Знайомство з меню гри

Про матеріал
Конспект уроку для дітей з особливими потребами 5 класу. Мета: Корекційно-розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з компютерними іграми, мислення, пам'ять, уважність. Навчально-корекційна : вчити орієнтуванню в меню комп’ютерних ігор; формувати навички гри Корекційно-виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні матеріалу.
Перегляд файлу

Тема: Знайомство з меню гри. Формування навичок гри.

Задачі:

Корекційно-розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з компютерними іграми, мислення, пам'ять, уважність.

Навчально-корекційна : вчити орієнтуванню в меню комп’ютерних ігор;  формувати навички гри

Корекційно-виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні матеріалу;

Тип уроку:  уроки засвоєння навичок і умінь.

Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС.

Хід уроку

І. Організація класу. Сядьте, діти, всі рівненько. Посміхнімося гарненько, Налаштуймось на роботу,Щоб не було нам турботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

- У минулому році, ми з вами ознайомилися  з правилами і прийомами гри в комп′ютерних іграх. Тож зараз давайте пригадаємо дещо. - Що таке комп’ютерна гра? Які типи комп’ютерних ігор ви знаєте? Які види? Наведіть приклади .

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та завдань уроку.

Все почалося в 1952 році. Студент винайшов примітивну гру в «хрестики-нулики» на лампової обчислювальній машині. Це була перша комп'ютерна гра з графікою.

Концепція гри стоїть на чолі кута. Нарада за нарадою «розумовий штаб» команди складає сценарій, продумує події і персонажів нової гри. Комп'ютерну гру розбивають на окремі епізоди, які нумерують і кріплять на дошці. Надалі ця дошка грає роль головного центру виробництва. В цей же час відділ роботи з графічною анімацією створює макети в тривимірній графіці. При цьому також дотримується розкадровка. Для подальшого комерційного успіху гри важливий зовнішній вигляд персонажів і їх руху - як ключові, визначальні ігровий процес (махи руками і ногами, взяття предметів і артефактів), так і додаткові (міміка, жести). Цим займаються теж аніматори.

Створюється «скелет» персонажа, який накладається поверх його зовнішнього вигляду, розробленого дизайнерами. Ретельно всі зміни скелета (майбутні руху) вигострюються згідно сценарію. Середнє число рухів головного персонажа може становити 700 (і це не межа). Успіху супроводжують сотні і тисячі експериментів. На аніматорів лягає і завдання створення фону гри. Міста, села, кораблі і пустелі створюються художниками і фахівцями комп'ютерної графіки. Для реалістичності додається рух простору, вітер, сніг, тіні.

Програмісти розробляють меню гри. Меню гри— це перелік команд, що з’являється на екрані і дає

змогу вибрати потрібний варіант дій. Тисячі рядків коду впливають на прийняття рішень персонажів, керованих комп'ютером.

ІV. Фізкультхвилинка 

V. Робота за комп’ютерами: Практичні завдання.

  Комплекс вправ для зняття зорового втомлення.

Рефлексія: Чи сподобався урок? Чим запам’ятався?

VI. Підсумок уроку.

Що таке меню комп’ютерної гри? Які команди для персонажу можна обрати за допомоги меню комп’ютерної гри? Розповідь на конкретному прикладі.

Оцінювання навчальної діяльності учнів.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 квітня 2022
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку