Діагностувальна робота з української мови Тема “ Будова слова”
1.Спільна частина споріднених слів називається… ( 0,5 б.) А) суфіксом Б)коренем В)закінченням
2.Частина слова, що стоїть перед коренем називається.. ( 0,5 б.) А)префіксом Б)суфіксом В)закінченням
3. Уважно прочитай слова. Познач рядок , де записані всі спільнокореневі слова. ( 1 б.) А) Сніг, сніжок, сніжка; Б) весна, весняний, весело; В) квітка, квітник, клумба.
4. Напиши назви частин слова. ( 1б.) А) Б) В) Г)
5.Роздивись картинку. Запиши назву зображення. Придумуй спільнокореневі слова і виділи корінь. ( 2 б.)
6. Запиши слова і розбери їх за будовою. ( 2 б.) Земля Зимовий Безмежний Сніг
7.Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки. ( 3б.) Андрійко(за)біг (за)товаришем. Друзі швидко (по)бігли (по) вулиці. (До)бігли (до)річки. Обидва (в)скочили (в) човен і (від)пливли (від) берега.
8. Уважно роздивись хмару слів. Випиши тільки ті слова, що належать до теми «Будова слова».
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект