Зразок сітки занять на вересень 1-3 т., середній вік

Про матеріал
Сітка роботи на 1-3 т. середній вік. У плануванні використані матеріали з серії книг "Мій конспект" 5 рік та посібник "Усі заняття у дошкільному навчальному закладі"
Перегляд файлу

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!»

І тиждень 1.09.2021р.

Середа

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Гра дитини

1.Логіко – математичний розвиток

2.Музична діяльність 11.00

3. Художня література

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

Спортивна розвага (2-4 тиждень)

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Логіко – математичний розвиток

Порівняння множин предметів. Орієнтування в просторі. Число один. Цифра 1. Знаки «+» та «-».

 

Формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів,

уявлення про число один, цифру 1; учити визначати місце розташування предметів;

закріплювати навички орієнтації в просторі, кількісну і порядкову лічбу; розвивати

кмітливість, зосередженість, окомір; виховувати вміння чути й виконувати інструкції

вихователя.

Лялька; ведмедик; машина; робот; коляска; картки із зображенням циф-ри 1, знаків «+» і «–»; сюжетна ілюстрація «Іграшки у шафі»; палички для лічби

(для кожної дитини).

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Принеси картки з іграшками, яких по одній».

-Д\г «Якої іграшки забракло».

-Д\г «Постав іграшку в шафу».

- Фізкультхвилинка.

-Ознайомлення зі знаками «+» та «-».

-Д\в «Домалюй частинку».

-Д\г «Знайди пару».

ІІІ. Підсумок.

Мій конспект ст.43

 

 

 

3.Худоня література

Читання творів Р.Завадовича «Лісова школа» та О. Сенатович «Вчиться вересень читати».

Розширювати знання дітей про школу; учити розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи;

учити розуміти і пояснювати прихований зміст прислів’їв; збагачувати словниковий

запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу.

Ілюстрації до вірша.

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

- Психогімнастика.

ІІ.Основна частина.

-Бесіда за змістом вірша.

-Фізкультхвилинка.

-Бесіда за змістом вірша.

ІІІ. Підсумок.

Мій конспект ст.103

 

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

«Нема на світі дорожчого, як родина!»

Малюємо з дітьми свою сім’ю. Організовуємо виставку робіт. Діти описують свої роботи, кого вони зообразили.

Листки А4, олівці кольорові, картинки із зображенням сім’ї.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 2.09.2021р.

Четвер

Особистість дитини

Гра дитини

1. Основи здоров’я \ ОБЖД \ Правове виховання \ Статеве виховання

2.Дитяча граматика

Піший перехід

ІІ половина дня

Сюжетно – рольові ігри

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Основи здоров’я

«Очі та моє здоров’я»

Формувати уявлення дітей про себе як про окрему особистість; закріплювати

знання про органи чуття; ознайомити з будовою ока, поняттям про функції очей, про догляд за ними; навчати доглядати і берегти очі; закріплювати вміння знаходити відмінності у двох майже однакових малюнках; розвивати увагу, спостережливість;

розвивати і підтримувати інтерес до самопізнання; виховувати почуття поваги до себе, дбайливе ставлення до свого здоров’я, культурно-гігієнічні навички.

Люстерко; м’яч: дві майже однакові ілюстрації (для порівняння)

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Що допоможе бачити краще?».

-Валеохвилинка.

-Гімнастика для очей.

-Д\г «Знайди відмінності».

-Доповни речення.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект ст.25

 

2.Дитяча граматика

«Слово до слова – буде розмова»

Дати загальне уявлення про слово; дати уявлення про довгі та короткі слова; продовжувати вчити добирати риму, вслуховуватися у звучання слів та самостійно знаходити слова, підтримувати розмову,запропоновану вихователем; учити інтонувати слова; ознайомити із зошитом та правилами роботи в ньому; виховувати інтерес

до занять.

Іграшка Незнайко; м’яч; іграшки

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Добери риму».

-Д\г «Слова короткі та довгі».

-Д\г «Назви слова».

-Д\г «Чи може так бути?».

-Д\г «Назви своє слово».

-Підготовка руки до письма.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект ст.79

 

ІІ половина дня

Сюжетно рольові ігри

«Дитячий садочок»

Продовжувати знайомити дітей з працею вихова­теля, помічника вихователя. Бесіда. Творче використання набутих знань (спільна праця і взаємодопомога помічника вихователя і вихо­вателя).

Інвентар для гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 3.09.2021р.

П’ятниця

Дитина в світі культури

Гра дитини

1. Мовленнєвий розвиток

2.Малювання

3. Фізична діяльність 12.00

ІІ половина дня

Театралізована діяльність

Гурткова робота 17.00-18.00

 

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Мовленнєвий розвиток

«Наш дитячий садочок»

Розширювати уявлення дітей про дошкільний заклад; продовжувати ознайомлювати з професіями дорослих, які працюють у дитячому садку та їх значенням; вправляти у вживанні слів — назв приміщень (їдальня, роздягальня, вбиральня);

збагачувати словник узагальнювальними словами; вправляти у вживанні іменників —

назв людей за фахом; продовжувати вчити узгоджувати підмет та присудок у числі та роді у структурі речень; закріплювати та автоматизувати правильну вимову звука [р]; виховувати любов до дитячого садка.

Іграшка лисичка; картки — символи приміщень дитячого садка.

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Кому, що потрібно?».

-Д\г «Що заховала лисичка?».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект ст. 55

 

2.Малювання

Ознайомлення з куточком образотворчої діяльності.

Ознайомити дітей з куточком образотворчого мистецтва — обладнанням для малювання, ліплення, аплікації; репродукціями картин відомих художників; виробами та альбомами із зображенням предметів декоративно-прикладного мистецтва майстрів України; народними іграшки; викликати бажання намалювати іграшку для подарунка другові; розвивати дрібну моторику, творчу ініціативу, пам’ять, мислення; закріплювати навички малювання олівцями, знання кольорів, форми, просторових відношень; формувати естетичний смак; викликати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Аркуші паперу формату А4; прості та кольорові олівці або фломастери; альбоми та репродукції картин; вироби декоративно-прикладного мистецтва (кераміка,

вишивка, народні іграшки).

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Мотивація.

ІІІ.Продуктивна діяльність.

-Пальчикова гра «Долоньки».

-Фізкультхвилинка «В цьому домі ми - сімя».

ІV.Підсумок.

Мій конспект ст.127

 

ІІ половина дня

Театралізована діяльність

 

Гурткова робота 17.00-18.00

«Привітання»

 

Знайомих, рідних вітай – в домі своїм пригощай.

 

 

Продовжувати розповідати про важливість налагодження добрих стосунків між людьми, застосовувати найпростіші  етикетні норми (привітання, прощання, прохання, подяку тощо) у стосунках з оточуючими. Дослідити власні звички щодо налагодження своїх стосунків з оточуючими; визначити доступні для себе шляхи налагодження добрих стосунків з іншими; виконувати прийнятні для себе дії щодо налагодження добрих стосунків

 

 

 

 

Сюжетна картинка; атрибути для ігор; художня література.

 

 

 

 

1.Організаційний момент.

- Привітання «У лісочку на горбочку…»

2.Основна частина.

-Бесіда «Коли потрібно вітатися і з ким»

3.Робота з картинкою «Вітаю всіх знайомих, коли зустрічаю»

4.Гра «Обмінюємося вітаннями».

5.Підсумок.

 

 

 

 

«Світ навколо мене» ст.45

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!»

ІІ тиждень 6.09.2021р.

Понеділок

Дитина в природному довкіллі

Гра дитини

1.Ознайомлення з природою (природа Землі \ екологічне виховання \ природа Космосу \ пошуково-дослідницька діяльність)

2.Економічне виховання \ Конструювання

3. Музична діяльність 12.00

ІІ половина дня

Праця в природі

Музична розвага (2-4 тиждень)

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Ознайомлення з природою : природа Землі

«Пригоди маленької краплинки»

Формувати вміння дітей емоційно реагувати на природні явища та об’єкти,

отримувати позитивні враження від спостережень за ними; розширювати знання про кругообіг води в природі; поглиблювати уявлення про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; надати знання про значення води для всіх живих об’єктів на Землі, про те, як вода допомагає людині; розширювати

знання про властивості води; розвивати цікавість, бажання зрозуміти явище, що

спостерігається; закріплювати вміння робити висновки; виховувати бажання берегти водні ресурси нашої країни.

Таблиця карта-схема «Кругообіг води в природі»; склянка з дощовою водою;

аудіо запис звуків дощу, грози

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Дослід «Вода при нагріванні перетворюється на пару».

-Бесіда-розповідь про воду.

-Вправа «Добре – погано».

-Проведення досліду.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект ст.31

 

2.Економічне виховання

«Маленький бізнесмен»

Сприяти зануренню дитини до світу елементарних уявлень про економічні процеси й об’єкти, через ознайомлення з сімейною економікою, продуктами праці та їх виробниками; уточнити й розширити уявлення про обмін товарами й послугами, про гроші та їх значення; учити робити прості припущення з приводу дій необхідних для вирішення тих або інших проблем, використовувати доступні засоби і способи пізнання; виховувати інтерес до економічних знань на основі всіх видів діяльності й розвитку: економічного виховання, математичного розвитку, художньо-мистецької діяльності, соціально-етичного виховання.

схема “СБ”  (сімейний бюджет), фломастери, картки  із зображенням основного й побічного доходу, різні банкноти, карта-схема, наочний матеріал доход-витрата, мішечок, золоте кільце, чай, шишка, картинки, великі букви “економіка”, переносна дошка, кнопки.

 

І.Організаційний момент.

2.Економічна розминка.

3.Робота з демонстраційним матеріалом.

4.Економічні задачі.

5.Гра «Що можна купити за гроші?».

6.Бесіда на тему «Товар».

7.Гра «Товари, що розмовляють».

8.Підсумок.

Папка №1.

 

ІІ половина дня

Праця в природі

Догляд за кімнатними рослинами. Зпушування землі у ринках, протирання пилу на листочках.

 

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 7.09.2021р.

Вівторок

Дитина в соціумі

Гра дитини

1.Ознайомлення з довкіллям \ Народознавство

2.Аплікація \ Ліплення

3.Фізичне заняття 12.00

Фізкультура на повітрі

ІІ половина дня

Художня праця

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Ознайомлення з довкіллям

«Наш дитячий садочок»

Продовжувати ознайомлювати дітей з приміщеннями дитячого садка, їх обладнанням; розширювати знання про професії дорослих, які працюють у дитячому садку; формувати уявлення про особливості роботи працівників дитячого садка (завідувача, вихователя-методиста, завгоспа, медичної сестри, шеф-кухаря, музичного керівника);

закріплювати уявлення про важливість і необхідність праці працівників дитсадка; розвивати пояснювальне мовлення, мислення; спонукати до обміну висловлюваннями

із власного досвіду про свої враження та спостереження; виховувати повагу до праці дорослих, бажання допомагати їм; виховувати любов до свого дитсадка.

Нова лялька (або м’яка іграшка); аркуш паперу для складання маршруту

екскурсії; умовні позначення приміщень дитячого садка.

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Основна частина.

-Фізкультхвилинка «В цьому домі ми – сімя».

-Д\г «Що б сталося, якби?».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.7

 

2.Аплікація

«Дружні малята» (Стрічкова аплікація)

Розвивати емоційну сферу дітей; навчати зображувати фігурки людини раціональним способом; показати декоративні й змістовні можливості стрічкової аплікації (вирізування з паперу, складеного гармошкою або чотири рази, навпіл), уточнити її

специфіку і розкрити символіку теми (дружба, взаємодопомога); розвивати дрібну моторику рук, увагу, творчу уяву та здібності, композиційні вміння, почуття кольору; закріплювати правила безпеки під час різання ножицями, уміння наклеювати виготовлені форми; виховувати охайність, бажання доводити роботу до завершення.

Аркуші білого паперу; прямокутники кольорового паперу; ножиці; клей;

пензлі для клею; серветки; простий олівець.

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Мотивація.

-Д\г «Дружні діти».

-Фізкультхвилинка «В цьому домі — ми сім’я».

ІІІ.Продуктивна діяльність.

-Пальчикова гімнастика.

-Етапи виконання роботи.

ІV.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.163

 

ІІ половина дня

Художня праця

Аплікація з осіннього листя на вибір дітей.

 

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 8.09.2021р.

Середа

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Гра дитини

1.Логіко – математичний розвиток

2.Музична діяльність 11.00

3.Худоня література

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

Спортивна розвага (2-4 тиждень)

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Логіко – математичний розвиток

«Порівняння предметів. Орієнтування в просторі. Число два. Цифра 2. Склад числа два. Знаки «+», «-»та «=».

Формувати вміння порівнювати групи предметів за допомогою складання пар, розрізняти предмети за місцем розташування; учити правильно використовувати слова «дорівнює», «не дорівнює», «стільки ж»;вправляти в умінні орієнтуватися у просторі; формувати уявлення про число два і цифру 2; дати уявлення про склад

числа два з двох менших (1 та 1); закріплювати уявлення про знаки «+» та «–»; ознайомити зі знаком «=»; учити розв’язувати приклади.

Площинні фігури м’ячиків; великі ілюстрації «Діти грають у футбол»;

картки (знак «=», цифра 2); площинні фігури м’ячиків (для ко площинні фігури м’ячиків; великі ілюстрації «Діти грають у футбол»;

картки (знак «=», цифра 2); площинні фігури м’ячиків (для кожної дитини); маленькі

предметні картки.ної дитини); маленькі

предметні картки.

І.Організаційний момент.

-Гра «М’ячики».

-Д\г «Порівняй».

-Д\г «Постав знак м’ячиками».

-Фізкультхвилинка.

-Д\г «Гол, гол, весела гра -футбол!».

-Число два і цифра 2. Склад числа два.

-Д\г «Не помились!».

-Д\г «Ворота».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.45

 

3.Худоня література

Читання оповідання Л.Куліша-Зіньківа «Чарівні слова» та розучування вірша В.Гринько «Мова».

Розширювати знання дітей про культуру поведінки; учити розуміти зміст прозового та віршованого творів; формувати вміння аналізувати вірш; ознайомити з поняттями щодо побудови художнього твору — «зачин», «кінцівка»; розвивати

вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення, пам’ять; виховувати ввічливість, люб’язність.

Лялька Незнайко.

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Бесіда за змістом оповідання.

-Фізкультхвилинка.

-Д\г «Привітаймося!».

-Бесіда за змістом вірша.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.105

 

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

Робота в особистих розфарбовках.

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!»9.09.2021р.

Четвер

Особистість дитини

Гра дитини

1. Основи здоров’я \ ОБЖД \ Правове виховання \ Статеве виховання

2.Дитяча граматика

Піший перехід

ІІ половина дня

Сюжетно рольові ігри

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.ОБЖД

"Наші помічники"

продовжувати знайомити дітей з правилами безпечної поведінки біля предметів побуту та вжитку ( праска, водопровідні крани, кухонні прилади та ін.). Вчити правил безпечної поведінки з ними та контролю з боку дорослих.
Словник: електрик – людина, що стежить за роботою електроприладів, ремонтує їх.
Пожежник – гасить пожежу, стежить, щоб вона не виникла.
 

ілюстрації, художнє слово (загадки, вірші), дид.гра “Чарівні телефони”.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент

ІІ.Основна частина.

-Бесіда чому так кажуть «Вогонь-біда, вода-біда»

- Бесіда «Наші помічники».

ІІІ.Закріплення віршованих правил безпечної поведінки з газо- і електроприладами

-Д\г «Чарівні телефони».

ІV.Підсумок.

 

Папка №6

 

2.Дитяча граматика

«Слова – назви предметів»

Розширювати уявлення дітей про слово; ознайомити з поняттями «живий — неживий»; учити розуміти питання хто це? що це?; продовжувати вчити визначати

довгі та короткі слова, добирати риму, слова-синоніми; учити підтримувати розмову,запропоновану вихователем; учити ставити крапки в зошиті у клітинку; виховувати

інтерес до занять.

іграшка Незнайко; іграшки; зошити; олівці

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Відгадай предмет».

-Д\г «живе-неживе».

-Д\г «Добери риму до слова».

-Д\г «Назви слова друзі».

-Д\г «Назви одним словом».

-Д\г «Слова короткі та довгі».

-Пальчикова гімнастика «Піжмурки».

-Підготовка руки до письма.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «осінь»Ст..81

 

ІІ половина дня

Сюжетно рольові ігри

«Дитячий садочок»

Екскурсія   на   харчоблок.   Праця  кухаря.   Бесіда. Взаємозв'язок у роботі медичної сестри та кухаря. Праця інших працівників харчоблоку. Їдальня. Бесіда про працю робітників їдальні. Читання оповідання Артюхової «Компот». Чергові в їдальні. «Гра-драматизація «Наше життя в дитячому са­ду».

Картинки, інвентар для гри, дитячий посуд, фартухи та хустинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 10.09.2021р.

П’ятниця

Дитина в світі культури

Гра дитини

1. Мовленнєвий розвиток

2.Малювання

3.Фізична діяльність 12.00

ІІ половина дня

Театралізована діяльність.

Гурткова робота 17.00-18.00

 

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Мовленнєвий розвиток

«Познайомимося»

Підтримувати бажання дітей спілкуватися одне з одним, з дорослим; формувати культуру людських взаємин, прищеплювати навички взаємної поваги у спілкуванні та спільній діяльності, дбайливого ставлення до інших людей (дорослих й однолітків);

поглиблювати уявлення про те, що кожна дитина має своє ім’я, воно дається назавжди та у мовленні може вживатися у різних формах (пестлива, скорочена); продовжувати

вчити відчувати риму та римувати слова; навчати висловлювати власну думку у формі запитання-гіпотези «Що було б, якби..?»; спонукати до самостійного закінчення висловлення думки за аналогією до відповідей дорослого; розвивати активне мовлення, уміння помічати й знаходити суперечності, протилежні ознаки предметів і дій; розвивати уяву, мислення, уміння оцінювати свої дії; виховувати почуття справедливості, дружні взаємини, цікавість до всього, що оточує дитину, почуття любові до свого

садочка, інтерес до художніх творів.

Іграшки

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Добери риму».

-Д\г «Похвали садочок».

-Д\г «Наша група».

-Д\г «Фантастичні гіпотези»

-Д\г «Який?».

-Д\г «Сумний хлопчик, сумна дівчинка».

-Д\г «Хто завітав до тебе?».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.57

 

2.Малювання

«Мій улюблений садочок»

Формувати у дітей здібності зорового оцінювання зовнішніх ознак об’єктів, особливостей їх просторового розташування один відносно одного; сприяти формуванню пам’яті; закріплювати знання правил та прийомів виконання композиції: обирання положення формату аркуша, виділення головного об’єкта засобом контрастної величини відносно другорядних об’єктів; учити малювати великий будинок, передаючи прямокутну форму стін, ряди вікон; розвивати вміння доповнювати зображення на

основі уявлень від навколишнього.

Білий папір; простий олівець; акварельні фарби; серветки; пензлики; баночки з водою; підставки.

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Мотивація.

-Д\г «Похвали садочок».

ІІІ.Продуктивна діяльність.

-Пальчикова вправа «Збудували дім».

-Фізкультхвилинка «Наш садочок».

ІV.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.129

 

ІІ половина дня

Театралізована діяльність

Гурткова робота 17.00-18.00

«Привітання»

Театралізація казки «Семеро козенят».

Продовжувати розповідати про важливість налагодження добрих стосунків між людьми, застосовувати найпростіші  етикетні норми (привітання, прощання, прохання, подяку тощо) у стосунках з оточуючими. Дослідити власні звички щодо налагодження своїх стосунків з оточуючими; визначити доступні для себе шляхи налагодження добрих стосунків з іншими; виконувати прийнятні для себе дії щодо налагодження добрих стосунків.

Ілюстрації до теми.

1.Організаційний момент.

- Привітання «У лісочку на горбочку…»

2.Основна частина.

- Бесіда «Коли потрібно вітатися і з ким»

3. Робота з картинкою

4. Гра «Обмінюємося вітаннями».

5.Підсумок. Відгадування загадок про ввічливі слова .

«Світ навколо мене» ст.45

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!»

ІІІ тиждень 13.09.2021р.

Понеділок

Дитина в природному довкіллі

1.Ознайомлення з природою (Природа Землі \ Екологічне виховання \ Природа Космосу \ ПДД)

2.Економічне виховання \ Конструювання

3.Музична діяльність 12.00

ІІ половина дня

Праця в природі \ Господарсько-побутова праця

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Ознайомлення з природою Екологічне виховання

«Екогогічна стежина дитячого садка»

Розширювати знання дітей про територію дитячого садка, її природні об’єкти; ознайомлювати з об’єктами живої природи, особливостями екологічної стежини; навчати бачити та розуміти ознаки пристосування до умов існування рослин; закріплювати назви дерев, що ростуть на території дитячого садка; навчати орієнтуватися в просторі; розвивати спритність та; формувати основи екологічної свідомості, культури; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.

Заздалегідь розроблений маршрут — схема (карта) екологічної стежинки

території дитячого садка; кошик.

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Привітання».

ІІ.Основна частина.

-Зупинка «Різнобарвний квітничок».

-Зупинка «Каштанова».

-Д\г «Добіжи до дерева котре назву».

-Зупинка «Аптечка».

-Зупинка «Вітамінна».

-Зупинка «Фруктова».

-Д\г «Я – дерево».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.21

 

2.Конструювання

«Поштовий конверт»

Удосконалювати дрібну моторику рук; розвивати творчу уяву; виховувати шанобливе ставлення до ручних виробів.

Квадратний аркуш кольорового паперу 21*21см.; клей; маленькі листівочки; фарби; штампи.

І.Організаційний момент.

-Слухання вірша. Бесіда за темою.

ІІ.Практична діяльність.

ІІІ.Підсумок.

Конструювання в Днз ст.74

 

ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

Прибирання в ігрових зонах, протирання пилу на полицях.

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 14.09.2021р.

Вівторок

Дитина в соціумі

1.Ознайгомлення з довкіллям \ Народознавство

2.Аплікація \ Ліплення

3.Фізичне виховання 12.00

Фізкультура на повітрі

ІІ половина дня

Художня праця

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Народознавство

«Люби і знай свій рідний край»

Формувати уявлення про нашу державу, місто, право

людей на вибір, місце проживання; уявлення про себе як про значущий об’єкт;

збагачувати знання дітей про рідне місто і виховувати любов до нього.

Ілюстрації «Хто найго-ловніша людина в світі», «Хто про мене піклується», «Моє місто».

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Бесіда.

-Дид.-мовна гра «Передзвін».

-Гра «Хто швидше».

ІІІ.Підсумок.

Усі заняття в дошкільному закладі ст. 445

 

2. Ліплення

«Іграшки» (за задумом)

Продовжувати ознайомлювати дітей з предметним довкіллям; закріплювати відомі навички виконання різних прийомів ліплення — скочування, розкочування,

розтягування, притискання; навчати ліпити іграшку за власним задумом, передаючи характерні особливості їх зовнішнього вигляду (форму, колір, співвідношення частин); формувати вміння планувати свою роботу — відбирати потрібний матеріал

(пластилін), визначати спосіб ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення,

творчу ініціативу, пам’ять, уяву; закріплювати вміння користування обладнанням; виховувати самостійність, акуратність, бажання доводити розпочату роботу до кінця

й отримувати задоволення від ліплення.

М’які іграшки; картинки із зображенням тварин (ведмедик, собачка,

зайчик, котик, жираф, мавпочка); пластилін; стеки; дощечки; незавершені моделі

частин іграшок — овал (тулуб, голова); окремі деталі (вушка, лапки, хвостик) для

нагадування прийомів та способів ліплення.

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика.

ІІ.Мотивація.

-Д\г «Якої іграшки забракло?».

-Д\г «Подарунок для друга».

ІІІ.Продуктивна діяльність.

-Пальчикова гра «Долоньки».

ІV.Підсумок.

 

Мій конспект «Осінь» ст.151

 

ІІ половина дня

Художня праця

Виготовлення з покидькового матеріалу аплікацію «Осінь».

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 15.09.2021р.

Середа

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

1.Логіко – математичний розвиток

2. Музична діяльність 11.00

3.Художня література

ІІ половина дня

Самостійна  художня діяльність

 

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Логіко – математичний розвиток

«Кількісна та порядкова лічба. Геометричні фігури. Число три. Цифра 3. Склад числа три. Знаки «<», «>».

Закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури; вправляти в кількісній і порядковій лічбі; дати уявлення про число три та склад числа три із двох менших;ознайомити з цифрою 3; вправляти у співвідношенні кількості з цифрою; учити порівнювати множини; використовувати знаки «>», «<»; розвивати логічне мислення та

пам’ять; виховувати цікавість до занять з математики.

Площинні зображення сови, зайців, білок, вовків, їжаків, ведмедів; картки

з цифрою 3, знаками «>«, «<»; картки з цифрою 3 та геометричні фігури (для кожної

дитини).

 

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Число три і цифра 3».

-Ознайомлення зі складом числа три.

-Фізкультхвилинка.

-Д\г «Побудуй житло звірятам».

-Д\г «Розсели звірят по будиночкам».

-Д\г «Порівняння множин. Знаки «>», «<».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.47

 

3. Художня література

«Читання української народної казки «Про майстра Іванка»

Формувати поняття про елементарні правила, що регулюють взаємини між

дітьми, людьми; учити дітей слухати і розуміти зміст художнього твору, стежити за розвитком подій; учити давати характеристики персонажів оповідань; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прозового твору, пам’ять, логічне мислення; виховувати морально-етичні якості, бажання слухати художні твори.

Казка; предметні та сюжетні картинки.

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Лікарі природи».

ІІ.Основна частина.

-Читання казки.

-Бесіда за змістом твору.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.107

 

ІІ половина дня

Самостійна  художня діяльність

Робота в особистих розфарбовках.

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 16.09.2021р.

Четвер

Особистість дитини

1.Основи здоров’я \ Обжд \ Правове виховання \ Статеве виховання

2.Дитяча граматика

Піший перехід

ІІ половина дня

Сюжетно-рольові ігри

 

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Правове виховання

« Я самий-самий. Право на збереження своєї індивідуальності»

Дати уявлення про те, що всі люди різні, індивідуальні, і потрібно приймати їх такими, які  вони є; познайомити з правом на збереження своєї індивідуальності; вчити оцінювати і цінувати себе, підкреслити особливість, неповторність кожної дитини. Закріпити набуті знання про права дитини на прикладі казок. Розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення, комунікативні навички при роботі в групах, пізнавальний інтерес. Виховувати взаєморозуміння; доброзичливі стосунки між дітьми.

Конвенція про права дітей; картинки з казок; мультик.

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

ІІ.Основна частина.

-Бесіда про права дітей.

-Розгляд картинок.

-Фізкультхвилинка.

-Бесіда за картинками казок.

-Інсценізація казки «Коза – дереза».

ІІІ.Підсумок.

Правове виховання Папка №4-

 

2.Дитяча граматика

«Слова – назви дій».

Розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово — назва дії»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів — назв дій і відповідати на них; продовжувати вчити добирати риму; учити підтримувати розмову, запропоновану вихователем; учити ставити та з’єднувати крапки в зошиті у лінійку; виховувати інтерес до занять.

Іграшка Незнайка; предметні малюнки; зошити; олівці.

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Організаційний момент.

-Пальчикова гра «Новенький дім».

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Хто це? Що це?».

-Д\г «Упізнай слово».

-Д\г «Обери слово –назву дії».

-Д\г «Знайди зайве слово».

-Д\г «Виконай завдання».

-Д\г «збери слова у кошик».

-Пальчикова вправа «Стільчик».

- Підготовка руки до письма.

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.83.

 

ІІ половина дня

Сюжетно-рольові ігри

«Магазин»

Екскурсія до «Торгового центру» та «Овочевого» ма­газинів з метою ознайомлення з роботою продавців, касирів, вантажників. Звернути увагу на культуру спілкування продавців і покупців. (Купити з дітьми печиво,  в  процесі чого діти дізнаються, скільки потрібно заплатити, щоб купити печиво, як касир отримує гроші, а покупець — чеки, як продавець зважує печиво).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень «Нема на світі дорожчого, як родина!» 17.09.2021р.

П’ятниця

Дитина в світі культури

1.Мовленнєвий розвиток

2.Малювання

3.Фізична діяльність12.00

ІІ половина дня

Театралізована діяльність

Гурткова робота 17.00-18.00

 

Організаційна діяльність

Тема

Мета

Обладнання

План-конспект

Примітка

Індивідуальна робота

1.Мовленнєвий розвиток

«Меблі»

Розширювати уявлення дітей про людське житло, його облаштування; продовжувати вчити розрізняти предмети домашнього побуту та вжитку — меблі; навчати розпізнавати та називати предмети меблів, знати їх призначення; продовжувати формувати вміння вживати узагальнювальне слово — меблі; стимулювати вживання речень з однорідними членами; формувати вміння часткового звукового аналізу

(виокремлення першого звука у слові); ознайомлювати з різними значеннями багатозначних слів (кришка, спинка, ніжки); розвивати вміння групувати предмети за характерними ознаками (стіл обідній, письмовий); продовжувати активізувати словник словами — назвами предметів меблів.

Іграшковий будиночок; іграшкові меблі; лялька Оленка; іграшка собачка.

І.Організаційний момент.

- Пальчикова гра «Новенький дім».

ІІ.Основна частина.

-Д\г «Новосілля ляльки».

- Д\г «Порахуй меблі».

- Д\г «Сварка меблів».

- Мовна гра «Пригоди стільця».

ІІІ.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст.59

 

2.Малювання

«Айстри і жоржини» малювання з натури.

Продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання різноманітних матеріалів та прийомів зображення об’єктів навколишнього світу; розвивати інтерес до матеріалів і їх властивостей; навчати малювати з натури, передаючи форму та колір осінніх квітів (айстра, жоржина), продовжувати ознайомлювати з технікою малювання акварельними фарбами — змішувати акварельні фарби для отримання складних відтінків і передавання колориту пелюсток квітки; закріплювати знання кольорів, навички користування обладнанням для малювання фарбами; розвивати

дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; заохочувати передавати образотворчими засобами свої переживання, почуття; виховувати любов до краси рідної природи,

задоволення від власної творчості.

Лялька Оленка; букет із осінніх квітів (або картки з їх зображенням); білі

аркуші паперу; акварельні фарби; палітри; пензлики; стаканчики для води; прості

олівці; гумки; серветки.

І.Організаційний момент.

-Психогімнастика «Я-квітка».

ІІ.Мотиваційна частина.

-Д\г «Як вирощують квіти».

-Д\г «Послухай і скажи, Знайди і покажи».

ІІІ.Продуктивна діяльність.

-Фізкультхвилинка «Пішли діти в квітничок».

ІV.Підсумок.

Мій конспект «Осінь» ст..131

 

ІІ половина дня

Театралізована діяльність

Гурткова робота 17.00-18.00

«Звернення і запрошення до дій»

Слухання аудіо казки за вибором дітей.

Вчити дітей звертатися за допомогою; пояснювати чому і як потрібно звертатися; називати різні форми звертання і обирати одну і з них. Вчити звертатися до однолітків, запрошувати до спільних дій. Ввічливі слова звернення допоможуть здійснитися бажанням.

 

 

 

Сюжетна картинка; атрибути для ігор; художня література.

 

 

 

1.Оганізаційний момент.

- Психогімнастика «Ми - легкі хмаринки»

2.Організаційний момент.

-Читання вірша М.Познанської «Хлопчик маленький»

- Бесіда за змістом вірша.

- Гра інсценізація «Я мандрую по Землі»

- Обговорення.

3.Підсумок.

- Гра «Вибір»

 

 

«Світ навколо мене» ст.45

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку