Зразок характеристики учениці ООП

Про матеріал
Зразок характеристики учениці з особливими освітніми потребами Матеріал можна використати на засіданні команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

 

Характеристика
 

_____ р. н.,

учениці інклюзивного 3- Акласу

___________ прийшла до школи у 2021 році, навчається за типовою освітньою програмою початкової освіти. Фізичний стан відповідає віковим показникам. Точність рухів збережена. Переключення з однієї вправи на іншу оптимальне. Навички самообслуговування та здоров’язбережувальна компетентність сформовані відповідно до віку. Поведінка адекватна ситуації. В контакт з оточуючими вступає неохоче. Проявляє середній інтерес до співпраці з дорослими. Потребує постійної мотивації з боку вчителя та зміни видів навчальної діяльності. У родині взаємовідносини доброзичливі. Батько приділяє належну увагу вихованню й розвитку дитини.

Загальна навчальна діяльність. Учениця має достатній запас слів, вживає його в активному мовленні з батьком, подружками, рідними, вчителями. Але на уроках Даша усно відповідає нечасто. Дівчинка сором’язлива. Дії з предметами цілеспрямовані. Навички самостійної роботи на достатньому рівні. Учениця активна у власних видах діяльності те, що подобається), та досить пасивна у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. Самостійної цілеспрямованої діяльності немає, вимагає постійного педагогічного спонукання. Допомогу вчителя приймає охоче. Навички самостійного письма сформовані максимально. Обсяг і темпи письмових робіт - достатній. В навчанні потребує наочно-практичної опори.

Українська мова та читання. Учениця  дотримується правил оформлення письмових робіт. На високому  рівні формовані навички письма, пише чисто, охайно і каліграфічно. Створює коротке письмове висловлювання з допомогою дорослих, рідко допускає. Друковані тексти списує без жодної помилки. Диктанти пише самостійно, але потрібно Даші більше часу. Будує усне висловлювання за допомогою вчителів.. Сприймає, аналізує текст за допомогою уточнювальних питань. Темп читання відповідає нормі. Читає словами, з відповідною інтонацією. Але іноді неправильно наголошує слова. Даша осмислює прочитане, проте з труднощами описує емоційний стан персонажів, виявляє своє ставлення до тексту. За допомогою питань висловлює свою думку короткими реченнями і пояснює її. Вчить вірші напам’ять і декламує їх з відповідною інтонацією. Словниковий запас поповнився новими словами, покращилась артикуляція звуків.  

 

Математика.

відтворює послідовність чисел у межах тисячі

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел;

обчислює усно зручним для себе способом;

 знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками.

називає елементи геометричних фігур;

моделює геометричні фігури; будує прямокутник/квадрат

Вивчила таблицю множення та ділення до 9. Обчислює письмове множення та ділення з допомогою дорослих. Розпізнає, але не точно будує геометричні фігури. З допомогою вимірює геометричні величини.

Даринці потрібно вдосконалювати уміння і навички з математичної галузі. Потребує допомоги при розв’язанні простих і складених складених задач, виконанні математичних перетворень з величинами.

Продовжуємо у другому семестрі працювати над цими ж цілями


Я досліджую світ. Виконує прості спостереження і описує їх перебіг. Турбується про здоров’я, безпеку, ухвалює рішення з користю для безпеки. Демонструє підприємливість. Спостерігає за навколишнім світом, експериментує. Аналізує інформацію природничого характеру. Складає розповідь про історичні події, але допускає помилки. Розповідає про свою мету, мрії та як їх досягти.
Дизайн та технології. Учениця  володіє навичками організації робочого місця. Ефективно та заощадливо використовує природні матеріали. Практично застосовує традиційні та сучасні ремесла. Втілює власний задум, але не турбується про власний продукт.
Образотворче мистецтво. Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва. Сприймає, розуміє, інтерпретує різні твори мистецтва. Представляє результати власної творчості.
Фізична культура. Не завжди бере участь у руханках, рідко виконує фізичні вправи.


Характеристика
 

Упродовж І-го семестру 3-А класу Даша демонструє достатній і високий рівень у засвоєнні програмового матеріалу. Але з деяких результатів навчання з математичної галузі і мовно-літературної має середній рівень. Програмовий матеріал засвоює згідно індивідуальної програми розвитку. Результати роботи з ученицею помітні, але працювати є над чим. Поставлені завдання досягнуті в повній мірі. Найкраще Дар’я освоїла такі предмети: ЯДС, мистецтво, літературне читання. Важче їй дається, українська мова та математика, тому ці предмети були адаптовані до рівня здібностей дівчинки.

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки. Читає словами з відповідною інтонацією. Але часто неправильно наголошує слова. Не завжди вдається переказувати прочитаний твір з дотриманням логіки викладу. За питаннями стисло описує (короткими відповідями) емоційний стан персонажів, з труднощами виявляє своє ставлення до тексту. Зрозуміло висловлює свою думку і пояснює її. Гарно декламує вірші. Словниковий запас поповнився новими словами, покращилась артикуляція звуків. 

За допомогою асистента, вчителя, батька будує зв’язні висловлювання в письмовій формах. Потребує допомоги при аналізі і редагуванні власного висловлювання. При списуванні текстів потребує більше часу. Пише розбірливо,  завжди дотримується охайності і культури оформлення роботи. На середньому рівні досліджує мовні явища .

Учениця встановлює і пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи. Висловлює свою позицію щодо зв’язків людини і природи. Пояснює, що означає бути громадянином України. Знає правила поведінки у громадському транспорті, бібліотеці, магазині та ін., аргументує їх доцільність на прикладах. Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі.

Дар’я організовує робоче місце відповідно до визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці, планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування. Виявляє творчість у навчальній діяльності на уроках образотворчого мистецтва  та дизайн і технології.

Доброзичливо ставиться до оточуючих. Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує своїми емоціями. Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку.

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку