ЗНО -потужний інструмент для формування креативної особистості.

Про матеріал
Дана презентація допоможе вчителю краще зрозуміти форми і методи підготовки до ЗНО; розвивати креативну особистість; проінформує про інноваційні методи роботи під час підготовки по ЗНО.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ Мельницької Ольги Василівни вчителя історії середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Лівинці Кельменецького району Чернівецької області

Номер слайду 2

ТЕМА ПРОЕКТУ: -потужний інструмент для формування креативної особистості

Номер слайду 3

МЕТА ПРОЕКТУ:

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:

Номер слайду 5

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:

Номер слайду 6

  ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ОЧІКУВАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ:

Номер слайду 9

Суть компетентнісно-орієнтованого підходу полягає у більш чіткому визначенні кола інтелектуальних та спеціальних умінь і завдань, спрямованих на їх розвиток. Самостійне виконання таких завдань дозволить визначити й оцінити рівень навчальних досягнень учнів. Дані завдання логічно поєднуються у шість груп. ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕТАП

Номер слайду 10

- «Метод прес» - «Мікрофон» - «Гронування» -«Асоціативний кущ» -гра «Пазли» - «Навчаючи-вчуся» -«Що (хто)? – Отже, що (хто)? «Корабель очікувань» - «Незакінчені речення» - «Щоденник подвійних нотаток» - «Сам собі вчитель» -«Анаграма» - «Знайди помилку» – Що тепер?» --- «Хмарка слів або тегів» «Кмітливий олівець» - «Разок намиста» - «Історичний волейбол» - «Упізнай героя» - «Одна хвилина» - «Три речення» - «Продовж фразу» - «Сінквейн» - «Клоуз - тести» - «Фішбоун» - «Кластер» -«Займи позицію» «Хронограф» - «Мішень» - «Робота в динамічних групах» «Асоціації» «Ромашка Блума» - «Діаграма Венна» -«Дешифратор» - «Робота з історичним джерелом» -«Акваріум» - «Хто більше» Організаційний момент Мотивація навчальної діяльності Актуалізація опорних знань Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу Узагальнення та систематизація знань -«Смайлики» - «Я бажаю тобі (собі)…» -«Спочатку було слово» -«Чарівна скринька» ПРАКТИЧНИЙ ЕТАП

Номер слайду 11

Оцінювання діяльності учнів “Саморефлексія” “Гістограма” Самооцінювання Виявлення проблеми Аналіз Шляхи вирішення проблеми

Номер слайду 12

ОСНОВНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

Номер слайду 13

КОНТРОЛЬНИЙ ЕТАП Тести — завдання стандартної форми, виконання яких має виявити наявність певних знань, умінь та навичок учнів.

Номер слайду 14

Чому це оцінювання є зовнішнім та незалежним? ЗОВНІШНІМ – оскільки відбувається у спеціально підготовлених пунктах тестування. НЕЗАЛЕЖНИМ – бо його організація здійснюється незалежною установою. ОБ’ЄКТИВНИМ – оскільки ставить однакові вимоги та забезпечує рівні умови всім учасникам в Україні. ПРОЗОРИМ – бо забезпечує можливість громадського контролю. УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП ЗНО– це сукупність процедур з визначення рівня знань випускників для вступу в ВНЗ

Номер слайду 15

Рецепт мого вчительського щастя Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Номер слайду 16

ppt
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку