і звичайного дробу? Мішане число перетворити в неправильний дріб

Номер слайду 10

0

Номер слайду 11

5. Які числа називають взаємно оберненими? Добуток яких дорівнює 1

Номер слайду 12

6. Як записати число, обернене до даного? Подати число у вигляді дробу та поміняти місцями чисельник та знаменник

Номер слайду 13

7. Як знайти дріб від числа? Помножити число на дріб

Номер слайду 14

«Спіймай помилку»

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Мета уроку: навчальна: сформувати вміння знаходити число за його дробом, застосовувати ці вміння в практичних ситуаціях; формувати вміння переносити знання в нові ситуації, вміти працювати самостійно; формувати вміння визначати помилку в твердженнях, міркуваннях; демонструвати на уроці зв’язок із життям розвивальна: сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви виховна: виховувати в учнів культуру математичного мовлення, позитивне ставлення до навчання.

Номер слайду 17

? м Лижник пройшов 300 м, що становить всієї дистанції. Яка довжина всієї дистанції? 300 м Проблемна ситуація Яка величина прийнята за ціле? 2. Чи відома ціла величина?

Номер слайду 18

Розв’язання: 2) 100·8=800(м) довжина всієї дистанції Відповідь: 800 метрів Як ми робили в 5 класі Як краще і простіше робити Щоб знайти число за його дробом потрібно число поділити на даний дріб

Номер слайду 19

? м Лижник пройшов 300 м, що становить всієї дистанції. Яка довжина всієї дистанції? 300 м 300 : = 800 (м) Проблемна ситуація

Номер слайду 20

9 Знайти число 36% якого дорівнюють 27 12 1 132 36%= 9 25 1 3 75

Номер слайду 21

Групова робота

Номер слайду 22

Відремонтували 90 км дороги, що становить всієї дороги. Яка довжина дороги? ? км 90 км 90 : = 162 (км) Розв’язання:

Номер слайду 23

1,5 м Паля здіймається над водою на 1,5 м, що становить довжини всієї палі. Яка довжина всієї палі? 5 1 5 8

Номер слайду 24

Стовп, закопаний в землю на своєї довжини, здіймається над землею на . Знайдіть всю довжину стовпа. Схема

Номер слайду 25

Після того, як туристи пройшли всього шляху, їм залишилось пройти 28 км. Яка довжина їх маршруту? 28 км Схема (2) S 7 1

Номер слайду 26

Самостійна робота

Номер слайду 27

П. Халмош, американський математик

Номер слайду 28

Вправа «Барометр настрою» 1 2 3 4 5

Номер слайду 29

Домашнє завдання Вивчити правило знаходження числа за його дробом на ст 69, дати відповіді на питання ст 70. Підготувати проекти (задачі прикладного змісту)

ppt
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
1 березня 2023
Переглядів
1602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку