Для успішного навчання вчитель повинен підкріплювати в дитині бажання вчитися, підкреслювати цінність знань у житті людини.
1.Успіхів у навчанні!
2.Бажаю успіхів!
3.Пиши старанно.
4.Робота сама за себе скаже
УЧНІВ 1 –Б КЛАСУ
Прислуцький НВК
«ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок»
Березнівського району
Рівненської області
Вчитель Переходько З.П.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ 1 КЛАСУ
Питання контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів є предметом обговорення та суперечок педагогів. Проте видатні педагоги Я. Коменський, Ш. Амонашвілі, А. Дусавицький, М. Сухомлинський, М. Монтесорі вважали , що оцінка у балах заважає формуванню адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку, приводить до формування заниженої оцінки самого себе, часто спричинює втрату інтересу до навчання, а іноді - до зникнення пізнавальної мотивації на все життя. Приведемо лише декілька висловів, що стануть вагомим аргументом вчителю для розмови з батьками на користь безоціночного навчання .
Приведемо для порівняння таблицю оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи у країнах Європи:
КРАЇНА |
ВИД ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ |
|
МОЛОДША ШКОЛА |
Австрія |
— |
Велика Британія (Англія, Вельс, Північна Ірландія) |
У кінці навчального року у віці 7 років-національне тестування з двох предметів, а у віці 11 років-з трьох предметів |
Велика Британія (Шотландія) |
— |
Данія |
— |
Ірландія |
— |
Ісландія |
— |
Італія |
— |
Люксембург |
— |
Нідерланди |
— |
Німеччина |
— |
Норвегія |
— |
Фінляндія |
— |
Франція |
На початку третього року навчання у віці 8 років-загальнонаціональне тестування (з двох предметів) |
Швеція |
По закінченні 2-го класу - загальнонаціональне тестування ( з двох предметів) |
З приведеної вище таблиці ми бачимо, що майже в усіх школах Європи не проводять зовнішнє оцінювання навчальних досягнень у початковій ланці, бо справедливо вважають, що для багатьох дітей в ранньому віці стандартизоване тестування або інша перевірка може стати "вироком" на все життя, оскільки його результатами часто керуються для розподілу дітей на потоки або групи за рівнем розвитку.
ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ (ВІДПОВІДЕЙ) ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ПОБАЖАННЯ ДЛЯ ЗАПИСУ ВЧИТЕЛЕМ НА ПЕРШУ СТОРІНКУ КОЖНОГО НОВОГО ЗОШИТА З РІДНОЇ МОВИ, МАТЕМАТИКИ
"Безбальне оцінювання повинно будуватися на таких принципах:
ОБЛІК НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 1 КЛАСУ
Таблиці фіксації успіхів з різних предметів складені відповідно календарного планування уроків для широкої оцінки самозміни учня. Дані таблиць допоможуть вчителеві у написанні характеристики по закінченню першого класу. Результати перевірки знань, умінь та навичок учнів фіксується в таблицях за допомогою умовних позначень: В (вміє), Н (не вміє), ПВ (погано вміє), ПЗ (погано знає), або значками "+" (вміє), "-" (не вміє, не знає), "х" (погано вміє, знає).
МАТЕМАТИКА
№ за порядком |
Знання, вміння
Прізвище, ім’я учня |
Дата перевірки |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Диктант цифр
|
Попер. та наст. ч |
Порівняння чис |
Назви ч.при «+» |
Назви ч.при «-» |
Склад пр. на + та - |
Табл.додавання |
Табл. віднімання |
Зб. числа на |
Зм.числа на |
Різнпорівняння |
Склад чисел |
Усна нум11-20 |
Письм. нум 11-20 |
Розв’яз. прикл |
Рівність, нерівн |
Зн.знач. вираз. |
Структура зад |
З.на знсуми,ост. |
На збільш., зм |
На різпорівн.. |
Поб.,вимі.відр |
Од. довж маси |
геометр.фігур |
Перестласт дод |
|
|
|
|
||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
№ за порядком |
Знання, вміння
Прізвище, ім’я учня |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Умовне позна-чення речень |
Розрізнення слова і речення |
Поділ на склади |
Вміння ставити наголос |
Розрізнення голос.них і приголосн.их звуків |
Тверді та м’які приголосні |
Моделювання звукової структури слів |
Диктант вивче-них букв |
Складання і записування речень |
Списування з Друкованого тексту |
Робота за схемами речень |
Перенос слів
|
Апостроф, звуковий аналіз слів з апострофом |
Знання алфавіту
|
Нахил |
Правильність з’єднань |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
№ за порядком |
Знання, вміння
Прізвище, ім’я учня |
Дата перевірки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
СОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ (ВЗАЄМОДІЯ З ОТОЧУЮЧИМИ)
№ за порядком |
Прізвище, ім’я учня
|
Правила поведінки
|
Взаємодія з іншими |
Ставлення до батьків |
Прийняття інших та повага до них (толерантність) |
Адекватна реакція на критику |
Акуратність в одязі |
Значимі для дитини люди: однокласники, дорослі, батьки, учителі |
Навчальна активність |
Поведінка на перервах |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Віталійов. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Іванович |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жабчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Касянчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Люшина Сніжана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Даниїл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Ярослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мудрий Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рибачук Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Романович Нонна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Зоряна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Добровольський Марк |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРУДОВІ НАВИЧКИ
№ за порядком |
Прізвище, ім’я учня
|
Потребує керівництва
|
Працює без опіки |
Виконує самостійнзавдання |
Акуратний у роботі |
Уважно ставиться до предмету діяльності |
Своєчасно завершує роботу |
Працює за даним алгоритмом |
Намагається працювати творчо |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Віталійов. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Іванович |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жабчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Касянчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Люшина Сніжана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Даниїл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Ярослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мудрий Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рибачук Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Романович Нонна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Зоряна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Добровольський Марк |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______________________
№ за порядком |
Прізвище, ім’я учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Дата перевірки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Віталійов. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Іванович |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жабчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Касянчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Люшина Сніжана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Даниїл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Ярослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мудрий Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рибачук Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Романович Нонна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Зоряна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
№ за порядком |
Прізвище, ім’я учня
|
Потребує керівництва
|
Працює без опіки |
Виконує самостійнзавдання |
Акуратний у роботі |
Уважно ставиться до предмету діяльності |
Своєчасно завершує роботу |
Працює за даним алгоритмом |
Намагається працювати творчо |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Віталійов. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Роман Іванович |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дзюба Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жабчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Касянчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Люшина Сніжана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Даниїл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мамчур Ярослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мудрий Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рибачук Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Романович Нонна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Зоряна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ющук Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|