Зошит спостережень 3 клас

Про матеріал
Зробив розробив собі такого ЗОШИТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ. Складено відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних можливостей учнів 3 класу (затверджених МОНУ, наказ № 813 від 13.07.2021.)
Перегляд файлу

 

Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради

Зіньківщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Зачепилівської селищної ради

Харківської області

 

 

Зошит спостережень

за навчальною діяльністю

учнів 3 класу

в 2021/2022 н.р.

вчителя інформатики

Козачка Максима Леонідовича

 

Картинки по запросу малюнок діти читають книгу | Детские картины, Дети,  Детский сад

 

2021

V V  має значні успіхи; V   демонструє помітний прогрес; ?  досягає результату з допомогою вчителя; !     потребує значної уваги і допомоги.

 

П.І. учня/учениці ___________________________________________________

Технологічна освітня галузь

                               Дата                          

 

 

Характеристика

навчальної

діяльності

02.09.

09.09.

16.09.

23.09.

30.09.

07.10.

28.10.

04.11.

11.11.

18.11.

25.11.

02.12.

09.12.

16.12.

23.12.

За І семестр

1

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І. учня/учениці ___________________________________________________

Технологічна освітня галузь

                               Дата                          

 

 

Характеристика

навчальної

діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За ІІ семестр

За рік

1

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І. учня/учениці ___________________________________________________

Інформатична  освітня галузь

                               Дата                          

 

 

Характеристика

навчальної

діяльності

06.09.

13.09.

20.09.

27.09.

04.10.

11.10.

25.10.

01.11.

08.11.

15.11.

22.11.

29.11.

06.12.

13.12.

20.12.

За І семестр

1

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Знаходить інформацію у веб-джерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І. учня/учениці ___________________________________________________

Інформатична  освітня галузь

                               Дата                          

 

 

Характеристика

навчальної

діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За ІІ семестр

За рік

1

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Знаходить інформацію у веб-джерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
1638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку