Звіт дистанційної роботи під час воєнного стану асистента вчителя
Упродовж робочого часу, визначеного правилами внутрішньому трудовому розпорядку на період воєнного стану навчально-виховна робота з учнями здійснювалася в дистанційній формі. Дистанційне навчання проводилось згідно з календарним плануванням та розкладом уроків. Онлайн-уроки проводились з дотриманням санітарного регламенту.
Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:
1. Розміщення посилань на онлайн-уроки;
2. Розробка і розміщення на платформі Human завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу з математики (теми: Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач., Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. ) та української мови ( теми: Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини., Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини ) для учнів 4 класу з ООП;
3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 4 класу в онлайн – режимі;
4. Перевірка виконаних завдань;
5. Консультувала батьків щодо використання адаптованих матеріалів;
6. Забезпечувала підготовку індивідуальних завдань та адаптацію навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей учня з урахуванням умов дистанційного навчання;
7. Забезпечувала навчання учня з особливими освітніми потребами, у тому числі за потреби здійснювала в межах свого педагогічного навантаження індивідуальне підключення поза часом уроку, який здійснюється онлайн, та надавала додаткові пояснення.
Також проводилася робота з батьками, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання. Проводилися індивідуальні бесіди, поради, рекомендації : «Дистанційне навчання під час воєнного стану», «Організація робочого місця», «Як підтримувати дитину й чому важливі рутини?», «Тривожність дітей. До чого вона може привести», «Наше дозвілля», «Чи треба розмовляти з дитиною про війну?» та інші. А також надавала батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою, щодо організації робочого місця дитини.
Протягом даного періоду працювала над самоосвітою: