Розробка із 15 занять для дітей 5-6 років для ознайомлення з комп'ютером. За допомогою завдань діти знайомляться з комп'ютером, складовими, а також виконують логічні завдання.
15 кроків до вивчення комп’ютера малечею
Пісочинський колегіум
вчителі початкових класів:
Андрухіна Тетяна Сергііївна
КРОК 1
ЩО ТАКЕ КОМП’ЮТЕР ?
Хоч і відстань розділяє,
Він нас з друзями з’єднає.
Щоб могли порозмовляти
І про все на світі знати.
Прочитай з дорослими відгадку. Обвели і розфарбуй.
КОМП’ЮТЕР
І так ти відправляєшся в подорож з героєм, якого звуть КОМПИК. Він тебе познайомить з своїми родичами і розкаже про себе все що знає.
КРОК 2
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
КОМПИК вирішив тобі розповісти про правила. Правила не звичайні, правила роботи за комп’ютера.
КРОК 3
ПРИЗНАЧЕННЯ КОМПЮТЕРА
КОМПИК сьогодні вирішив тобі розповісти, який він корисний і як без нього не можуть зараз обходитись?
КРОК 4
БУДОВА КОМП’ЮТЕРА
КОМПИК сьогодні вирішив тобі розповісти, з чого він складається.
МОНІТОР
КЛАВІАТУРА
МИША
СИСТЕМНИЙ БЛОК
КРОК 5
КЛАВІАТУРА
По клавішах скік та скік -
Раз - два й готово -
Ми одстукали вже слово,
Ось для пальців фізкультура,
Адже це …
КЛАВІАТУРА
Познайомся, ось вона. Що ти на ній побачив, розкажи?
МАМА
КРОК 6
МИША
На столі вона живе,
Не біжить, не їсть, не п’є,
Ні від кого не тікає,
А мені допомагає.
КРОК 7
МОНІТОР. РОБОЧИЙ СТІЛ.
Він покаже все на світі:
Що малюють, пишуть діти,
Грають як і що співають,
І як пошту відправляють.
Все, що є відображає,
Без нього комп’ютера немає!
Це РОБОЧИЙ СТІЛ.
Як він виглядає? Знайди його.
КРОК 8
ВКЛЮЧЕННЯ І ВИКЛЮЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРА
Сьогодні КОМПИК вирішив розповісти тобі про те, як треба правильно включити і виключити його.
1
2
Почекай поки, запуститься програма, потім вибери на моніторі, той значок, з яким ти будеш працювати.
1
1.Натисни кнопку запуску ноутбука.
Почекай поки засвітиться монітор, запуститься програма, потім можеш працювати, або грати в гру .
КРОК 9
КОМПЮТЕР І ЙОГО РОДИЧІ
КОМПИК сьогодні не один. Він привів з собою свого родича. Чи бачив ти його. Подивись і поміркуй , чому він родич? Якщо не знаєш , запитай у дорослих. Яке у нього ім’я ?
МОНІТОР
КЛАВІАТЕРА
ТАЧПЕД ( замінює мишку)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КРОК 10
КОМП’ЮТЕР І ТЕЛЕФОН
Хоч і відстань розділяє,
Він нас з друзями з’єднає.
Щоб могли порозмовляти
І про все на світі знати.
КРОК 11
КОМП’ЮТЕР І ПЛАНШЕТ
КОМПИК на вулиці зустрів хлопчика, який йшов, не помічаючи дороги і щось тримав в руках. КОМПИК побачив, що то був планшет.
ПЛАНШЕТ- мобільний пристрій з сенсорним екраном. Управляють дотиком руки , або стиліусом.
КРОК 12
СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА
КРОК 13
НОСІЇ ІНФОРМАЦІЇ
КОМПИК сьогодні сказав, що хоче віднести товаришеві нову гру. Як він це зміг зробити. Сьогодні він тобі покаже.
ДИСК ФЛЕШКА
1 Що можна переносити і зберігати на диску і флешці?
2. Знайди , що було на диску, а що було на флешці.
3. Знайди частину диска. Познач.
4. Порахуй флешки. Скільки їх?
КРОК 14
ІНТЕРНЕТ
КОМПИК відправляється в подорож по незвичайній павутині. Але тут живуть не павучки, а люди. І називається ця павутина ІНТЕРНЕТ.
ІНТЕРНЕТ - це всесвітня мережа,сполучені між собою комп’ютери для зберігання і передачі інформації. . Тут можна знайти любу інформацію, яка цікавить людей.
КРОК 15
ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ
ДОДАТОК
ЗРОБИ ИГРАШКИ
КОМП’ЮТЕРА, НЕТБУКА, СМАРТФОНА СВОЇМИ РУКАМИ
ЗМІСТ
1