зустріч гостей з хлібом і сіллю

Про матеріал
сценарій Зустріч гостей хлібом-сіллю 1. Гостей дорогих ми вітаємо щиро, Від серця до серця хай пісня летить, Любов’ю і ніжністю, щастям і миром, Обійме весь простір і неба блакить. 2. Із хлібом і сіллю, як завжди ведеться, Ми зичим достатку усім і добра. Хай сонце всміхнеться, життя удається, І доля завжди щоб привітна була.
Перегляд файлу

Зустріч гостей хлібом-сіллю

 

1.           Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Від серця до серця хай пісня летить,

Любов’ю і ніжністю, щастям і миром,

Обійме весь простір і неба блакить.

 

2.           Із хлібом і сіллю, як завжди ведеться,

Ми зичим достатку усім і добра.

Хай сонце всміхнеться, життя удається,

І доля завжди щоб привітна була.

 

 

Звучить музика «Большой хоровод»

Виходять діти

Ведучий 1 Вітаймо друзі, день осінній цей,

                   Карбуймо в пам’яті цю днину,

                   Бо в мить оцю, в оцю хвилину,

                   Святкує школа ювілей.

 Ведуча2   Нехай в цьому залі

                   Сьогодні, в цей час,

                   Вогні засвітяться світліше,

                   Бо нашій рідній школі - 10 років!

                   Тож усміхніться, друзі, веселіше!

 

Ведучий 1     Добрий день, шановні гості! Ми раді вітати вас у колі нашої великої родини!

Ведуча  2  У наших особах вас вітають 283 знаючих і вміючих,

Ведучий 1     талановитих і обдарованих, патріотів своєї школи і свого села.

 

(Звучить пісня «Моє рідне село»)

 

Ведуча  2     Всі ми – діти рідного села Чаплинки і учні Чаплинської середньої загальноосвітньої школи. Село і школа – невід’ємні дві частинки. Гордістю його є працьовиті люди, що вміють вирощувати багаті врожаї, виховувати у дітей любов до праці, до рідного краю.

 

 

 

Ведучий  1   Моє село. Яке ж воно красиве!

                      Воно одне таке на цілий світ!

                      Пшеничним колосом буяють рідні ниви,

                      Чарує веснами садів вишневий цвіт.

Ведуча   2     Чаплинка хвилює пісню колисанки,

                       Шепочуть віттям осокори й ясени.

                       Моє село, його пісні й світанки

                       Візьму з собою в пам’ять назавжди.

Минуло 10 років, коли ми переступили поріг новобудови. Багато це чи мало?

 

Ведучий 1  Життя не стоїть на місці. І разом з ним ми розвиваємось, думаємо, вчимося, працюємо, експериментуємо. Згідно наказу головного управління освіти і науки облдержадміністрації нашій школі надано статус експериментального навчального закладу, школи-родини.

 

Ведуча  2  Наша школа – велика родина, єдина дитяча держава.

Звучить пісня, яка об’єднує всіх дітей у велику шкільну родину.

 

( звучить гімн школи)

 

(Звучить музика «До чего дошел прогресс»)

 

Виключити на половині пісні

 

(Діти роблять живий коридор, виходять члени учнівського комітету)

 

 

1.           Школа – це мікромодель майбутнього суспільства.

2.           Учнівське самоврядування допомагає нам організувати власне життя і життя своїх товаришів.

3.           Нам притаманна раціональна внутрішня організованість, що виявляється у загальній захопленості справою, нових ініціативах, високому рівні відповідальності за спільну справу.

4.           На сучасному етапі учням надається більше прав і повноважень.

5.           Створюються широкі можливості для самореалізації кожного.

6.           Ми здобуваємо управлінські уміння.

7.           Вчимося жити в демократичному суспільстві.

 

(Включити музику «До чего дошел прогресс»)

 

 

1.           Як завжди про нас забули

Про найменших школярів

А навчатись разом з нами

 Певно, кожен би хотів.

 

2.           Мені вже сім  років

Ходжу я в другий  клас

Та відкриваю дивний світ

І кожен день, і кожен час!

 

3. Вчитись в школі ми готові,

Навчились  уже читати

І мамі, й тату дали слово –

Відмінниками в школі стати.

      

4.    Тут усім турботу й ласку

Дарують повсякчас

В дім оцей, неначе в казку

Іде уранці кожен з нас.

1.           Фізкультура в школі є –

Це я встиг почути!

Дужим, як брати Кличко,

Дуже хочу бути!

2.           У цьому палаці люблять мистецтво,

До малювання тут мають хист,

Творять шедеври руки майстерні,

Речі тут мають красу і блиск.

3.           Я вчитимусь добре, бо маю мету.

Я знаю, ким стану, коли підросту,

Я мрії своєї не зраджу ніколи…

Тож знайте: я буду директором школи.

4.           Усі ми родом із дитинства,

Прийшли колись сюди малі,

Тут нас ростили і навчили

 Всі наші рідні вчителі.

(Пісня «Дитинство».   Виконує Запара Вероніка. Діти танцюють з м’якими іграшками)

 

(Привітання учасників семінару) 
- Ми двері школи широко відкрили,

Гостей шановних радо запросили.

У нас сьогодні в школі справжнє свято-

Дивіться, як людей зібралося багато.

- А хто ж приїхав? Звідки всі?

- Приїхали самі найкращі вчителі

– Так організаторів в районі називають.

Вони методику виховання На відмінно знають.

- На організаторах висить вся виховна робота:

Про здоров’я учнів всіх турбота.

- Лінійки, вечори, екскурсії, гуртки,

Свята, конференції, круглі столи,

- Зустрічі, шоу, презентації,

Веселі ігри, походи, акції!

- А ще – гуманізація, комунікація, -

 Оптимізація, профорієнтація! - Інтерактивність, толерантність,

- Критичність і артистичність!

- Та коли ж вони відпочивають?

- Коли на семінари приїжджають.

- Шановні гості, вся шкільна родина Шле вам щирий, теплий ПРИВІТ! (разом)

- Хай працюється вам плідно, Вашу працю цінять гідно.

- Діти радість вам дарують, Люди завжди вас цінують.

 

 

ривітання учнів Свободненської ЗОШ І-ІІІ ступенів 
до учасників семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи


Ми двері школи широко відкрили,
Гостей шановних щиро запросили.
У нас сьогодні в школі справжнє свято,
Дивіться, як людей зібралося багато.

- А хто ж приїхав? Звідкіля?

- Приехали самые лучшие учителя.
Так завучей обычно называют.
Они программы и методики
На «отлично» знают.

- Да разве они это только знают?
Они же в школе всё новое внедряют!
Вот и к нам приехали поучиться и узнать,
Как дальше мастерство педкадров повышать.

- Завуч составит расписание уроков,
Напишет справок миллион, отчётов.
На планы педагогов обратит внимание,
И каждому из них даст какое-то задание.

- На завуче «висит» вся аттестация,
Коммуникативная компетентность.
А также
Гуманизация,
Оптимизация,
Креативность процесса,
Его интерактивность,
Критичность
И педагогов артистичность.

- ничего не упустил?

-Про тесты ты ещё забыл!

- И завучи всё это знают?

Все: Да!

- А когда же они отдыхают?

- Когда на семинары в школы приезжают

- Значит, надо отдохнуть им дать возможность.
Это ведь для них мы сделать сможем?

Все: Да!

Школе завучи нужны,
Уважать их все должны!
Добро пожаловать в нашу школу!

1. Вчителі наші – люди прекрасні,
А наша школа – ніби весна.
Живе тут і пісня. легенда і казка –
Кращої школи у світі нема.

В нашій Свободненській школі
Самовіддано працюють
Вісімнадцять славних педагогів –
Днюють і ночують.
Всі достойні, у пошані,
Категорію найвищу
Шестеро з них мають.
Ну, а двоє кращих наших
Звання мають – вчитель старший, 
Дають глибокі й міцні знання, 
Підтверджують визнання.

Колектив педагогічний 
В районі – найкращий,
Вміє гарно працювати, 
Не любить ледачих.

Всі підвищують свій рівень,
Часу не марнують, 
Об'єднання методичні 
Натхненно працюють.


Чують діти на уроках проблемні питання,
А уроки не стандартні, цікаві завдання.
Знань дитячих повсякчасна актуалізація,
Щоб у пам'яті залишить – їх систематизація,

Вчитель голову ламає – інтенсифікація,
На екскурсіях буває – профорієнтація.
То підхід індивідуальний, то групами граєм…
Скільки методів, прийомів –сам Бог помагає.
У скарбничку методичну розробку все пхаємо,
Як казав один політик, маєм те, що маємо.

Традиційні вітання учасників семінару

Бажаємо вам вінок любові берегині,

Статків і маєтків повні скрині.

Вірних друзів на добро й на долю,

України віру, України волю.

Звучить пісня «Моє село» у виконанні учениці 8 класу Махлай С. та учителя музики Гордієнко Н.В.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
16758
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку