Звіт асистента вчителя про проведену роботу за ІІ семестр 2021-2022 н.р. в умовах дистанційного навчання з учнями 6 класу

Про матеріал
Звіт асистента вчителя про проведену роботу за ІІ семестр 2021-2022 н.р. в умовах дистанційного навчання
Перегляд файлу

Звіт асистента вчителя Григоренко Людмили Миколаївни

про проведену роботу за ІІ семестр 2021-2022 н.р.

в умовах дистанційного навчання

з учнями 6 класу

За період дистанційного навчання (14.03.2022  – 07.06.2022 р) асистентом вчителя здійснювалася навчально – виховна та самоосвітня діяльність.

З 14.03.2022  – 07.06.2022 р. асистентом Григоренко Л. М.  проводилася робота із шкільною документацією (журналом обліку спостережень, журналом обліку консультацій та просвітницьких заходів, журналом методичної та самоосвітньої роботи асистента вчителя), перевірялися зошити, складено план індивідуальної роботи під час дистанційного навчання.

Згідно плану індивідуальної роботи проводилося:

1. Індивідуальна консультація для учнів 6 класу під час навчання на дистанційній формі

2. Підбір завдань для учнів в інклюзивному класі в умовах навчання дистанційної форми.

3. Розробка і розміщення на сайті школи завдань та відеоуроків  для учнів 6 класу з ООП.

4. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 6 класу в онлайн – режимі.

5. Перевірка виконаних завдань.

Навчання  учнів 6 класу з ООП здійснювалося  у дистанційній формі. За розкладом учні отримували завдання, рекомендації чи відеоуроки. Якщо  діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися в телефонному режимі.

Також проводилася робота з батьками, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання. Проводилися індивідуальні бесіди : «Як працювати в умовах війни?», «БЖД під час воєнного стану. Війна – загроза життю», «Рекомендації МОН в умовах воєнного стану», «Наше дозвілля» та інші.

Протягом даного періоду ассистент вчителя працювала над самоосвітою:

  • Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах дистанційного навчання;
  • Опрацьовано Методичні рекомендації МОН щодо організації освітнього процесу під час війни.
  • Систематично опрацьовувалися статті на сайтах «Всеосвіта», «На Урок» та на інших.
  • Проводилася робота з методичною та фаховою літературою.
  • Здійснювалося упорядкування папки самоосвіти.

Згідно структури навчального року вперіод з 28.02. 2022р по 14.03.2022 р. в навчальному закладі були весняні канікули. В цей період учні мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем, що їх цікавили.

Індивідуальний план роботи виконано.

 

Ассистент вчителя                                                Григоренко Л. М.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
9 січня 2023
Переглядів
1947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку