Презентація виховної роботи

Про матеріал
Пропоную вашій увазі презентацію виховної системі класного колективу, в якій зазначені цілі,завдання. форми виховної роботи, основні напрямки корекційної роботи, роботи з батьками тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виховна система класного колективу1-Д класу Кл. кер: Андрєєва М. А.

Номер слайду 2

Девіз класу:Іти вперед, нікуди не звертати,І на шляху всі труднощі долати. Мріяти, навчатися, рости,З гарячим серцем до мети іти!

Номер слайду 3

Тема виховної роботи класного колективу:«Розвиток творчої особистості у системі виховної роботи»

Номер слайду 4

Цілі: Виховання та розвиток вільної, талановитої, фізично здорової особистості, збагаченої науковими знаннями, яка  готова до творчої праці та моральної, етичної поведінки у суспільстві.

Номер слайду 5

Завдання виховної роботи класного керівника :прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей;підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках та в позаурочний час;виховувати турботливе ставлення один до одного, батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку;формувати найкращі моральні якості;надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей і подолання негативних рис характеру;прищеплювати учням загальноприйняті етичні норми в поведінці та спілкуванні;підтримувати ініціативні, організаторські здібності.

Номер слайду 6

Основа виховного процесу. Виховна система класу уявляє собою цілісний організм, що функціонує при умові співпраці класного керівника, учнів, батьків і родини, педагогічного колективу, позашкільних дитячих установ та громадськості.

Номер слайду 7

Форми виховної роботи:-етичні бесіди;-усні журнали -заочні подорожі;-відвідування кінофільмів, музеїв, виставок;- зустрічі „За круглим столом";-інсценування;- -КТС; робота гуртків;-класні години;-зустрічі з відомими людьми,-екскурсії;-обговорення книг;-бібліотечні уроки;-розважальні вечори і ранки;-свята;-змагання (олімпіади), турніри;-виставки, -конкурси ;- години спілкування; - інформаційні години.

Номер слайду 8

Учнівське самоврядування

Номер слайду 9

Корекційна робота з учнями.Інклюзивне навчання. В роботі з дітьми з ООП за мету ставлю сприяння розвиткові дитини, створення умов для реалізації її внутрішнього потенціалу, допомога в подоланні і компенсації труднощів.

Номер слайду 10

Основні напрямки корекційно-педагогічного процесу: – корекційний вплив на дитину факторами середовища («терапія середовищем»); – корекційний напрямок навчального процесу; – спеціальний підбір культурно-масових засобів; – психогігієна сімейного виховання; – корекція окремих сторін психічної діяльності; – розвиток процесів мислення; – розвиток різних видів мислення; – корекція порушень емоційно-вольової сфери; – розвиток мовлення; – розвиток уявлень про навколишній світ; – збагачення словникового запасу; – корекція індивідуальних прогалин в знаннях; – відновлення позитивних якостей, які одержали незначну девіацію; – накопичення навичок моральної поведінки.

Номер слайду 11

Індивідуальна роботаІндивідуальна робота буде ефективною, якщо побудована саме з урахуванням особистісних особливостей кожного учня, його мотивацій, оточуючого середовища, рівня вихованості, психологічних особливостей. Тому плануючи індивідуальну роботу з учнями, необхідно чітко визначити коло проблем, питань та завдань для кожного учня, тоді це дозволить сформувати сприятливі умови для всебічного розвитку та адаптації кожного учня, покращити мікроклімат в учнівському колективі та відносини учень- вчитель-батьки .

Номер слайду 12

Основні напрямки роботи з батьками:Ø  Ознайомлення з умовами життя сім`ї, з`ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини у сім`ї, стосунків з батьками;Ø  Виявлення труднощів у вихованні, які відчувають батьки;Ø  Здійснення колективного, диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;Ø  Залучення батьків до організації та участі у позакласній діяльності;Ø  Проведення загальношкільних батьківських лекторіїв (один раз на семестр), класних батьківських зборів (4-5 разів на рік);Ø  Особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками, консультації для батьків.

Номер слайду 13

Дбаючи про ефективну взаємодію з батьками враховую важливість таких чинників:1. Запрошення батьків до співпраці. 2. Дотримання позиції рівноправності. 3. Визнання важливості ролі батьків у співпраці. 4. Вияв любові, захоплення їхньою дитиною. 5. Пошук нових форм співпраці.

Номер слайду 14

ЗАГАЛЬНО-ШКІЛЬНІ ЗАХОДИ:-тематичні виставки;-традиційні свята;-загальношкільні проекти;-пам’ятні дати РОБОТА З БАТЬКАМИ:-традиційні свята;-спортивні змагання;-батьківський комітет. НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯУЧНІВСЬКЕ ВРЯДУВАННЯ:-спортивні змагання;-акції;-виховні заходи

Номер слайду 15

Напрямками національно-патріотичного виховання:формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України; збереження і продовження українських культурно - історичних традицій;виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії; формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;формування соціальної активності;виховання правової культури особистості;формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей; формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху;сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.

Номер слайду 16

Національно-патріотичне виховання

Номер слайду 17

Превентивне виховання – це система підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Це організований освітньою установою комплекс систематичного і цілеспрямованого впливу на свідомість, почуття і волю учнів з метою попередження антигромадської поведінки. Сутність її полягає у розвитку почуття соціальної відповідальності підлітків за свою поведінку, що сприяє глибокому усвідомленню не лише своїх прав, а й обов’язків

Номер слайду 18

Функції превентивного виховання. Діагностично-прогностична функція полягає в аналітичній роботі зі з'ясування причин і умов відхилень у поведінці дітей та молоді; у передбаченні тенденцій їхнього розвитку; у виявленні шляхів і способів превентивного втручання в соціальну ситуацію розвитку особистості. Корекційно - реабілітаційна функція ставить за мету узгодження виховного процесу з реальними умовами соціалізації дитини і пов'язана із втручанням у негативну ситуацію її розвитку на рівні знань, емоцій, поведінки, використання оптимальної коригувальної допомоги, перевиховання та подолання негативних проявів у поведінці, налагодження стосунків для позитивного способу життя. Освітньо-консультативна функція передбачає використання сучасних технологій надання оптимальної освітньої, консультативної інформації; попередження і нейтралізацію надмірної інформації про види і форми негативних явищ. Організаційно-методична функція ставить за мету опрацювання і реалізацію міжгалузевих науково-дослідних проектів із проблем превентивного виховання; дослідження соціально-гігієнічних та медико-біологічних факторів розвитку схильності неповнолітніх до негативної поведінки та розробку заходів щодо їі профілактики.

Номер слайду 19

Знають всі: здоров'я не купують. За ним пильно всі слідкують. З ранніх літ краще почати. Ні хвилини не втрачати. Складові здорового способу життя. Якість життя. Якість: Харчування;Відпочинку;Праці;Навчання . Рівень життя. Стиль життя. Напов-неністьжиття. Емоційний рівень;Умови проживання. Стиль одягу;Стиль спілкування. Повнота соціального, психічного, духовного життя.

Номер слайду 20

Формування санітарно-гігієнічних навичок;Профілактика травматизму;Профілактика девіантної поведінки. Розвиток життєвих навичок. Фізична підготовка;Ранкова гімнастика. Танці;Оздоровча фізкультура;Рухливі ігри;Пальчикова гімнастика;Гімнастика для очей; Система здоров’язбережних технологій Технологія навчання здоров’я. Оздоровчі технологіїПрофілактичні щеплення;Забезпечення рухової активності;Гаряче харчування;Санітарно-гігієнічний режим;Перерви на свіжому повітрі. Здоров’я збережні технології

Номер слайду 21

Формула здоров’я “3 × 3” Рухлива активність; раціональне харчування; гігієна адаптація; відмова від шкідливих звичок; саморегуляція свідомість;толерантність; ставлення до свого здоров’я, як до цінностіФізична культура. Психічна культура. Духовна культура

Номер слайду 22

Колективно-творча справа. Мета : Колективно-творча справа - як засіб формування особистості через учнівський колектив Завдання: створення виховуючого середовища в класному колективі, яке сприяє розвитку особистості учня, його громадянської, соціальної активності та життєтворчості; сприяння збагачень колективу і особистості соціальним цінним досвідом, удосконаленню кращих людських здібностей, потреб, відносин.

Номер слайду 23

Тому, КТС є: - колективною – її плануємо, готуємо, реалізуємо, оцінюємо разом; - творчою – обираємо різні варіанти, виявляємо нові можливості, здібності учнів. В кожній КТС вирішується цілий ряд педагогічних завдань:  розвиток колективістських, демократичних основ життя;  розвиток самостійності та ініціативи дітей;  самоуправління;  удосконалення кращих людських здібності, потреб і відносин

Номер слайду 24

Наш клас

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Висновок: Тому, виховуючи, завжди пам'ятаємо про унікальність і неповторність кожної дитини, її особливості та здібності, забезпечуючи умови для розвитку цих унікальних рис окремої особистості, надаючи кожній дитині можливість для творчого самовираження.

pptx
Додано
12 червня 2022
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку