Вересень «Україна рідний край»
ІV тиждень 20.09.2021р.
Понеділок Дитина в природному довкіллі 1.Ознайомлення з природою (Природа Землі \ Екологічне виховання \ Природа Космосу \ ПДД) 2.Економічне виховання \ Конструювання 3.Музична діяльність 12.00 |
ІІ половина дня Праця в природі \ Господарсько-побутова праця Музична розвага (2-4 тиждень) |
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
||
1.Природа Космосу «Космічна мандрівка» |
Підтримувати у дітей бажання випробовувати себе у вправах для «юних космонавтів»; прищеплювати любов до рідного краю; викликати емоційні реагування на красу та різноманітність небесної сфери; вправляти у розрізненні кольору, форми, просторових характеристик обєктів Космосу. Формувати цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба; активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл; продовжувати розвивати пояснювальне мовлення; удосконалювати здатність до до художньої діяльності – малювання нескладних предметів та геометричних фігур; надати дитині реальну можливість вигадувати, експериментувати, виявляти творчу ініціативу. |
Карта зоряного неба, зображення сузір’їв, папір, набір кольорових олівців, об’ємні та площинні геометричні фігури, предметні картинки.
|
1.Космічне привітання. 2.Творча гра «Космічна подорож». 3.Творча гра «Добре чи погано бути космонавтом?». 4.Розповідь про Ю.О.Гагаріна. 5.Бліц-опитування «Що я знаю про Сонце?». 6.Відгадування космічних загадок. 7. «Я-Земля» вправа на розвиток емпатії. 8.Малювання космічних ракет. 9.Практична робота. 10.Фізкультхвилинка. 11.Виставка та обговорення робіт 12.Підсумок.
|
Папка №5 Тема №1 |
|
||
2.Економічне виховання «Економічний ярмарок» |
уточнити уявлення дітей про те, де можна придбати товар. Розкрити специфіку ярмарку; формувати уявлення про те, що від обсягу вкладеної в товар праці залежить його вартість; закріпити знання про рекламу як засіб узагальнення інформації про товари, продукти, всього й усе, що потрібне людям для їх повсякденного життя; розвивати комунікативні та творчі здібності дітей.
|
запрошення, товар, валюта – “веселики”, пакетики, обруч із стрічками для гри “Карусель”; книга “Економята про економіку”.
|
І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. -Гра «Економічна розминка» -Реклама товарів. -Гра «Діти купують товар» -Бесіда. -Гра «Карусель». ІІІ.Підсумок. |
Папка №1
|
|
||
ІІ половина дня |
|||||||
Праця в природі |
Обривання сухого листя з кімнатних рослин. |
|
|
|
|
||
Вересень «Україна рідний край» 21.09.2021р.
Вівторок Дитина в соціумі 1.Ознайгомлення з довкіллям \ Народознавство 2.Аплікація \ Ліплення 3.Фізичне виховання 12.00 Фізкультура на повітрі |
ІІ половина дня Художня праця |
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1.Ознайгомлення з довкіллям «Дружба –справжня сила» |
Розвивати етичні уявлення дітей — продовжувати ознайомлювати з позитивними рисами характеру (доброта, щедрість, чуйність, увічливість,скромність,працьовитість); сприяти формуванню усвідомлення про дружбу і товаришування; учити розрізняти добрі та погані вчинки; спонукати до дружнього спілкування; закріплювати вміння робити висновки та висловлювати свою оцінку поведінки у невеличких описових розповідях; навчати правил товариських стосунків, допомогти усвідомити поняття «товаришування» на простих прикладах; збагатити словник синонімами та антонімами; розвивати мовленнєве спілкування, пам’ять, мислення; виховувати бажання та вміння допомогти виручити друга з біди, почуття дружби та товариськості. |
загадки; прислів’я; іграшка Чебурашка; ілюстрації до казок; коробка; картки; олівці; кубики; бутафорський торт; аудіозапис пісні «Справжній друг»
|
І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. -Д\г «Назви героїв казок». -Д\г «Опиши казкового героя». -Д\г «Палочка-виручалочка». -Бесіда за змістом оповідання. -Вправа «Дерево дружби». ІІІ.Підсумок.
|
Мій конспект «Осінь» ст..9 |
|
2.Аплікація «Осінні квіти» |
Продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання різноманітних матеріалів та прийомів зображення об’єктів навколишнього світу; розвивати інтерес до матеріалів і їх властивостей; продовжувати навчати техніки аплікації — прийомів вирізання, викладання і приклеювання — для отримання квітки; закріплювати знання кольорів, навички користування обладнанням для наклеювання; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості. |
лялька Оленка; букет з осінніх квітів (чорнобривець, айстра, жоржина); зразок квітки; різнокольоровий папір; клей-олівець; серветки; дощечки або клейонки.
|
І.Організаційний момент. -Психогімнастика «Я-квітка». ІІ.Мотивація. -Д\г «Послухай і скажи, знайди і покажи». ІІІ.Продуктивна діяльність. -Фізкультхвилинка «Пішли діти в квітничок». -Етапи роботи. ІV.Підсумок.
|
Мій конспект «Осінь» ст..165 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Художня праця |
Виготовлення їжачка з каштану, пластиліну і насіння соняха. |
|
|
|
|
Вересень «Україна рідний край» 22.09.2021р.
Середа Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 1.Логіко – математичний розвиток 2. Музична діяльність 11.00 3.Художня література |
ІІ половина дня Самостійна художня діяльність
|
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1.Логіко – математичний розвиток «Подорож до країни геометричних фігур» |
Формувати вміння знаходити відмінності та спільні ознаки геометричних фігур різних типів; вибирати та розташовувати геометричні фігури; виховувати вміння застосовувати свої знання про час, розв’язувати логічні завдання, обґрунтовувати свою відповідь; знаходити багато варіантів розв’язання. |
набір геометричних фігур; площинні фігури казкових герої роз даткові набори геометричних фігур для кожної дитини, кулька з листом.
|
І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. -1 завдання; -2 завдання; -3 завдання; -Слуховий диктант. ІІІ.Підсумок.
|
Усі заняття в дошкільному закладі (старша група) Заняття №1 Ст.404. |
|
3.Художня література Читання оповідання С.Васильченка «Неслухняний глечик» |
Учити дітей брати участь у розповіданні оповідання; формувати розуміння змісту оповідання; розвивати вміння під час розігрування оповідання знаходити засоби виразності в руках, міміці, жестах, інтонаціях; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; збагачувати словник лексикою, що відображає емоційний стан людини; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності; закріплювати знання про якісні характеристики посуду; виховувати комунікативні якості, почуття працелюбності, дружби та товариськості. |
Посуд справжній або картинки з їх зображенням.
|
І.Організаційний момент. -Психогімнастика «Каструлька». ІІ.Основна частина. -Д\г «Що з чого виготовлено?». -Бесіда за змістом оповідання. -Фізкультхвилинка. -Пальчикова гімнастика. ІІІ.Підсумок. |
Мій конспект «Осінь» ст.109 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Самостійна художня діяльність |
Робота в індивідуальних розфарбовках |
|
|
|
|
Вересень «Україна рідний край» 23.09.2021р.
Четвер Особистість дитини 1.Основи здоров’я \ Обжд \ Правове виховання \ Статеве виховання 2.Дитяча граматика Піший перехід |
ІІ половина дня Сюжетно-рольові ігри
|
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1. Статеве виховання «Родина. Сімя. Знайомство.» |
Збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля, вчити дітей розуміти зміст слів і вживати їх правильно, відповідно до змісту; ввести у активний словник нові слова Вправляти в уживанні слів із пестливо-здрібнілим суфіксом „-еньк-”, „-есеньк-”, (рідний – рідненький, ріднесенький). Учити утворювати іменники-назви людей за характерною ознакою суфіксом к(о): забудько, невмійко, невмивайко, говорійко.Учити складати оповідання-розповідь про родину за зразком вихователя. Сприяти розвиткові оцінно-контрольної діяльності в хороводній грі „Дід Макар”. Закріпляти слова тексту. Учити складати складносурядні речення з однорідними членами з єдиним сполучником і . |
ігровий персонаж – ляльку на ім'я Розумничка, яка буде приходити до дітей упродовж усього року і пропонувати їм різні завдання, оцінювати успіхи, проводити ігри.
|
1.Комунікативна діяльність. 2.Пізнавальна діяльність. 3.Перетворювальна діяльність. 4.Оцінно-контрольна діяльність. 5.Підсумок. |
Папка №9 |
|
2.Дитяча граматика «Слова – назви ознак» |
Розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово — назва ознаки»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів — назв предметів, слів — назв ознак, слів — назв дій та відповідати на них; учити вживати прикметники, що означають властивості предметів; учити добирати слова-антоніми; учити писати прямі короткі та довгі ліній по клітинках за зразком; виховувати інтерес до занять. |
іграшка Незнайко; предметні малюнки; м’яч; зошити; олівці.
|
І.Організаційний момент. -Психогімнастика «Привітання». ІІ.Основна частина. -Д\г «Що робить Незнайко?». -Д\г «Скажи одним словом». -Д\г «Про що й про кого так можна сказати?». -Д\г «Обери слово – назву ознаки». -Гра-імітація «І розкажемо, і покажемо». -Д\г «Скажи навпаки» -Д\г «Склади слова до пари» -Пальчикова вправа «Діжка з медом». -Підготовка руки до письма. ІІІ.Підсумок. |
Мій конспект «осінь» ст..85 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Сюжетно-рольові ігри Розвиток гри «Магазин». |
Розподіл ролей завідувача (організує роботу співробітників, робить заявки на одержання товарів, звертає увагу на роботу продавців і касирів); продавців, касира, покупців, шоферів (доставляють товари) вантажників. |
|
|
|
|
Вересень «Україна рідний край» 24.09.2021р.
П’ятниця Дитина в світі культури 1.Мовленнєвий розвиток 2.Малювання 3.Фізична діяльність 12.00 |
ІІ половина дня Театралізована діяльність Гурткова робота 17.00-18.00
|
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1.Мовленнєвий розвиток «Посуд» |
Розширювати знання дітей про предмети посуду, їх призначення, матеріал, з якого вони виготовлені; продовжувати розвивати вміння накривати на стіл; збагачувати словник словами — назвами предметів посуду, дієсловами, ознаками; учити розрізняти предмети за характерними ознаками (чайний, столовий, кухонний посуд, кавовий); учити утворювати дієслова за допомогою префіксів на-, недо-, пере-, до-; розширювати запас багатозначних слів; продовжувати вчити відтворювати діалог у народних іграх; вправляти у вживанні антонімів; виховувати охайність, дбайливе ставлення до предметів посуду, бажання допомагати сервірувати стіл удома. |
іграшкові предмети посуду; скатертина; лялька Оленка.
|
І.Організаційний момент. -Психогімнастика «Привітання» ІІ.Основна частина. -Д\г «Накриємо стіл до чаб». -Д\г «Порівняйте предмети чайного та кавового сервізів». -Гра – імітація «І розкажемо, і покажемо». -Д\г «Скажи навпаки». ІІІ.Підсумок. |
Мій конспект «Осінь» ст. 61 |
|
2.Малювання «Чарівні фарби та долоньки» |
Розширювати знання дітей про руки людей як найцінніший скарб людини будь-якої професії; формувати бажання створювати художні образи, зважаючи на власний досвід та знання техніки і способу зображення (долонькою); ознайомити з можливістю створення образів, символів предметів на основі однакових елементів; закріплювати знання про кольори, симетрію; розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику,мислення, мовлення, творчу уяву, окомір, орієнтування на площині; спонукати до об’єктивного оцінювання роботи (як власної, так і робіт інших дітей); виховувати повагу до людської праці |
великий аркуш паперу для створення образів із силуетів рук (метелик, рибка, сонечко, птах); аркуші паперу формату А4; пензлі або поролонові губки; підставка для пензлів; гуашеві фарби; фломастери або олівці; серветки; стаканчики з водою. |
І.Організаційний момент. ІІ.Мотиваційна частина. ІІІ.Продуктивна діяльність. -Пальчикова гра «Долоньки». ІV.Підсумок. |
Мій конспект «Осінь» ст..133 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Театралізована діяльність Гурткова робота 17.00-18.00 «Звернення і запрошення до дій»
|
Театралізація казки «Колобок»
Вчити дітей звертатися за допомогою; пояснювати чому і як потрібно звертатися; називати різні форми звертання і обирати одну і з них. Вчити звертатися до однолітків, запрошувати до спільних дій. Ввічливі слова звернення допоможуть здійснитися бажанням.
|
сюжетна картинка; атрибути для ігор; художня література. |
1.Оганізаційний момент. - Психогімнастика «Ми - легкі хмаринки» 2.Організаційний момент. - Читання вірша М.Познанської «Хлопчик маленький» - Бесіда за змістом вірша. - Гра інсценізація «Я мандрую по Землі» - Обговорення. 3.Підсумок. - Гра «Вибір» |
Світ навколо мене ст. 45 |
|
Вересень «Україна рідний край»
V тиждень 27.09.2021р.
Понеділок Дитина в природному довкіллі 1.Ознайомлення з природою (Природа Землі \ Екологічне виховання \ Природа Космосу \ ПДД) 2.Економічне виховання \ Конструювання 3.Музична діяльність 12.00 |
ІІ половина дня Праця в природі \ Господарсько-побутова праця |
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
||
1. ПДД «Досліди з водою» |
ознайомити дітей з різноманітними станами води та її якостями ( прозора, без запаху, розливається, тече, чиста, брудна, замерзла, тепла, холодна ). Розвивати здатність встановлювати найпростіші зв’язки і взаємозалежності в стані речовини.
|
|
Дослід №1 Припущення: Вода – це рідина. Продемонструвати властивість води розливатися у різних напрямках, утворюючи плями різного розміру і форми. Вода ллється єдиною цівкою з посудини з носиком ( чайник, глечик, поливальниця ) і кількома цівками, з посуду, що має овальний або круглий отвір. Чому? Дослід №2 Припущення: Температура води залежить від температури навколишнього середовища. Запропонувати вихованцям скуштувати воду на смак, доторкнутися до посудини з трохи нагрітою водою кімнатної температури і принесеної з холоду. Від чого залежить температура води. |
Папка пошуково дослідницько д-сть. №3 |
|
||
2.Конструювання «Ракета» |
Навчити дітей виконувати просту геометричну конструкцію за схемою; розвивати пізнавальні інтереси та уяву; підтримувати цікавість до ігрової конструктивної діяльності. |
Дерев’яний конструктор з геометричних фігур, робот, ілюстрація ракет, малюнки схеми. |
І.Організаційний момент. 2.Слухання вірша. 3.Повідомлення та мотивація ігрового завдання. 4.Практичне завдання. 5.Обговорення. 6.Фізкультхвилинка. 7.Підсумок. |
Конструювання в ЗДО ст..31 |
|
||
ІІ половина дня |
|||||||
Господарсько-побутова праця |
Прибирання в індивідуальних шафках |
|
|
|
|
||
Вересень «Україна рідний край» 28.09.2021р.
Вівторок Дитина в соціумі 1.Ознайгомлення з довкіллям \ Народознавство 2.Аплікація \ Ліплення 3.Фізичне заняття 12.00 Фізкультура на повітрі |
ІІ половина дня Художня праця |
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1.Народознавство «Хліб – наше багатство» |
поглиблювати пізнавальний інтерес до навколишнього середовища; збагачувати досвід дошкільників цікавими фактами з життя людей на селі; формувати шанобливе ставлення до людей різних професій; уточнити й узагальнити уявлення про діяльність сільських працівників — хліборобів; узагальнювати і систематизувати знання про хліб як головний продукт харчування, про хліборобську працю; ознайомити з різновидами хлібобулочних виробів; учити встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; закріплювати знання про продукти харчування — хлібобулочні вироби; збагачувати словник назвами зернових культур, борошняними виробами; розвивати пізнавальну активність; виховувати шанобливе ставлення до хлібу, до хліборобської праці. |
на рушнику — хліб із сіллю, хлібобулочні вироби (житній, пшеничний хліб, вівсяне печиво, кукурудзяні палички); ілюстрації до казки про хліб; три–чотири набори малюнків до вправи «Склади малюнок», де зображено різні види сільського-сподарських робіт хліборобів щодо вирощування врожаю; колоски пшениці, вівса, жита; картки із зображенням виробів із борошна |
І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. -Дослід «Порівняння зернових культур». -Д\г «Колоски та вироби». - Д\г «Розкажи про родичів хліба». -Д\г «Як хліб приходить до столу?». -Вправа «Покажи шлях хліба». -Д\г «Де вирощували та збирали урожай?». ІІІ.Підсумок. |
Мій конспект «Осінь» ст..13 |
|
2. Ліплення «Декоративний осінній килим» |
Формувати в дітей здатність до усвідомленого сприймання живої природи, до милування її барвами для передавання у художньо-продуктивних виробах;продовжувати ознайомлювати з видами народного декоративно-прикладного мистецтва України — килимарством, з професією ткалі; навчати виготовляти килимок,використовуючи різні техніки — наносити пластилін на поверхню картону (розмазування), розміщувати тоненькі джгутики, завитки з пластиліну на площині; вправляти у складанні різноманітних візерунків, створюючи рельєфну композицію; закріплювати знання про геометричні фігури, про симетрію; розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику, мислення, мовлення, творчу уяву, окомір, орієнтування на площині; спонукати до об’єктивного оцінювання роботи (як власної, так і робіт інших); виховувати самостійність, старанність і акуратність під час роботи з пластиліном. |
шматочки тканини — платочки; картонні форми — килимки; пластилін; стеки; дощечки; серветки.
|
І.Організаційний момент. -Психогімнастика «Посмішка по колу». ІІ.Мотиваційна частина. ІІІ.Продуктивна діяльність. -Д\г «Склади килимок». -Пальчикова вправа «Ткалі». -Етапивиготовлення килима. ІV.Підсумок. |
Мій конспект «Осінь» ст..153 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Художня праця |
Колективне виготовлення осіннього дерева з круп та покидькового матеріалу |
|
|
|
|
Вересень «Україна рідний край» 29.09.2021р.
Середа Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 1.Логіко – математичний розвиток 2. Музичне заняття 11.00 3. Художня література |
ІІ половина дня Самостійна художня діяльність
|
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1.Логіко – математичний розвиток «На пошуки веселих чоловічків» |
Визначити рівень знань про числа в межах семи; познайомити з цифрою 7; вправляти в умінні лічити порядковою і кількісною лічбою, умінні називати сусідні цифри; правильно відповідати на запитання «скільки?»; розширювати обсяг знань про геометричні фігури; розвивати логічне мислення; зорову пам’ять |
ілюстрації казкових героїв; геометричні фігури; дидактична гра «Знайди сусіда»; іграшки для порядкового рахунку; клубок; цифри.
|
І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. -Д\г «Рахуй далі» -Д\Г «Встав пропущену цифру» -Д\г «Назви сусідів чисел» -Д\г «Покаи цифрою». -Робота у зошитах. -Фізкультхвилинка -Д\г «намалюй килимок». - Д\г «Склади ціле». ІІІ.Підсумок.
|
Усі заняття в ДНЗ ст.407 |
|
2. Художня література Слухання вірша Я. Щоголіва «Осінь» та оповідання В. Чухліба «Чи далеко до осені?» |
Учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша; учити використовувати художньо-поетичні вирази у своїх відповідях; збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати любов до природи. |
листочки з дерев; картинки із зображенням осіннього лісу.
|
!.Організаційний момент. -Психогімнастика «кленові листочки». ІІ.Основна частина. -Бесіда за змістом вірша. -Фізкультхвилинка. -Бесіда за змістом оповідання. ІІІ.Підсумок.
|
Мій конспект «Осінь» ст..111 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Самостійна художня діяльність |
Робота в розмальовках |
|
|
|
|
Вересень «Україна рідний край» 30.09.2021р.
Четвер Особистість дитини 1.Основи здоров’я \ Обжд \ Правове виховання \ Статеве виховання 2.Дитяча граматика Піший перехід |
ІІ половина дня Сюжетно-рольові ігри
|
Організаційна діяльність
Тема |
Мета |
Обладнання |
План-конспект |
Примітка |
Індивідуальна робота |
1.Основи здоров’я «Мої органи чуття» |
формувати у дітей уявлення про себе як про окрему особистість; поглиблювати знання про те, що у людей можуть бути різний колір очей, шкіри, волосся, різна форма обличчя і носа; закріплювати знання про органи чуття, про їх особливості й призначення; навчати доглядати і берегти органи чуття; розвивати вміння розрізняти за смаком продукти харчування; учити на дотик розрізняти предмети та розпізнавати за голосом своїх товаришів; розвивати тактильні відчуття, слух, увагу, спостережливість та допитливість; спонукати до самопізнання, вміння знаходити відмінності у двох майже однакових малюнках; виховувати почуття поваги до себе, бажання знати, доглядати і берегти свої органи чуття. |
малюнки облич дітей; два схожих малюнка, але з 3–4 відмінностями; «Чарівний мішечок» із дрібними предметами; іграшкові ляльки — хлопчик і дівчинка; шматочки овочів, фруктів, печива на тарілці.
|
І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. -Д\в «Наші помічники». -Гра «знайди відмінності». -Гімнастика для очей. -Гра «Упізнай за голосом». -Д\г «Упізнай за смаком». -Д\г «Чарівний мішечок». - Читання вірша «Знають усі». - Гра «Так чи ні». ІІІ.Підсумок.
|
Мій конспект «Осінь» ст..23 |
|
2.Дитяча граматика Закріплення знань про слова |
закріплювати знання про слова — назви предмети, слова — назви ознак, слова — назви дій; закріплювати вміння правильно ставити запитання до слів та відповідати на них; практично ознайомити з графічною моделлю слів (у вигляді довгих та коротких ліній); продовжувати вчити добирати слова-антоніми; учити писати похилі короткі та довгі лінії між лініями за зразком; виховувати інтерес до занять |
предметні малюнки; м’яч; зошити; олівці; аркуші
|
І.Організаційний момент. -Психогімнастика «Лікарі природи». ІІ.Основна частина. -Д\г «Добери по три слова до назви кожної пори року» -Д\г «Перестрибни через осінню калюжку» -Д\г «Збери слова у кошик» -Д\г «Назви потрібне слово» -Д\г «Живе — неживе» -Д\г «Слова схожі — запитання різні» -Д\г «Слова короткі та довгі» -Д\г «Слова короткі та довгі» - Пальчикова вправа «Дощик» -Підготовка руки до письма ІІІ.Підсумок. |
Мій конспект «Осінь» ст.87 |
|
ІІ половина дня |
|||||
Сюжетно-рольові ігри «Сімя», «Дитячий садочок», «магазин» |
Поєднання ігор в одну гру (за бажанням дітей). Ігрові ситуації «В нашій сім'ї свято». «В дитячому садочку захворіла лялька Катя». «Свято в дитячому садочку» та інша тематика. |
|
|
|
|