21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Зошит обліку досягнень для 1- 2 класів

Про матеріал

Для успішного навчання вчитель повинен підкріплювати в дитині бажання вчитися, підкреслювати цінність знань у житті людини.

1.Успіхів у навчанні!

2.Бажаю успіхів!

3.Пиши старанно.

4.Робота сама за себе скаже

Перегляд файлу


 

 

 

 

УЧНІВ 1 –Б КЛАСУ

6057.gif 

Прислуцький НВК

«ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок»

Березнівського району

Рівненської області

Вчитель Переходько З.П.


ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ 1 КЛАСУ

Питання контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів є предметом обговорення та суперечок педагогів. Проте видатні педагоги Я. Коменський, Ш. Амонашвілі, А. Дусавицький,                           М. Сухомлинський, М. Монтесорі вважали , що оцінка у балах заважає формуванню адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку, приводить до формування заниженої оцінки самого себе, часто спричинює втрату інтересу до навчання, а іноді - до зникнення пізнавальної мотивації на все життя. Приведемо лише декілька висловів, що стануть вагомим аргументом вчителю для розмови з батьками на користь безоціночного навчання .

  • Оцінки є тромбами у навчально-пізнавальній діяльності дитини;
  • оцінки є неправдиві мотиви учіння;
  • оцінки є чортики у праведному житті дитини;
  • оцінки є милиці кульгавої педагогіки"     (Ш. Амонашвілі)
  •  У оцінках завжди концентрувалася та продовжує концентруватися ВЛАДА дорослого (вчителя і батьків) над дитиною;
  • в оцінках виражається визнання школою свого безсилля;
  • оцінка є валютною купюрою на шкільному та сімейному ринках;
  • оцінка є способом змагання дітей;
  • оцінка є сурогатом ставлення педагога до дитини;
  • оцінки шкодять дітям і вони будуть шкодити їм до тих пір, поки вони не втратять своєї соціальної значимості, своєї претензії представляти, характеризувати особистість дитини, сортувати дітей на хороших та поганих, встигаючих та невстигаючих, встановлювати соціальну погоду навкруг дитини".       (А. Б. Воронцов)

 

Приведемо для порівняння таблицю оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи у країнах Європи:

КРАЇНА

ВИД ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ

 

МОЛОДША ШКОЛА

Австрія

Велика Британія (Англія, Вельс, Північна Ірландія)

У кінці навчального року у віці 7 років-національне тестування з двох предметів, а у віці 11 років-з трьох предметів

Велика Британія (Шотландія)

Данія

Ірландія

Ісландія

Італія

Люксембург

Нідерланди

Німеччина

Норвегія

Фінляндія

Франція

На початку третього року навчання у віці 8 років-загальнонаціональне тестування (з двох предметів)

Швеція

По закінченні 2-го класу - загальнонаціональне тестування ( з двох предметів)    

 

  З приведеної вище таблиці ми бачимо, що майже в усіх школах Європи не проводять зовнішнє оцінювання навчальних досягнень у початковій ланці, бо справедливо вважають, що для багатьох дітей в ранньому віці стандартизоване тестування або інша перевірка може стати "вироком" на все життя, оскільки його результатами часто керуються для розподілу дітей на потоки або групи за рівнем розвитку.

ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ (ВІДПОВІДЕЙ) ПЕРШОКЛАСНИКІВ


  • Молодець!
  • Дякую!
  • Цікаво!
  • Добре!
  •   Гарно!
  • Маєш багату уяву.
  •   Бажаю успіхів!
  • Мелодійно!
  •   Чудово!
  •   Дуже гарний вчинок!
  •   Я рада за тебе.
  •   Дуже цікава історія.
  •   Класно!
  •   Я хотіла би бути на твоєму місці.
  •   І я так хочу!
  • Гарно. Втілюй свої мрії в життя.
  • Дивний сон.
  • Ти зможеш і сам це зробити.
  • Головне, щоб мати бажання.
  • Мені дуже приємно.
  • Чудово, ти   поетеса.
  • Треба твої поради знати всім дітям і дорослим.
  • Сумно читати такі думки.
  • Мені сумно.
  • Разом ми чогось варті!
  • Але ж цікаво, правда?
  • Дякую! Я справді хочу бути вашим другом!
  • Приємно, що у тебе такий друг!
  •   Цікаві ідеї! Дякую!
  •   Мені подобаються твої аргументи!
  •   Це просто чудо!
  • Коли у людини добре серце, їй і життя   видається казковим.
  • Я з нетерпінням буду чекати на твою працю!
  • Гарно вирішив проблему.
  • Фантастично!
  • Справді?!
  • Дякую за добрі почуття!
  • Дякую за мудрий висновок!
  • Мудро!
  • Дякую за кумедну казочку!
  • Цінні думки!
  • Я тебе вітаю з успіхом!
  • Дякую за відверту розповідь!
  • Надзвичайно гарно!
  • Скоріше підростай, щоб виконувати свої задуми.

ПОБАЖАННЯ ДЛЯ ЗАПИСУ ВЧИТЕЛЕМ НА ПЕРШУ СТОРІНКУ КОЖНОГО НОВОГО ЗОШИТА З РІДНОЇ МОВИ, МАТЕМАТИКИ

  • Для успішного навчання вчитель повинен підкріплювати  в дитині  бажання вчитися, підкреслювати цінність знань у житті людини. Це може виражатися у написах на зошиті дитини.

  1. Успіхів у навчанні!
  2. Бажаю успіхів!
  3. Пиши старанно.
  4. Робота сама за себе скаже.
  5. Що посієш  то й пожнеш.
  6. Книжку читай - розуму набирай.
  7. Без труда немає плода.
  8. Навчання любиш - людиною будеш.
  9. Учися, мій друже, відмінником будеш!

 

  1. Кожна робота майстра величає!
  2. Хто працює, той щасливий.
  3. Навчання  справа честі, будь завжди на місці  першім.
  4. Слово  полова, а праця  диво.
  5. Навчання і труд поруч ідуть.
  6. Яка пташка, така й пісня.
  7. Бджола мала, а й та працює.
  8. З праці  радість, з ледаря  смуток.
  9. Щастя і труд поруч ідуть.
  10. Хочеш бути щасливим  не будь лінивим.
  11. Роботящі руки гори вернуть.
  12. Вміння і труд все перетруть.
  13. Світло землі  сонце, світло людини  учення.
  14. Не мудруй багато, а працюй завзято.
  15. Пташка красна своїм пір'ям, а людина  знанням.
  1. Праця робить людину розумною.
  2. Посій труд, а праця вродить.
  3. Хто знання має, той і мур зламає.
  4. Учися, дитино, хай розум не спить.
  5. Не пером пишуть, а розумом.
  6. Маєш голову, май же і розум.
  7. Старанність - мати успіху.
  8. Хто старанно працює, в того й зошит квітує.
  9. Де грамотні люди, там біди не буде.
  10. Вчення  світ, а невчення  тьма.
  11. Старанність і труд до мети ведуть.
  12. На уроці зайвого не говори, а роботу в зошиті покажи. Ти ж розумник!
  13. Добре коли дитина все розуміє. А ще краще, коли і писати грамотно вміє.
  14. У справі треба мати не тільки хотіння, а й старання.
  15. Хто як дбає, так і має.
  16. Менше обіцяй, більше працюй.
  17. Спершу треба розсудити, а тоді   робити.
  18. Поспішити - людей насмішити.
  19. Добре роби, добре й буде.
  20. Наука в ліс не веде, а з лісу виводить.
  21. Уперта праця все переможе.
  22. Око бачить далеко, розум ще дальше.
  23. Мудрим ніхто не родився, а навчився.
  24. Знайко біжить, а Незнайко лежить.

  1. Учітеся, брати мої,
    Думайте, читайте...

 

"Безбальне оцінювання повинно будуватися на таких принципах:

  1. змістовна оцінка роботи учня повинна бути максимально диференційована, щоб кожне зусилля
    дитини було оцінено окремо;
  2. оцінка вчителя - це перш за все засіб вирощування здорової самооцінки дитини, тому учні повинні
    отримати від вчителя чіткі КРИТЕРІЇ оцінки;
  3. самооцінка дитини повинна передувати оцінці вчителя, лише тоді оціночні відносини перестануть бути
    односторонніми, грою в одні ворота." (Г. Цукерман).

ОБЛІК НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 1 КЛАСУ

       Таблиці фіксації  успіхів з різних предметів складені відповідно календарного планування уроків для широкої оцінки самозміни учня. Дані таблиць допоможуть вчителеві у написанні характеристики по закінченню першого класу. Результати перевірки знань, умінь та навичок учнів фіксується в таблицях за допомогою умовних позначень: В (вміє), Н (не вміє), ПВ (погано вміє), ПЗ (погано знає), або значками "+" (вміє), "-" (не вміє, не знає), "х" (погано вміє, знає).

МАТЕМАТИКА

№ за порядком

 

          Знання, вміння

 

 

Прізвище,

ім’я учня

Дата перевірки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диктант цифр

 

 

 

 

 

 

Попер. та наст. ч

Порівняння чис

Назви ч.при «+»

Назви ч.при «-»

Склад пр. на + та -

Табл.додавання

Табл. віднімання

Зб. числа на

Зм.числа на

Різнпорівняння

Склад чисел

Усна нум11-20

Письм. нум 11-20

Розв’яз. прикл

Рівність, нерівн

Зн.знач. вираз.

Структура зад

З.на знсуми,ост.

На збільш., зм

На різпорівн..

Поб.,вимі.відр

Од. довж маси

геометр.фігур

Перестласт дод

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

№ за порядком

 

          Знання, вміння

 

 

Прізвище,

ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовне позна-чення речень

Розрізнення

слова і речення

Поділ на склади

Вміння  ставити

наголос

Розрізнення голос.них і приголосн.их звуків

Тверді та м’які

приголосні

Моделювання звукової структури слів

Диктант вивче-них букв

Складання і записування

речень

Списування з

Друкованого тексту

Робота за

схемами речень

Перенос слів

 

Апостроф, звуковий

аналіз  слів з апострофом

Знання алфавіту

 

Нахил

Правильність

з’єднань

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ за порядком

 

          Знання, вміння

 

Прізвище,

ім’я учня

Дата перевірки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ (ВЗАЄМОДІЯ З ОТОЧУЮЧИМИ)

               № за порядком

 

 

              Прізвище,

               ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила поведінки

 

 

 

Взаємодія з іншими

Ставлення до батьків

Прийняття інших та

повага до них

(толерантність)

Адекватна реакція

на критику

Акуратність в одязі

Значимі для дитини

люди: однокласники,

 дорослі, батьки,

 учителі

Навчальна

 активність

Поведінка

на перервах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Віталійов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Іванович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Жабчик Владислав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Касянчук Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Люшина Сніжана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Аліна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Даниїл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Ярослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мудрий Михайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рибачук Наталія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Романович Нонна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Зоряна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Юлія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Добровольський Марк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРУДОВІ НАВИЧКИ

               № за порядком

 

 

              Прізвище,

               ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

Потребує

керівництва

 

 

 

Працює  без

опіки

Виконує самостійнзавдання

Акуратний у роботі

Уважно ставиться до предмету діяльності

Своєчасно завершує роботу

Працює за даним алгоритмом

Намагається працювати творчо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Віталійов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Іванович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Жабчик Владислав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Касянчук Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Люшина Сніжана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Аліна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Даниїл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Ярослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мудрий Михайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рибачук Наталія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Романович Нонна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Зоряна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Юлія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Добровольський Марк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________

№ за порядком

 

 

 

   Прізвище,

               ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата перевірки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Віталійов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Іванович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Жабчик Владислав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Касянчук Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Люшина Сніжана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Аліна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Даниїл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Ярослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мудрий Михайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рибачук Наталія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Романович Нонна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Зоряна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Юлія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

               № за порядком

 

 

              Прізвище,

               ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

Потребує

керівництва

 

 

 

Працює  без

опіки

Виконує самостійнзавдання

Акуратний у роботі

Уважно ставиться до предмету діяльності

Своєчасно завершує роботу

Працює за даним алгоритмом

Намагається працювати творчо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Віталійов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Роман Іванович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Дзюба Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Жабчик Владислав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Касянчук Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Люшина Сніжана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Аліна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Даниїл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мамчур Ярослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мудрий Михайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рибачук Наталія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Романович Нонна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Зоряна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ющук Юлія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
16043
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку