ЗУСТРІЧ ІЗ ТЕАТРОМ

Про матеріал
Розробка план-конспект уроку для 1 класу НУШ з мистецтва. Знайомство з різними видами театрів. Театральні професії.
Перегляд файлу

Розробка    уроку   для  1  класу  НУШ   з   предмету   «Мистецтво».

 Вчитель    музичного   мистецтва     Акименко   Олена   Петрівна     Комунального   Закладу  «Гімназія №  32»  Кам’янської    Міської   Ради

 

Тема   уроку :   ЗУСТРІЧ   ІЗ  ТЕАТРОМ.

 Мета  уроку :  ознайомити  дітей  з  театром,  як видом мистецтва,атрибутами  пов’язаними  з театром ,правилами  поведінки  різними видами театрів ;розвивати  творчі  здібності, вчитися  виконувати  пісні  в ролях,  удосконалювати   вокальні  навички; виховувати любов  до театру, мистецтва.

Обладнання  :  фортепіано,  інтерактивна дошка ,  ноутбук,  музичні інструменти (  трикутник, бубен, маракаси, металофон), театральні  маски,  Буратіно, Мальвіна з лялькового театру.                                                         

Тип   уроку:  комбінований.

ХІД      УРОКУ!

Організаційний  момент.

Створення  позитивного настрою.

Учитель :    Діти, давайте  привітаємось.

Учні:           Доброго   ранку , і  поле. І  луг!

Доброго  ранку,  учитель  і  друг.

Все,  що  навколо   існує!

Хай  нашу  пісню  почує / 2 р./

 Учитель:  Сьогодні на  уроці  ми побуваємо  на  сцені  та   за  кулісами різних театрів. А яких  саме?Про  це  трохи  пізніше.

2. Актуалізація  опорних  знань.

Учитель :    Приміщення ошатні  і   святкові

І   знову  всі   актори  грають так чудово! Показують  тут  різні  нам   вистави, А чи  впізнали   назву  ви  цієї   зали?

Учні :          це    театр .          Учитель:   вірно, мов йде  про  театр. А чи знаєте  ви, що таке театр?

Театр - це  вид  мистецтва,де  актори перевтілюються в різних персонажів. Це  чарівне   віконечко   у світ  мрій  фантазій , магія  гри  та музики.А чи бували ви  у театрі? Яка  вистава  вам запам’яталася    і чому ?

Відповіді учнів.


Учитель:     Театри  бувають різні: драматичний  театр,  ляльковий, театр   опери  та  балету, пальчиковий  театр,театри тіней, маріонеток, пантоміми.

 3.Мотивація  навчально – пізнавальної  діяльності учнів. 

Величезна   армія   режисерів ,гримерів,  поетів,композиторів художників, хореографів,працює  для  того,щоб ми  зустрілися з головними чарівниками - акторами               . Наприклад, у драматичному театрі               актори  розмовляють, а  в  музичному театрі – співають,танцюють  * «Про  театр» - відео.

Учитель: діти, а ви  б хотіли  побувати на  виставі в театрі ?  Увага! Ми з  вами    опинилися    в театрі  опери та балету. А  на Нашій               імпровізованій               сцені  - балет.М.Равель. Балет «Дитя  та  чари»              - ( відео фрагмент ).

Учитель:в  балеті актори для   відображення  характеру персонажа використовують  міміку,  пластику,  жести. А хто це до нас поспішає  у гості?(з лялькового театру)

Учитель  показує ляльок -  Мальвіну, Буратіно.Ляльковий  театр  - особливий  вид   театру , де   задіяні ляльки.«Пригоди  Буратіно» - лялькова вистава (  відеофрагмент ).

 Учитель:       Ми в театрі  на виставі. Закінчився  перший акт.Глядачів все  менше в залі -  починається (АНТРАКТ). Фізкультхвилинка : «Буратіно».

Учитель : пропоную  і вам   «попрацювати  справжніми акторами.

Зіграйте разом з  друзями  ролі лисички,півника,зайчика, та вовчика   за  віршами І.Січовика.

*Гра : «Театр»    І.Січовик «А що в мішку?»; « Захисник».

Учитель:      аплодисменти нашим  акторам! Аплодисменти – це подяка за  гарну  гру  на  сцені.

 Учитель:      (тримає у руках телефон). Діти, мені тільки що прийшло

SMS  повідомлення . Наші знайомі Лясолька і Барвик теж у театрі   тіней   на   виставі.   Пишуть, що  дуже  цікаво! Зараз антракт . Вони обурені, що  деякі  глядачі не знають, як  потрібно   поводитися в театрі?!

 Фотографію   порушників  прислали ,подивіться стр. 70

Учитель:       Знайдіть на   фото порушників  дисципліни.       Відповіді   дітей.

*Фізкультхвилинка   для очей .

 Учитель :    Діти, а який  же  театр без  пісні?Ми переконалися, що наші учні – гарні актори . Тож разом виконаємо пісню  в ролях.              Спробуємо  створити  музичний  супровід ( металофон,бубен, трикутник, маракаси).

* «Два   Півники»  - українська  народна  пісня. (інсценування).                                                                                                                                                                     

Хто найкращий актор ?       

Учитель :     погляньте на дошку, які  гарні  квіти . Глядачі   завжди  на концерти, вистави  приходять  з квітами  і дарують їх улюбленим  акторам. Під  кожною  квіточкою знаходиться літера, треба відповісти на запитання, квіточки відкриються і ви   прочитаєте  чарівне  слово.

4. Підсумок  уроку.         

3    квіточка      Хто       виконує  ролі  в театрі ? (Актори)                              

5    квіточка      Він     постановник  і   керівник   вистави?  (Режисер)          

1    квіточка      Театр, де  тільки темні фігурки за екраном? ( Тіні)                 

2    квіточка      Швидко      виконаний вільний малюнок декорації?(Ескіз)

4    квіточка     За   допомогою чого розкривається зміст в балеті?(Танець)

Учитель :     кожна  квіточка    «розквітла» і  ми  можемо   прочитати чарівне  слово   Т Е А Т Р. Сьогодні  на  уроці ви багато дізналися  про театр. Ще не одного  разу  ми завітаєм до театру.

Учитель :        домашнє завдання буде дуже цікавим. Разом  з батьками треба виготовити   маску  для  театральної  вистави.Всі   ви,  діти -  молодці , гарно працювали!Але  дзвоник пролунав, він мені  і вам сказав,

 Що  урок  вже  час  кінчати, треба  йти відпочивати.     

docx
Додав(-ла)
Акименко Олена
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
2089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку