Звіт асистента вчителя

Про матеріал
Звіт дистанційної роботи асистента вчителя. Звіт дистанційної роботи під час воєнного стану асистента вчителя.
Перегляд файлу

Звіт дистанційної роботи під час воєнного стану асистента вчителя

Упродовж робочого часу, визначеного правилами внутрішньому трудовому розпорядку на період воєнного стану навчально-виховна робота з учнями здійснювалася в дистанційній формі. Дистанційне навчання проводилось згідно з календарним плануванням та розкладом уроків. Онлайн-уроки проводились  з дотриманням санітарного регламенту.

Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

1. Розміщення посилань на онлайн-уроки;

2. Розробка і розміщення на платформі Human завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу з математики (теми: Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач., Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. ) та української мови ( теми: Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини., Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини )  для учнів 4 класу з ООП;

3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 4 класу в онлайн – режимі;

4. Перевірка виконаних завдань;

5. Консультувала батьків щодо використання адаптованих матеріалів;

6. Забезпечувала підготовку індивідуальних завдань та адаптацію навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей учня з урахуванням умов дистанційного навчання;

7. Забезпечувала навчання учня з особливими освітніми потребами, у тому числі за потреби здійснювала в межах свого педагогічного навантаження індивідуальне підключення поза часом уроку, який здійснюється онлайн, та надавала додаткові пояснення.

Також проводилася робота з батьками, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання. Проводилися індивідуальні бесіди, поради, рекомендації : «Дистанційне навчання під час воєнного стану», «Організація робочого місця», «Як підтримувати дитину й чому важливі рутини?», «Тривожність дітей. До чого вона може привести», «Наше дозвілля», «Чи треба розмовляти з дитиною про війну?» та інші. А також надавала  батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою, щодо організації робочого  місця дитини.

Протягом даного періоду працювала над самоосвітою:

  • Підвищила кваліфікації асистента вчителя (проходження курсів підвищення кваліфікації за освітньою програмою: асистент вчителя, асистенти вихователя класів/груп з інклюзивним навчання з 26.09.2022 до 12.10.2022);
  • Вивчала освітні платформи для роботи з дітьми у період воєнного стану в умовах дистанційного навчання.
  • Опрацьовані методичні поради щодо організації освітнього процесу у ЗГ;
  • Підготувала  та провела  мотиваційні хвилинки «Коло побажань», «Килимок», вправа «Подолання невдачі», «Мій день» та інш.;
  • Систематично опрацьовувала статті на сайтах «НУШ», «На Урок» та на інших.
  • Друкувалась на сайті «На урок» маю сертифікат;
  • Разом з дітьми з особливими освітніми потребами приймали участь в олімпіаді  Я досліджую світ.
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
2202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку