Зразок свідоцтва досягнень 1-2 клас

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для 1-2 класу, розроблене згідно наказу №813 від 13.07. 2021 року (додаток 2). Можуть використовувати школи, в яких мистецька освітня галузь реалізується двома окремими предметами: образотворче мистецтво, музичне мистецтво. Свідоцтво в форматі docx (можна редагувати).
Перегляд файлу

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V)

   Формується **

 

Образотворче мистецтво

 

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх.  

 

2

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами.

 

3

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум.

 

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Виконує фізичні вправи за зразком.

 

2

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини.

 

3

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності.

 

4

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди.

 

Рішення педагогічної про переведення до наступного класу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації вчителя ____________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

Підпис учителя _____________          __________________

 

Побажання батьків/осіб, що їх заміняють ___________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

Підпис батьків/осіб, що їх заміняють  ________  ____________________

 

 

Керівник закладу освіти    ___________________                 _________________

                                                               (підпис)                                      (ПІБ)

       М.П.

 

 

                                                                                      ____________________________

                                                                                                         ____________________________

                                                                                                                                            (назва закладу загальної середньої освіти)

 

 

 

 

                                                                                                

 

                                     ___________________________________

(ім’я та прізвище учня/учениці)

 

 учня/учениці ___  класу

2021      2022  навчальний рік

 

Характеристика наскрізних умінь

 

Сформовано (V)

Формується **

1

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання.

 

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу.

 

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи.

 

 

4

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії.

 

 

5

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

 

6

Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем.

 

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою.

 

 

8

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження.

 

 

9

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них.

 

 

10

Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією.

 

 

Характеристика результатів навчання

      Сформовано (V)

Формується **

 

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ.

Українська мова (мова навчання)

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле.

 

2

Читає вголос цілими словами, усвідомлено.

 

3

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного.

 

4

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту.

 

5

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету.

 

6

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.

 

7

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

Іноземна мова

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух.

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою.

 

3

Висловлюється іноземною мовою.

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

 

5

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними.

 

2

Називає і описує явища, які відбуваються в природі.

 

3

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат.

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи.

 

Характеристика результатів навчання

 

Сформовано (V)

Формується **

 

5

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря).

 

6

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів.

 

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА  ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

1

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова).

 

2

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. 

 

3

Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших.

 

4

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання.

 

5

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я.

 

6

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці.

 

2

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій.

 

3

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами.

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання.

 

2

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора.

 

3

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму.

 

4

Знаходить інформацію у вебджерелах   за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Музичне мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх.  

 

2

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми.

 

 

docx
Додано
17 травня 2022
Переглядів
6635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку