зробка уроку:" 1 клас. Урок - казка з математики. Підсумковий урок з теми :" Додавання і віднімання в межах 10".

Про матеріал
Дана розробка уроку допоможе вчителю закріпити навички додавання і віднімання в межах 10; удосконалювати обчислювальні уміння учнів додавати на основі знань про склад чисел та віднімати на основі зв'язку між діями додавання і віднімання; формувати вміння застосовувати переставну властивість додавання на практиці; закріплювати раніше вивчений матеріал шляхом обчислення прикладів, порівнянням виразів, роботою над геометричним матеріалом.
Перегляд файлу

                                                            

                                          1 клас

 Тема уроку: Урок – казка з математики.

                             Підсумковий урок з  теми: «Додавання і                                                                                                                

                                  віднімання в межах 10»      

Мета: Закріпити навички додавання і віднімання в межах 10; удосконалювати обчислювальні уміння учнів додавати на основі знань про склад чисел та віднімати на основі зв’язку між діями додавання і віднімання. Формувати вміння застосовувати переставну властивість додавання на практиці. Закріплювати раніше вивчений матеріал шляхом обчислення прикладів, порівнянням виразів, роботою над геометричним матеріалом. Розвивати творче мислення учнів. Виховувати інтерес до занять, любов до математики, прищеплювати естетичні смаки, вчити допомагати слабшим.

 Обладнання: презентація у програмі  Power Point , малюнки лісових мешканців, лічильний матеріал для усного рахунку,  числовий ряд,   фізхвилинки, картки на липучках для роботи у групах, геометричний матеріал для роботи у парах, магнітні картки для роботи над нерівностями, сонячні промінці з прикладами, кошики з подарунками, «дерево успіху».

Тип уроку: Урок – казка,  закріплення та систематизації раніше набутих знань.

                                     Хід  уроку

І. Організація класу.

 1.1 Привітання.

      Всі почули ви дзвінок,

      Він покликав на урок.

      Кожен з вас приготувався,

      На перерві постарався.

      Зараз сядуть лиш дівчатка,

      А за ними і хлоп’ятка.

1.2 Створення емоційного настрою учнів.

      Сьогодні у нас незвичайний урок-

      У казу сьогодні ми зробимо крок.

      Із казкою ми зустрічались не раз,

      І знову вона завітає у клас.

      В казках є завжди перешкоди, та знаю:

      Ми з вами гуртом легко їх подолаєм.

1.3 Оголошення теми і мети уроку.

     - Сьогодні, любі мої, ми з вами потрапимо в казку, яка допоможе нам закріпити знання та вміння додавати і віднімати числа в межах 10.

1.4 Очікування та передбачення.

     - То ж  якими будуть ваші очікування від уроку?

1.5 Налаштування.

 

 

     - Щоб налаштуватися на роботу, пропоную пригадати правило п’яти пальчиків:

1) руки і ніжки сидять тихо і слухняно;

2) вушка наші гарно слухають;

3)оченятка наші добре дивляться;

4) ротик наш мовчить;

5) голівка наша думає.

- То ж яким буде наш урок?

- Які у мене діти?

- Нехай мої та ваші надії здійсняться.

- Дайте мені 5!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  2.1 Чарівна хвилинка.

- Увага на екран!

Куди ми з вами потрапили?

Наша казкова пригода розпочинається із «Лісової школи». Але мені здається, що казка, в яку ми потрапили, не дуже весела. Коли я сьогодні поспішала до школи, нам передали телеграму від усіх лісових мешканців. У них є лісова школа, і вони так само, як і ви, дуже люблять навчатися. Але нещодавно з ними трапилося лихо. Послухайте зміст телеграми.

                                                  Телеграма

                       Любі дітки, нам допоможіть!

                       У дорогу вирушити поспішіть!

                       Визволіть нас , доузі, із біди!

                       Вирушайте в путь, до нас, сюди!!!

                                                                                 Лсові мешканці

  • Що ж трапилося у нашій казці?

Снігова Королева своїми злими чарами перетворила лісових школярів на бурульки у крижаному палаці, а їх вчительку – Мудру Сову заховала у своєму королівстві.

  • Дітки, допоможемо лісовим мешканцям?
  • А труднощів не боїтесь?
  • Тоді в дорогу!

2.2 Повідомлення завдань уроку.

- Протягом уроку  ми повинні продемонструвати свої знання чисел першого десятка, вміння обчислювати приклади; показати, як ми засвоїли склад чисел; порівнювати числа; вміння працювати з геометричними фігурами. Виконуючи різні математичні завдання ми допоможемо звірятам і врятуємо їх.

 

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

    3.1 Усний рахунок.

       

 

 1) «Футбол»

 2) « Намисто»

- Перше завдання виконали.

- Молодці! Давайте відгадаємо загадку, і впізнаємо, яку ж тваринку ми врятували першою?

  3.2 Відгадування загадки.

         Що за дивна непосида

         На стежинку шишки кида?

         З гілки скік та скік на гілку.

         Ви впізнали? Це…( Білка)

  • Молодц! Білочка принесла на урок «Розминочку для оченят»

3.3 Розминка для очей.

3.4 Математичний диктант.

     1) Запишіть число 5.

     2) Запишіть число 10.

     3) Запишіть попереднє число до числа 9.

     4) Запишіть наступне число до числа 2.

     5) Запишіть число,яке стоїть між числами 8 І 10.

     6) Запишіть «Сусідів» числа 6.

     7) Запишіть цифрою, скільки сторін має шестикутник.

( взаємоперевірка)

  • Молодці! Чудовий результат!

3.5 Відгадування загадки.

       Звірок маленький,

       Зимою біленький,

       Літом сіренький.

       По полю стрибає стриб – стриб,

       По снігу тик – тик.    (Зайчик)

  • Молодці! Зайчик нам приніс «пальчикову гімнастику»

3.6 Пальчикова гімнастика.

3.7 Вправа «Синички, синички, летіть до годівнички».

- Пригадаємо склад числа 7,8,9.

-Молодці! Відгадаємо загадку і дізнаємося кого ж ми на цей раз врятували.

3.8 Відгадування загадки.

       Хоч у нього шуба є,

       Та як холод настає,

       Він не їсть тоді не п’є.

       І нікого не лякає,

       А в барлозі спать лягає.     (Ведмідь)

  • Молодці!

3.9 Робота в групах «Достиглі яблучка».

- Щоб яблучка поспіли, потрібно обчислити вирази.

 

 

- Молодці! Час для загадки прийшов.

3.10 Відгадування загадки.

       В темнім лісі проживає.

       Довгий хвіст пухнастий має.

      Їй на місці не сидиться.

       І зовуть її….( Лисиця)

  • Чудово!

3.11 Гра «Запроси сусіда»

- Молодці! А ось і наступна загадка.

3.12 Відгадування загадки.

      В ліс ми з друзями пішли.

      Диво дивне там знайшли.

      Як клубочок ця тваринка,

      Вся в колючках в неї спинка.

      Хай собі затямить всяк,

      Зветься дивний звір…(Їжак)

  • Їжачок нам приніс фізхвилинку.

3.13 Фізхвилинка.

3.14 Гра « Порівняй…»

( робота над нерівностями)

3.15 Відгадування загадки.

      Я сірий хижак лісовий,

      Для звірів я дуже страшний.

      Живу я в глибокій норі.

      Полюю і вию вночі.

  • Хто це?     (Вовчик)

3.15 Робота в парах «Впізнай фігуру».

3.16 Відгадування загадки.

      Сіренька, маленька,

      Бігає швиденько.

      Шкодить, коли тиша,

      Пакостлива…. (Миша)

  • Молодці!

ІV. Підсумок уроку.

  4.1 Вправа «Чарівні промінці».

- Діти, ось і палац Снігової Королеви. Десь в ньому вона ховає Мудру Сову.

Ви, молодці! Із всіма завданнями впоралися і тому отримали сонячні промінці, які зараз ми піднімемо і направимо на палац, хай він розтане.

  • 1.2.3…!
  • Молодці! Злі чари скресли.
  • Ви врятували Мудру Сову!
  • У нашої казочки гарний, щасливий кінець.

 

 

4.2 Гра «Мікрофон».

- Ви добрі, щирі, розумні школярики. Ви визволили лісових друзів із крижаного полону, врятували їх вчительку Мудру Сову. Вони вам за це дуже вдячні.

- Чи сподобався вам урок?

- Яке завдання сподобалось найбільше?

- Яке завдання було найважчим?

- Як вам вдалося так вправно розв’язати і виконати завдання усього уроку?

- Чи справдилися ваш очікування?

4.3 Вправа «Сюрприз».

V.Рефлексія «Дерево успіху».

(Листочок, квітка, яблуко)

  • Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?

 

     

      

 

 

 

           

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
17 січня 2023
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку