Зоряна Живка "Добре вдома"

Про матеріал
Матеріали (презентація) до уроку позакласного читання в 2 класі за оповіданням Зоряни Живки "Добре вдома"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ

Номер слайду 2

Зоряна Живка ( Зоряна Жук) письменниця, літературний критик, редакторка й упорядниця низки християнських збірок для дітей. Художні твори пише під псевдонімом Зоряна Живка. Народилася 1983 року в Києві. За спеціальністю – філолог, закінчила Національний університет «Києво-Могилянська академія». Писати вірші почала у 12 років, публікуватися – у 15 років.

Номер слайду 3

«Асоціативний кущ»Якщо я вам скажу « Добре вдома» , які асоціації викликає у вас це словосполучення?

Номер слайду 4

У кожного є дім. Бджоли живуть у мурашнику. Равлик живе у норі. Сміття живе на смітнику. Усім подобається вуличне сміття ( яке кинуто на вулиці). Сміття може пересуватися полем, вулицею, лісом. Люди не звертають увагу на сміття. Люди не задоволені тим, що сміття забруднює місто. Свої рішення учні записують у таблицю, ставлячи «+» чи «-« у відповідній колонці.12345678        

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Словникова робота. Поясніть , як ви розумієте ці слова?Необачно-Заманеться-Вештається-Скиглить-Приблудний пес-

Номер слайду 7

НІМЕЧЧИНА1. Для збирання й сортування сміття в Німеччині використовують контейнери, які відрізняються кольором залежно від типу сміття, яке в них викидають: - жовтого кольору - призначені для пластикової упаковки; - коричневого -для харчових та інших біологічних відходів; - блакитного - для паперу. - сірого або чорного - для іншого по­бутового сміття. Також є ще спеціальні контейнери для скла, батарейок і багато чого іншо­го. Крім того, зазвичай поряд з контейне­ром для скла в Німеччині встановлюють контейнер для алюмінієвих балончиків, фольги та іншої металізованої упаковки. 2. Також у кожному мікрорайоні є й гос­подарські двори, куди німці везуть різні великі предмети, від яких їм необхідно позбутися, але які заборонено викидати у звичайні контейнери. Одним словом, збирання сміття в Ні­меччині та його утилізація - це ціла на­лагоджена система. Нам вона здається до­сить складною, але німці до неї звикли і строго виконують усі правила.

Номер слайду 8

ЯПОНІЯЯпонію не можна назвати найчистішою країною в світі, але жителі старанно дотримуються чистоти. Можливо, це пов'язано з тим, що територія Японії невелика і заселена досить, густо. Японці придумали безліч способів переробки сміття, що дають можливість використовувати його як вторинну сировину для виробництва багатьох речей. Японці розробили технології переробки всього сміття, яке умовно поділяють на такі категорії, як «спалюється», «не спалюється» і «переробляється». Сортування сміття в Японії відбувається таким чином: - Усі органічні відходи, в тому числі й кухонні, які не відносять до категорії «переробляється», беззастережно спалюються.

Номер слайду 9

ЄВРОПАУ різних європейських країнах вдаються до різних способів мотивації населення до ретельного сортування сміття. Так, наприклад, берлінські підлітки, які збирають сміття і здають його на вторинну переробку, отримують за це фінансову винагороду. Влада Нідерландів видає громадянам країни, які активно беруть участь у програмі роздільного збирання сміття, спеціальні купони екологічної лояльності. Такі купони дають пільги на оплату житла та комунальних послуг. В Австрії за викинутий на тротуар папірець або недопалок накладається досить значний штраф. У Бразилії винайшли один з найоригінальніших способів позбавлення від сміття. Кожному, хто приніс 6 пакетів відходів, місцева влада видає пакет їжі. Найбідніше населення буквально живуть за рахунок сміття.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Незакінчене речення» Що б ви хотіли зробити, починаючи від сьогодні?Після сьогоднішнього уроку: Тепер я буду…., Тепер я зможу……

Номер слайду 12

дивно розквітає,

Номер слайду 13

дивно розквітає,

Номер слайду 14

дивно розквітає,

pptx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
16 жовтня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку