Зразок звіту вчителя - логопеда за І семестр 2024р.

Про матеріал
Зразок звіту та аналізу роботи за перший семестр 2024 року, про зміст корекційно - відновлювальної роботи з дітьми - логопатами вчителя - логопеда Нижник Ольги Ярославівни Угринівського ліцею. Освітній процес планувався таки чином, щоб враховувати індивідуальні особливості кожної дитини в ігровій( дошкільники) або в навчально – ігровій(початкова ланка) формі
Перегляд файлу

Аналіз роботи вчителя-логопеда

Угринівського ліцею

 за 1 семестр 2024 навчального року

Нижник Ольги Ярославівни

ЗВІТ про результати обстеження мовлення дітей

Обстежено учнів

Виявлено порушення мовлення

 

Зараховано з порушенням мовлення

Всього: 34

Всього: 34

Дис

гра

фія

 

 

Дис

ла

лія

 

 

Ф

Ф

Н

М

 

 

Ро

та

цизм

 

 

Ламб

да

цизм

 

 

Па

ра

ро

та

цизм

 

 

Свис

тя

чий па

ра

сиг

ма

тизм

 

 

Ф

Ф

П

М

 

 

 

Дис

гра

фія

Дис

ла

лія

Ф

Ф

Н

М

Ро

та

цизм

Ламб

да

цизм

Па

ра

ро

та

цизм

Сви

стя

чий

па

ра

сиг

ма

тизм

Ф

Ф

П

М

Всього: 130

2

2

10

10

1

5

2

 

2

2

2

10

10

1

5

2

2

 

 На початку навчального періоду, діти дошкільної старшої групи Бджілка, а також учні початкової ланки були обстежені з метою з’ясування рівня знань та вмінь. Для проведення корекційно – розвиткових занять було зараховано: 34 дитини. Логопедична навчальна програма визначалася за наступними критеріями: стан дрібної і загальної моторики, стан звуковимови, розвиток фонематичних процесів, стан словникового розвитку і вже виходячи з цього створювалася тематичні індивідуальні програми для кожної логопедичної групи.

 За осінні місяці виписано дві дитини з виправленою вимовою, які вже не потребують логопедичної корекції. Станом на 20 грудня дітей-логопатів стало 32, які в свою чергу поділені на 5 логопедичних груп, з 2-ма групами я працюю індивідуально.

Протягом першого семестру проводилися заняття з розвитку дрібної та артикуляційної моторики, розвитку фонематичних процесів, розвитку лексико-граматичної сторони мовлення: збільшенню словника, розвитку зв’язного мовлення. Освітній процес планувався таки чином, щоб враховувати індивідуальні особливості кожної дитини в ігровій( дошкільники) або в навчально – ігровій(початкова ланка) формі.

     За перший семестр діти працювали за такими лексичними темами як «Лексична сторона мовлення», «Моя сім’я», «Овочі», «Фрукти. Дерева», «Ягоди. Кущі», «Осінь», «Моя Батьківщина», «Перелітні птахи», «Свійські птахи», «Зима. Зимуючі птахи», «Дикі тварини. Життя тварин взимку», «Свійські тварини та їх малята», «Екзотичні тварини». Також діти оволодівали граматичними категоріями: творення множини, слів із здрібніло-пестливими суфіксами, назви істот і неістот, іменників чоловічого, жіночого, середнього роду тощо. Велика увага приділялася патріотичному вихованню: діти знайомилися з державними та народними символами, вивчали вірш «Що таке Батьківщина» методом Ейдетики, із захопленням робили розмальовки для юних патріотів «Я українець», «Я українка», проводилися бесіди про воєнний стан в країні та важливість навчання державної мови.

     Звичайно, переважна частина занять відводилася усуненню порушень вимови, подоланню порушень читання та письма. Деякі діти оволоділи правильною вимовою шиплячих, свистячих, сонорних звуків. Багатьом з тих чи інших причин ще треба тривалий час для подолання труднощів. 

      Працюю в тісному контакті з соціально-психологічною службою, вчителями та вихователями груп продовженого дня, асистентами вчителя, що стосується логопедичної роботи з  дітьми.

Багато уваги приділялось роботі з батьками. Особливо ретельно така робота проводилася на самому початку навчання. Важливим було й переконання батьків у необхідності закріплення  вивченого матеріалу, тому що без оволодіння цими знаннями й навичками неможливо було просуватися далі в навчанні.

З вересня  ведуться  зошити, за допомогою яких батьки мають можливість займатися вдома, закріплюючи матеріал в іншій обстановці. У цьому - зміст перенесення отриманого досвіду додому, у реальне життя. Мною було виготовлено такі авторські дидактичні ігри: «Міжпівкульна взаємодія»,  «Лічба в межах 5», «Лего», «Олівці», «Меморі», оновила нові логоритмічні вправи та чистомовки, зробила дві таблиці для вправ з зорової корекції. Виготовила збірник вправ. Корекційно – відновлювальну роботу на ІІ семестр продовжувати з дітьми – логопатами.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Нижник Оля
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 січня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку