Звіт асистента вчителя про проведену роботу в інклюзивному класі

Про матеріал
Звіт асистента вчителя про проведену роботу в інклюзивному класі: перший семестр та поставлені завдання. Звіт для асистентів які працюють з немовленнєвими дітьми та дітьми з інтелектуальними порушеннями
Перегляд файлу

Звіт асистента вчителя

про проведену роботу в І семестрі 2022-2023 н. р.

з ученицею 7 класу Ткачук Надією

На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: розвивати загальну і дрібну моторику; координацію, точність в русі, рівновагу; формувати здоровий спосіб життя та подальшу соціалізацію; заохочувати до участі в загальношкільних заходах; розвивати сприймання, як планомірний, всебічний, послідовний, активний, контрольований процес; розвивати повноту і точність сприймання; навчитись переключати увагу на нові завдання та розподіляти її; брати участь у роботі на уроках, спільних іграх під час перерв; підвищити впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку, почуття власної гідності; вміти передбачати наслідки власних дій та поведінки; розвивати загальну обізнаність, розширювати життєвий досвід; розширити навички самообслуговування; встановлення особистих взаємостосунків у сім’ї, групі, класі, громадських місцях; соціально-психологічна адаптація до умов життя. 

З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини в ході якої було виявлено:

– при виконанні завдань учениця не проявляє старанність через наявні вади розвитку; завдання виконує з допомогою дорослого, потребує повторення – інструкції, унаочнення; 

– переважає мимовільна увага, концентрація нестійка, швидко переключається на зовнішні подразники; обсяг уваги знижений, запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження; загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги. 

– здатність до логічного мислення знижена, мислення пасивне, причинно-наслідкові зв'язки недоступні;

– мовленнєві засоби спілкування обмежені, відсутнє оволодіння структурою усного мовлення (спілкується невербально);

– сформованість навичок письма розвинута на низькому рівні (процес письма значно ускладнюється порушеннями функцій опорно-рухового апарату, порушеннями просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів);

   – протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною; виконання вправ, які передбачають балансування, моторність, силу, гнучкість та м’язову витривалість унеможливлюються порушеннями опорно-рухового апарату; здатність підтримувати аеробічну діяльність у іграх обмежена; 

– участь в іграх та різних видах спорту обмежена (балансування та координація рухів порушена);   

– саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.

Учениця активна у власних видах діяльності, та пасивний у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. Надії складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно.

 


 

Асистент вчителя                                                                         Григоренко Л. М.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
9 січня 2023
Переглядів
16920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку