Аналіз семестрових контрольних робіт з англійської мови
на ІІ семестр 2022-2023 н.р.
вчитель – Горпинич І.М.
З метою виявлення рівня знань, умінь та навичок володіння англійською мовою, набутих учнями протягом ІІ семестру 2022-2023 н.р. було проведено семестрові контрольні роботи з англійської мови у 8-9 класах.
Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою.
У кожному класі було проведено 4 види контролю: читання, аудіювання, письмо та говорінняю.
У 8 класі було проведено 4 контрольних роботи, що включали такі види мовленнєвої діяльності: читання, письмо, говоріння та аудіювання.
Аналіз виконаних робіт у 8 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 8 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на всіх рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
8 |
9 Писало 9 |
Читання |
4 |
3 |
0 |
2 |
Аудіювання |
3 |
4 |
2 |
0 |
||
Говоріння |
6 |
1 |
2 |
0 |
||
Письмо |
4 |
4 |
1 |
1 |
Аналіз виконаних робіт у 9 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 9 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на високому, достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
9 |
18 2 не писало
|
Читання |
8 |
6 |
1 |
1 |
Аудіювання |
6 |
8 |
0 |
2 |
||
Говоріння |
8 |
7 |
0 |
1 |
||
Письмо |
3 |
5 |
6 |
2 |