Картка-схема
навчально-пізнавальної діяльності учня на уроці
Етапи пізнавальної діяльності |
Діяльність учителя (ефективність прийомів) |
Діяльність учня, за яким спостерігають |
Аналіз бесіди, інтерв’ю |
Стимули |
Сприймання |
Учитель пояснює матеріал |
Уважний |
Матеріал учень сприйняв |
Учитель зацікавив учня нестандартною формою уроку |
Осмислення |
Наочно-ілюстративне викладання |
Уважний |
Матеріал учень осмислив |
Учитель стимулював увагу, використовуючи яскраву таблицю |
Розуміння |
Допомагає виконувати вправи |
Виконує вправи |
Матеріал учень розуміє |
Попередження перевтоми учня |
Закріплення |
Учитель пропонує роботу в групах |
Учень у групі виконує завдання на закріплення матеріалу |
|
Заохочення у вигляді високої оцінки |
Запам’ятовування |
Учитель проводить опитування з теми |
Відповідає на питання вчителя |
Матеріал учнем засвоєно |
Метод «Мікрофон» |
Застосування |
Учитель задає домашнє завдання |
Учень виконує завдання |
|
Заохочення у вигляді високої оцінки |