ЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ

Про матеріал
ЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ
Перегляд файлу

ЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ

(на впізнання)

І. Картки тестів першого рівня на впізнання.

 

Шифр

VI-І-2

Тема: Токарні роботи

Завдання 1

Варіант 1

На якому малюнку показано підрізний різець?

Форма відповіді:

1

2

Так − (+)

 

 

Ні   − (−)

 

 

 

1.

2.

 

 

 

 

 

Шифр

VІІ-І-2

Тема: Нарізання метричної різьби

Завдання 2

Варіант 1

Чи можна мітчиком нарізати різьбу в гайці?

 

Форма відповіді:

1

2

Так − (+)

 

 

Ні   − (−)

 

 

 

 

ІІ. Картки тестів першого рівня на розрізнення (вибіркові тести).

 

Шифр

V-І-2

Тема: Поняття про деталі та механізми

Завдання 3

Варіант 1

Які з перерахованих з’єднань є рознімними?

1) болтове;

2) зварне;

3) шпонкове;

4) штифтове;

5) заклепкове.

 

 

 

 

 

Форма відповіді:

 

 

 

1

2

3

4

5

Рознімні з’єднання − (+)

 

 

 

 

 

 

Останні − (−)

 

 

Шифр

VІ-ІІ-21

Тема: Побутові електроприлади

Завдання 4

Варіант 1

Вкажіть серед перерахованих побутові електронагрівальні прилади?

1) торшер; 2) електрокамін; 3) електрокип’ятильник;

4) електроміксер; 5) електропраска.

Форма відповіді:

 

 

 

1

2

3

4

5

Нагрівальні прилади − (+)

 

 

 

 

 

 

Інші − (−)

 

ІІІ. Картки тестів першого рівня на класифікацію (співвіднесення).

 

Шифр

VI-І-1

Тема: Техніко-технологічні відомості про пиломатеріали

Завдання 5

Варіант 1

Визначте назви елементів дошки:

 

Форма відповіді:

А − пласть;

1

2

3

4

 

Б − торець;

 

 

 

 

 

В − кант;

 

Г − ребро.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шифр

VI-І-2

Тема: Токарні роботи

Завдання 6

Варіант 1

Визначте головні кути різання і заточування різця:

 

Форма відповіді:

1. Передній кут.

1

2

3

4

 

2. Головний задній кут.

 

 

 

 

 

3. Кут заточування.

 

4. Кут різання.

 

 

 

 

ІV. Картки тестів першого рівня на впорядкування.

 

Шифр

V-І-1

Тема: Розмітка виробів з фанери і ДВП

Завдання 7

Варіант 1

 

Визначте послідовність розмітки виробу фігурної форми з фанери

за малюнком на папері, проставивши номери прийомів роботи в необхідній послідовності?

 

  1.      

Під аркуш паперу з малюнком покласти копіювальний папір.

  1.      

Відшліфувати заготовку з фанери.

  1.      

Обвести олівцем контури виробу по малюнку.

  1.      

Вибрати заготовку у відповідності з розмірами і формою виробу.

  1.      

Розправити аркуші і закріпити їх на фанері двома кнопками в нижніх кутах заготовки.

  1.      

Розмістити аркуш з малюнком на заготовці.

  1.      

Витягнути кнопки з двох нижніх кутів

  1.      

Прикріпити аркуш з малюнком і прозорий папір двома кнопками у верхніх кутах заготовки.

  1.      

Витягнути кнопки з верхніх кутів і зняти із заготовки всі аркуші.

  1.  

Перевірити якість промальовування контурів виробу.

 

Форма відповіді:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шифр

VІІ-І-2

Тема: Фрезерування металу

Завдання 8

Варіант 1

 

Визначити послідовність фрезерування плоскої поверхні, проставивши номери прийомів роботи у необхідній послідовності?

 

  1.      

Включити верстат.

  1.      

Відвести заготовку з-під фрези в горизонтальній площині.

  1.      

Встановити і закріпити циліндричну фрезу, перевірити її.

  1.      

Опустити і відвести стіл з заготовкою від фрези.

  1.      

Проконтролювати розміри заготовки після фрезерування.

  1.      

Встановити і закріпити заготовку, перевірити її.

  1.      

Налагодити верстат на задану частоту обертання шпінделя.

  1.      

Плавно підвести заготовку до торкання з фрезою, яка обертається.

  1.      

Встановити необхідну глибину фрезерування по лімбі.

  1.  

Виключити верстат.

  1.  

Фрезерувати плоску поверхню заготовки на задану довжину.

 

Форма відповіді:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3.2.2.2.

Еталони відповідей і кількість суттєвих операцій Р

з кожного завдання батареї тестів технічної праці

 

Шифр

№ завдання

Еталон відповіді

Число Р

VI-I-2

1.

2

1

VII-I-2

2.

Так

1

V-I-2

3.

1-(+); 2-(-); 3-(+); 4-(+); 5-(-)

5

VI-II-I

4.

1-(-); 2-(+); 3-(+); 4-(-); 5-(+)

5

VI-I-I

5.

1-Б; 2-Г; 3-А; 4-В

4

VI-I-2

6.

1-γ; 2-α; 3-β; 4-δ

4

V-I-I

7.

4, 2, 6, 8, 1, 5, 3, 7, 10, 9

10

VII-I-2

8.

3, 6, 1, 7, 8, 2, 9, 11, 4, 10, 5

11

Рзаг=

41

 

 

ДОДАТОК №  3.2.2.3..

Шкала оцінювання знань і вмінь учнів з технічної праці

за батареєю тестів, яка наведена у додатку 3.2.2.1.

 

Кількість балів

До 28

29-30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

К засвоєння

До 0,7

0,7-0,73

0,73- 0,75

0,75-0,78

0,78-0,8

0,8-0,83

0,83-0,85

0,85- 0,88

0,88-0,9

0,9-0,93

0,93-0,95

0,95-0,98

0,98-1

Оцінка

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Додаток 3.2.2.4.

 

ЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ І РІВНЯ З ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

(на впізнання)

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних

процесів

Завдання 1

Рівень І

Варіант 1

 

Чи дійсно заскочка шпульного ковпачка позначена  на малюнку цифрою 5:

 

сша

 

Форма відповіді: так  -  ( + ) ,   ні  -  ( - )

 

так

ні

 

 

 

 

Шифр

V-ІІІ-9

Тема: Догляд за білизняними виробами. Оцінка якості виготовлення виробу. Обробка бічних зрізів наволочки

Завдання 2

Рівень І

Варіант 1

 

Чи вказують ці знаки на те, що виріб можна кип’ятити?

 

сша 006

Форма відповіді: так  -  (+)

ні  -  (-)

 

так

ні

 

 

 

 

 

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Призначення й загальна будова швейної машини

Завдання 3

Рівень І

Варіант 1

 

Чим регулюється натяг нижньої нитки?

 

  1. заскочкою шпульного ковпачка;
  2. шайбами регулятора натягу;
  3. притискною пружиною;
  4. компенсаційною пружиною;
  5. гвинтом на притискній пластині шпульного ковпачка

 

 

Форма відповіді:   натяг регулюється  -  ( + );

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

натяг не регулюється  -  ( - )

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Заправляння верхньої і нижньої ниток у швейну машину. Будова шпульного ковпачка і машинної голки

Завдання 4

Рівень І

Варіант 1

 

 

 

 

Які голки призначені для зшивання деталей виробу з тонкого полотна?

 

А - №75;     Б - №90;     В - №80;     Г - №95;     Д - №100

 

Форма відповіді:  призначені -  ( + );  інші -  ( - )

А

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

 

 


Шифр

V-ІІ-9

Тема: Заправляння верхньої і нижньої ниток у швейну машину. Будова шпульного ковпачка і машинної голки

Завдання 5

Рівень І

Варіант 1

 

 

 

Визначте назви деталей шпульного ковпачка швейної машини

А − заскочка;

Б − притискна пластина;

В − установочний палець;

Г − корпус;

Д − проріз;

Г − гвинт.

 

Форма відповіді:

 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Догляд за білизняними виробами. Оцінка якості виготовлення виробу. Обробка бічних зрізів наволочки

Завдання 6

Рівень І

Варіант 1

 

 

 

Вкажіть назви умовних знаків догляду за швейними виробами

 

А  прати особливо бережно, при температурі води не вище 40° С.

Б – прати не можна.

В – прасувати при температурі не вище 110°С.

Г – прасувати не можна.

Д  можна використовувати лише конкретні розчинники.

Є – можна використовувати засоби, які містять хлор.

Ж – не можна використовувати засоби, які містять хлор.

 

Форма відповіді

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Шифр

V-ІІ-9

Тема: Догляд за швейною машиною. Технологія виконання шва упідгин

Завдання 7

Рівень І

Варіант 1

 

 

 

Визначте послідовність виконання шва упідгин із закритим зрізом, проставивши номери прийомів роботи у необхідній послідовності:

 

  1. Заметати на відстані 0,5 см від першого згину.
  2. Видалити нитки наметування.
  3. Провести волого-теплову обробку.
  4. Підігнути край тканини навиворіт на 0,7 см, а потім ще раз на 1...1,5 см.
  5. Застрочити на відстані 0,1...0,3 см від краю.
  6. Перевірити якість виконаної роботи.

 

Форма відповіді:

 

 

 

 

 

 

 

     

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних

процесів

Завдання 8

Рівень І

Варіант 1

 

 

Встановіть послідовність заправляння нижньої нитки, проставивши порядкові номери у клітинках:

 

 

 

 

 

        1                                2                 3                     4                      5

 

 

Форма відповіді:

 

 

 

 

 

 

 


ДОДАТОК № 3.2.2.5.

ЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ ІІ РІВНЯ З ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних

процесів

Завдання 9

Рівень ІІ

Варіант 1

 

 

Заповніть пропуски у твердженнях:

 

а) на платформі швейної машини не повинні лежати . . .  предмети;

б) вмикати та вимикати праску потрібно . . . руками;

в) не нахилятися близько до частин машини, що рухаються і . . . ;

г) стежити, щоб . . . праски не торкалася шнура.

 

 

Форма відповіді:

 

а

б

в

г

 

 

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Заправляння верхньої і нижньої ниток у швейну машину. Будова шпульного ковпачка і машинної голки

Завдання 10

Рівень ІІ

Варіант 1

 

 

 

 

Заповніть пропуски у твердженнях:

 

а) у нижній частині голки знаходиться ...;

б) на колбі голки швейної машини є площина, яка називається...;

в) лезо має два ... : довгий і короткий;

г) коли голка опускається в тканину, нитка не стикається з нею, оскільки знаходиться в ...;

д) число на колбі голки швейної машини вказує номер голки, що відповідає ...   ..., вираженому в сотих долях міліметра.

 

 

Форма відповіді:

 

а

б

в

г

д

 

 

 

 

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних

процесів

Завдання 11

Рівень ІІ

Варіант 1

 

Доповніть схему класифікації машинних швів:

 

 

Форма відповіді:

1

2

3

 

 

 

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних

процесів

Завдання 12

Рівень ІІ

Варіант 1

 

Закінчіть схему класифікації швейних машин:

 

 

 

Форма відповіді:

 

 

1.

2.

а

б

в

г

д

 

 

 

 

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних процесів

Завдання 13

Рівень ІІ

Варіант 1

 

 

Визначити необхідну кількість тканини шириною 90 см для пошиття наволочки із застібкою на подушку розміром 70×70 см,

на застібку – 8 см

 

 

Форма відповіді:

 

 

1

 

3

 

2

 

4

 

 

 

5

 

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних процесів

Завдання 14

Рівень ІІ

Варіант 1

 

 

Розрахувати витрати тканини за довжиною на пошиття

наволочки розміром 60×60 см із клапаном 25 см

 

 

Форма відповіді:

1

 

4

 

2

 

5

 

3

 

6

 

 

 

 


ДОДАТОК №  3.2.2.6.

ЗРАЗОК КАРТОК ТЕСТІВ ІІІ РІВНЯ З ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних процесів

Завдання 15

Рівень 3

Варіант 1

 

 

Які причини виникнення та способи усунення поломки голки?

 

 

Форма відповіді:

 

1

 

5

 

2

 

6

 

3

 

7

 

4

 

8

 

Шифр

V-ІІ-9

Тема: Види технологічних процесів

Завдання 16

Рівень 3

Варіант 1

 

 

Який порядок повузлової обробки наволочки?

 

 

 

Форма відповіді:

 

1

 

3

 

2

 

4

 

 


ДОДАТОК №  3.2.2.7.

Еталони відповідей і кількість балів N за суттєві операції Р

по кожному завданню батареї тестів з обслуговуючої праці

 

Рівень

завдань

Шифр

завдання

Еталон відповіді

Число Р

Число N

I.

V-II-9

1

Так (+)

1

1

I.

V-II-9

2

Так (+)

1

1

I.

V-II-9

3

1(-), 2(-), 3(-), 4(-), 5(+)

5

5

I.

V-II-9

4

А(-), Б(+), В(-), Г(-), Д(-)

5

5

I.

V-II-9

5

1-В, 2-А, 3-Б, 4-Г, 5-Е, 6-Д

6

6

I.

V-II-9

6

1-А, 2-Б, 3-Ж, 4-Д, 5-Г, 6-Е, 7-В, 8-Є

8

8

I.

V-II-9

7

4, 1, 5, 2, 3, 6

6

6

I.

V-II-9

8

2, 3, 5, 4, 1

5

5

Загальне (сумарне) число

37

37

II.

V-II-9

9

а) сторонні, б) сухими, в) обертаються, г) підошва

4

8

II.

V-II-9

10

а) вушко, б) лискою, в) жолобки, г) жолобках, д) діаметр леза

5

10

II.

V-II-9

11

1) з’єднувальні, 2) крайові, 3) оздоблювальні

3

6

II.

V-II-9

12

1) побутові, 2) виробничі, а) ручні, б) ножні, в) з електричним приводом, г) спеціальні, д) універсальні

7

14

II.

V-II-9

13

1) 2×Рн+З+П; 2) 2×70+8+2,5; 3) 2×70=140; 4)140+8=148;     5) 148+2,5=150,5

5

10

II.

VII-II-9

14

1) Дв×2+П×2+К;  2) 60×2+1,5×2+25;

3) 60×2=120 см;  4) 1,5×2=3 см; 

5) 120+3=123 см;  6) 123+25=148 см

6

12

Загальне (сумарне) число

30

60

III.

V-II-9

15

1) порушення правил шиття; 2) зігнута голка; 3) неправильне положення притискної лапки; 4) неправильний вибір номера голки і ниток; 5) не можна тягнути матеріал під час шиття; 6) замінити голку; 7) закріпити гвинтом лапку так, щоб вона займала правильне положення відносно голки і голкового отвору; 8) замінити голку відповідно тканині та ниткам

8

32

III.

V-II-9

16

1) обробка внутрішнього зрізу клапана; 2) обробка верхнього зрізу клапана; 3) об-робка бокових зрізів; 4) оздоблення готового виробу

4

16

Загальне (сумарне) число

12

48

Разом

79

145

 

 

ДОДАТОК №  3.2.2.8.

Шкала оцінювання знань і вмінь учнів з обслуговуючої праці

за батареєю тестів, яка наведена у додатках 3.2.4.1. – 3.2.4.3.

 

Кількість балів

До 102

103-106

107-109

110-114

115-117

118-121

122-124

125-128

129-131

132-136

137-139

140-142

143-145

К засвоєння

До 0,7

0,7-0,73

0,73- 0,75

0,75-0,78

0,78-0,8

0,8-0,83

0,83-0,85

0,85- 0,88

0,88-0,9

0,9-0,93

0,93-0,95

0,95-0,98

0,98-1

Оцінка

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

ДОДАТОК №  3.2.2.9.

Графік надійності батареї тестів

 

Вибір числа операцій в наборі (батареї) тестів здійснюється на основі наведеного графіку залежно від надійності контролю, яка вимагається навчальним предметом. Так, якщо це біжучий контроль, то достатня 20-30% на (R = 0,2-0,3) надійність. Тоді в батареї тестів повинно бути 10-12 операцій (р = 10-12). Для підсумкового контролю R = 0,7-0,75, а отже, число операцій р = 40-50.

 

ДОДАТОК № 3.2.2.10.

ВИМОГИ  ДО  ТЕСТІВ  І-ІІІ  РІВНІВ  ЗАСВОЄННЯ ДОСВІДУ [16].

 

Тести І рівня засвоєння (бI) вимагають від оптанта дії на впізнання, узнавання. Це тести на упізнавання, розрізнення (розпізнавання), класифікацію і впорядкування об’єктів, явищ або понять, які вивчалися. Для цих тестів необхідною і достатньою умовою є: всі можливості для прийняття рішення і здійснення дії повинні міститися в самому тесті. Оптант повинен впізнати раніше вивчену інформацію при повторному її сприйнятті (дія з підказкою), тобто вирішує завдання відповідності при повному складі його компонентів: мети, дії, ситуації.

Такі тести повинні відповідати наступним вимогам:

1. Змістовність тестів, тобто відповідність змісту навчання тим джерелам інформації (навчальним посібникам), якими користувалися оптанти при вивченні, отриманні цієї інформації.

2. Простота – в одному тесті повинно бути подане одне завдання, що усуває непотрібне ускладнення процедури контролю.

3. Визначеність – формулювання завдання (питання) тесту повинно бути чітким, зрозумілим, повним, недвозначним, забезпечувати загальну і безумовну зрозумілість його для всіх оптантів.

4. Однозначність – забезпечується конструкцією еталону відповіді, в якому повинно бути повне і правильне вирішення завдання тесту.

5. Детальність завдання (питання) і лаконічність відповідей – забезпечує як зручність оформлення завдання і скорочення його початкового обсягу, так і його запам’ятовування оптантами, тобто, переглядаючи всі відповіді він зміг би утримувати їх у пам’яті.

6. Ідентичність всіх відповідей як за формою, так і обсягом. Ця вимога виправдовується досвідом використання тестів: за наявності різних за обсягом відповідей оптант вибирає відповідь не за суттю питання, а ту, яка більша за обсягом.

7. Недопустимість абсурдних, вочевидь правильних і неправильних відповідей. Наприклад (абсурдна відповідь).

Завдання: Які з перерахованих деталей двигуна змащуються під тиском?:

а. Кореневі підшипники. б. Дзеркало циліндра. в. Стрижні клапанів. г. Диск зчеплення (це абсурдна відповідь).

Приклад вочевидь правильної відповіді.

завдання: Яка з перерахованих деталей відноситься до розподільного механізму?:

а. Колінчатий вал. б. Ведучий вал. в. Розподільний вал.

8. У тестах на класифікацію і впорядкування всі елементи, тобто завдання, повинні відповідати одній темі навчального предмету.

При створенні тестів I рівня необхідно врахувати і такі рекомендації:

  1. Оптимальна кількість відповідей – 4-5, що забезпечує прийнятну ймовірність вгадування і разом з тим порівняно невисоку складність розробки тестів на розрізнення.
  1. У тестах на класифікацію одна колонка може містити в два рази більше назв, понять, термінів, ніж інша, коротший список повинен містити не більше 6 назв, понять, термінів, а довший – не більше 12.
  1. У завданнях необхідно уникати натяків на правильну відповідь.
  2. Навчаюча функція тесту найкращим чином реалізується, коли всі відповіді, крім однієї, правильні, а в завданні вказується на необхідність знайти неправильну відповідь. Приклади. 1. Завдання: Які несправності призводять до збіднення паливної суміші? а. Зменшення подачі палива до карбюратора. б. Дуже низький рівень палива в поплавцевій камері. в. Засмічення паливних жиклерів. г. Неповне відкриття паливної засувки. Аналогічний результат отримується за умови знайти неправильну відповідь в самому питанні. 2. Завдання: Який фільтр не відноситься до системи живлення?: а. Фільтр-відстійник. б. Фільтр поплавцевої камери. в. Відцентровий фільтр. г. Повітряний фільтр.

Тести ІІ рівня з визначення бІІ, повинні виявляти вміння оптанта (учня) відтворювати інформацію без підказки, з пам’яті для вирішення типових завдань. Відповідно, розрізняють такі тести ІІ рівня: підставлення, конструктивності, типові завдання і задачі.

В якості матеріалів для створення тестів-завдань ІІ рівня можуть бути використані наявні збірники завдань і задач з певного предмету. Але необхідно врахувати дві умови при підготовці завдань з навчальних книжок для їх використання в якості тестів ІІ рівня. І умова: підібрані завдання і задачі повинні вимагати від оптантів (учнів) використання лише готових способів дій без їх суттєвого перетворення, тобто відтворення і використання знань і методів дій в тому вигляді, в якому вони були засвоєні в процесі навчання. ІІ умова: повинні бути створені можливості для прямого використання набутих вмінь практичних дій.

Додаткові вимоги до тестів на підставлення (правила):

  • доповнювати необхідно найважливіше (наприклад: Колумб відкрив Америку в ….. році − стоїть мета: з’ясувати, в якому році Колумб відкрив Америку. Якщо ж метою завдання є з’ясування факту, хто відкрив Америку, то питання змінюють наступним чином: Америку в 1492 р. відкрив …….. .);
  • доповнення, підстановку краще ставити в кінці речення;
  • питання ставити чітко: воно вимагає такої ж чіткої й однозначної відповіді та не допускає подвійного тлумачення.

Тести ІІІ рівня − зміст завдань в них відрізняється від типових, але методика їх вирішення не виходить за межі вивчених способів дій. Перед оптантом (учнем) кожного разу при вирішенні тестів ІІІ рівня виникає деяке завдання приведення тесту ІІІ рівня до типового випадку, а потім використання відповідного способу вирішення. Тести ІІІ рівня завжди можна вирішити вивченими в навчальному предметі методами, проте кожного разу ці методи індивідуалізуються щодо кожного конкретного завдання і будь-яке рішення приносить суб’єктивно нову інформацію тому, хто його виконує. Цього не можна сказати про тести ІІ рівня − їх вирішення не приносить нової інформації тому, хто їх вирішує, адже він відтворює вже відоме йому рішення.

 

docx
Додав(-ла)
Іванчук Юлія
До підручника
Трудове навчання (обслуговуючі види праці) 9 клас (Терещук А.І., Медвідь О.Ю., Приходько Ю.М.)
Додано
30 травня 2021
Переглядів
616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку