Конспект заняття з малювання нетрадиційною технікою

Про матеріал
«Комашки в садочку» Техніка : нетрадиційне малювання на камінні Мета: вчити дітей малювати на округлій формі, розвивати дрібну моторику рук, тактильне сприйняття; вчити підходити до вирішення завдання творчо і позитивно; виховувати бажання проявляти творчі задуми, фантазію, креативне мислення.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської  ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

« Комашки в садочку»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Конспект заняття з малювання

 Вихователь:

             Семенюк Олена Миколаївна

 

 

 

с.Піщанка 2021р.

«Комашки в садочку»

Техніка : нетрадиційне малювання на камінні

Мета: вчити дітей малювати на округлій формі, розвивати дрібну моторику рук, тактильне сприйняття; вчити підходити до вирішення завдання творчо і позитивно; виховувати бажання проявляти творчі задуми, фантазію, креативне мислення.

Матеріал: аудіо запис шум моря, морське округле каміння (розміром з дитячу долонь), звичайне камінчики; фарба гуаш, пензлі, вода, серветки; ілюстрації комах (сонечко, оса, хрущ); казка К. Чуковського «Муха-Цокотуха»; ілюстрації до казки; пазли на 4-5 елементи «Комахи нашого краю» .

Хід заняття

  1. Комунікативна діяльність.

Вихователь пропонує на початку заняття прослухати аудіо запис.

  • Дітки, Ви почули щось знайоме? Що це за шум? Хто з Вас був на морі згадайте пляж, пісок, мушлі. А морське каміння бачили? Чи відрізняється воно від звичайного?
  1. Пізнавальна-дослідницька  діяльність.

Вихователь демонструє дітям морське каміння та звичайне, пропонує обстежити його, доторкнутися, потримати у руці, уважно роздивитись, порівняти.

  • Чим же морське каміння відрізняється від звичайного? А як ви гадаєте, чому морське каміння стало таким гладеньким? Чи приємно Вам до нього торкатись? Яке воно на дотик, а звичайне? Сьогодні ми будемо малювати не на аркуші паперу, його не має у Вас на столах, як Ви помітили. Ми будем розмальовувати морське каміння.
  1. Гра «Комахи нашого краю»
  • Щоб дізнатись, що саме ми будемо малювати , пропоную зібрати пазл. Саме в них «ховається» відповідь.

Діти групами отримують пазли з 4-5 елементів, складають і називають комаху, яка у них вийшла.

  1. Читання фрагменту казки К. Чуковського «Муха-Цокотуха»

Вихователь зачитує фрагмент казки , і демонструє ілюстрації до неї.

  • Діти , яка ж була Муха-Цокотуха? Хто завітав до неї в гості? Як Ви гадаєте ,це було взимку чи влітку? Чому?
  1. Фізкультхвилинка

Рухлива гра «Я веселий чарівник»

  • Я веселий чарівник ,

 перетворювати звик,!

Щойно Ви були дітьми,

А тепер Ви – коники-стрибунці! (метелики, оси, гусені, хрущі, комарі)

Діти виконують рухи, звуки імітуючи загаданої комахи.

  1. Мотиваційний момент.
  • Сьогодні я пропоную Вам розмалювати наші камінці у вигляді комах, ми зможемо оселити їх у нашій групі у куточку природи.

Вихователь демонструє ілюстрації оси, жука-сонечка та хруща. Діти роздивляються, та обговорюють разом з вихователем особливості зовнішнього виду кожної комахи.

  • Я пропоную Вам обрати, одні з комашок, яку ви і намалюєте на камінці.
  1. Демонстрація фрагменту виконання роботи.

Вихователь демонструє етапи виконання роботи. Наголошує на охайність виконання, можливі проблеми при виконання роботи, та шляхи їх вирішення.

  1. Самостійна робота дітей. Індивідуальний підхід за потреби.

Додаткове розглядання зразка роботи вихователя, нагадування, уточнення.

  1. Підсумок.

Розглядання готових робіт.

  • Дітки, подивіться на наших комашок! Вони ніби живі! Ми їх поселимо в куточок природи і зможем кожного дня ними милуватись.
docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
1975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку