Зразок наказу "Про підсумки методичної роботи в ЗДО"

Про матеріал
Зразок наказу "Про підсумки методичної роботи в ЗДО" буде корисним для директорів та методистів закладів дошкільної освіти
Перегляд файлу

 

 

Зразок наказу "Про підсумки методичної роботи в  закладі дошкільної освіти"

 

 

 

 

Дата                                                                                 

 

   №_________________

 

Про підсумки методичної роботи

у  закладі дошкільної освіти _____

міста/села______________________

за  _______________навчальний рік

 

Керуючись нормативними документами про освіту, методичними рекомендаціями МОН України, заклад здійснював освітню діяльність відповідно до законів України " Про освіту", "Про дошкільну освіту", Базового компоненту дошкільної освіти, затвердженого наказом МОН України від 12.01.2021 №33, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженим наказом МОН від 24.03.2016 №234.

Методична робота велася за такими формами:

- індивідуальні форми роботи: самоосвітні програми педагогів, методичні консультації, співбесіди;

-  групові форми роботи: методичні наради, круглі столи, тренінги.  

Згідно Базового компоненту дошкільної освіти методична робота в дошкільному відділенні у ___________ навчальному році спрямовувалась на створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності.

Завдання методичної роботи полягали у стимулюванні професійного інтересу педагогічних працівників для особистісного професійного розвитку.

        У ______________навчальному році педагогічний колектив працював  над головною методичною темою: "Формування дитячої особистості, підготовка її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності".

Для реалізації Базового компоненту дошкільної освіти в групах молодшого та середнього дошкільного віку використовувалась програма розвитку дитини дошкільного віку "Дитина", старшого дошкільного віку використовувались програми розвитку дитини дошкільного віку "Дитина" та "Впевнений старт".

Для реалізації діяльності за освітньою лінією "Здоров’я та фізичний розвиток " використовувалась  парціальна програма "Про себе треба знати, про себе треба дбати."

Педагоги під час освітньої роботи застосовували такі форми проведення занять:

  • дидактична гра;
  • заняття (спільна навчальна діяльність);
  • розвага;
  • спостереження в довкіллі;
  • читання художніх творів;
  • показ лялькового театру;
  • тощо.

В період карантину освітня діяльність здійснювалась з використанням технологій дистанційного навчання.

Питання форм і методів роботи з вихованцями, атестації педагогічних працівників, удосконалення освітньої діяльності на основі сучасних технологій, з урахуванням подій сьогодення (гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та введенням на території України військового стану), обговорювались на засіданнях методичної наради.

Відповідно до поданої заяви,  у ______ році проходили атестацію вихователі  ________________________. За результатами атестаційної комісії I рівня вихователь ___________________відповідає займаній посаді та 10 тарифному розряду, вихователь ___________________відповідає займаній посаді та раніше присвоєному 11 тарифному розряду,

З педагогами закладу проведені інструктивно-методичні наради на теми: "Від конфлікту до культури педагогічного спілкування", "Тематичний день як одна із форм організації освітньої діяльності", "Цифрові освітні ресурси на допомогу вихователю", "Моніторинг якості освітньої діяльності за шкалою ECERS-3", "Створення мультимедійної презентації в освітньому процесі", "Протиепідемічні заходи в дошкільному відділенні", "Як говорити з дітьми про війну".

З метою підвищення мотивації для подальшого професійного зросту і впровадження інтерактивних  та здоров’язберігаючих технологій проведено методичну нараду у вигляді тренінгу на тему: "Методика проведення інтегрованих занять" ( вихователь-методист  ______________).

Впродовж навчального року проводився постійний аналіз роботи вихователів, музичного керівника та інструктора з фізичної культури: динаміка розвитку та навчальних досягнень вихованців, рівень професійного розвитку педагогів (відкриті заняття, заходи, розваги, онлайн-заняття, розробки методичних матеріалів, вебінари тощо), застосування у роботі  інноваційних технологій.

Освітнє середовище закладу обладнане  відповідно до вимог Санітарного регламенту. В групах якісно  облаштований простір для ігор та навчання, для споживання їжі; всі групи мають "Куточки усамітнення" та стенди, які оформлені індивідуалізованими мистецькими творами дітей.

Вихователем  старшої групи ________________проведено відкрите інтегроване заняття з розвитку мовлення та ознайомлення із соціумом на тему: "У світі професій: будівельники"

 Вихователем старшої групи __________________ підготовлено методичну папку проведення освітньої роботи  "Тиждень безпеки".

   Робота педагогічного колективу була спрямована на побудову системи взаємодії педагогічного колективу та сім’ї. З метою співпраці для реалізації освітніх завдань використовувались такі форми роботи: онлайн- консультації для батьків, індивідуальні бесіди, створення разом з батьками відеоролику до Дня захисту дітей, надання пам’яток для батьків, інформаційних повідомлень через соціальні мережі.

 Виявляючи творчі нахили вихованців, вихователі залучали дітей до індивідуальної творчої праці, зокрема:

  •                   виставка малюнків "Осінь наша золота" (група  ________);
  •                   аплікації на тему "Весна наближається"  (група ________);
  •                   колективна композиція "Ялинка" (група ________);
  •                   орігамі "Квіти радості" ( група _________).

У ________навчальному році педагоги підвищували свій професійний рівень на вебінарах, онлайн-курсах, інтернет-конференціях.

Протягом ___________року в  закладі дошкільної освіти були проведені такі заходи:

 - Відео-привітання до Дня дошкілля

 - Свято "Українці ми маленькі, сміливі, сильні, веселенькі"! до Дня захисників та захисниць України

 - Тематичні свята у всіх вікових групах "Осінь наша золота"

 - Моніторингове дослідження якості освітньої роботи за шкалою оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3  фахівцем Міністерства освіти і науки України.

 - Новорічне свято "Пригоди веселого Тигреня"

 - Відкрите інтегроване заняття на тему:  "У світі професій: будівельники" (старша група)

-  Інтерактивна розвага для дітей " Стрітення Зими з Весною"

-  Тематичні заняття та фото-челенж до Дня єднання

-  Онлайн-заняття з тематичного блоку  "Тиждень безпеки"

-  Челенж до Дня захисту дітей "Щастя очима дітей " (онлайн).

Аналіз роботи свідчить, що за минулий рік значно підвищився рівень здійснення освітньої діяльності з використанням технологій дистанційного навчання. Педагоги проводили онлайн-заняття для вихованців .

На підставі зазначеного, керуючись завданнями, які стоять перед педагогічним колективом на наступний навчальний рік, з метою підвищення ефективної освітньої роботи закладу дошкільної освіти,

 

 

НАКАЗУЮ:

 

  1.               Визнати стан методичної роботи у закладі  за _____________ навчальний рік задовільним.
  2.               Вихователю-методисту:

2.1   Організувати створення  у наступному  навчальному році необхідних умов для освітньої діяльності в закладі

2.2  Сприяти активізації роботи педагогічного колективу над методичною темою

2.3  Виявляти нові педагогічні ідеї в роботі педагогічних працівників з метою поширення досвіду

2.4   Скласти план методичної роботи на __________навчальний рік 

                                                                                 До ____________року

  1.               Педагогічним працівникам:
    1.             Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти
    2.             Активізувати роботу щодо публікацій методичного доробку на освітніх онлайн-платформах
    3.             Посилити роботу з обдарованими вихованцями
    4.             Впроваджувати інноваційні методики з метою підвищення результативності освітнього процесу
  2.               Координацію дій по виконанню цього наказу покласти на вихователя-методиста,  контроль – залишаю за собою.

 

 

 

Директор          _________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Gatz Lyudmila
    Дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 листопада 2022
Переглядів
7146
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку