Звіт дистанційної роботи вчителя музичного мистецтва, інтегрований курс "Мистецтво", ритміки, дефектолога"

Про матеріал
Розписано кожен день чим повинен займатися вчитель музичного мистецтва та ритміки дистанційно під час карантину. Подано силки на онлайн - вебінари. Матеріал призначено для вчителів мистецтва та музичного мистецтва.
Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КЗ КОР

 « Боярська спеціальна

 школа І – ІІ ступенів»

__________ З.Маріогло

                                                                                                                                                                         12 травня 2020 року

 

ЗВІТ

ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ

НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

                                                                                                З 13.03.2020 ПО 29.05.2020

ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА, МИСТЕЦТВА ТА РИТМІКИ

МЕТІЛЬ МАРЯНИ МАР`ЯНІВНИ

Дата

Предмети

( якщо їх декілька)

 

Тема уроку

 

Клас

 

Спосіб донесення матеріалу до учнів

 

Форма роботи

Індивідуальний план методичної роботи                    ( самоосвіта, участь у вебінарах тощо)

13.03.20.

 Муз.мистецтво

 

Роль мелодії та супроводу в музичному творі. Симфонічна музика. В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (І ч.)

              

 

2-Б,  5-А 

 

 

Презентація https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва

Відео про COVID-19.

 

Участь у вебінарі «Використання можливостей  «На урок» для дистанційного навчання»

16.03.20.

 

  Муз.мистецтво

 

Пісенність, танцювальність і маршовість в інструментальних творах.                                              Пісні весняного календарного циклу.                                                                                  

 

    2-А, 4-А

 

 

Презентація https://drive.google.com.

https://www.you     Електронна скринька Gmail;

«Viber»;tube.com.                  

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі

 

Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».

 

17.03.20.

 

  Муз.мистецтво

 

Музичні картини природи (природа в музиці).               Музична форма. Одночастинна форма як вираження одного характеру чи настрою.

 

1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва

 

 

Перегляд вебінару «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів» (сайт «На урок»)

 

 

18.03.20.

 

Муз.мистецтво

 

 

Соната. Л.ван Бетховен «Соната №14» («Місячна»), Іч; Етюд.В.Косенко сюїта для ф-но «11 етюдів у формі старовинних танців»

 

 

6-А, 6-Б

 

Презентація https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.           

Електронна скринька Gmail; «Viber»;

 

Відеоролік «Дізнайся про свою супер силу Аудіоказка «Чому мені не можно до бабусі»».

Вебінар «Дистанційне навчання в  школі: виклики і способи реагування» 

19.03.20.

Муз.мистецтво. мистецтво

 

 

 

Американський кінематограф Голлівуду. Індійська кіноіндустрія.Азійський кінематограф.                            Рок-опера.Фр. з рок-опери «Біла ворона».                                            

 

7-А, 9-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

 

Реєстрація  учнів на онлайн-конкурс «Основи кібер-безпеки» на сайті «Всеосвіта».

Глобальне тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності (сертифікат)

 

20.03.20.

Мистецтво

 

Стиль класицизм. Визначальні риси класицизму. Архітектура

 

       8-А

 

Відеоролики правил поводження під час карантину. «Viber»;

https://x-minus.me/

Відправлення учням відео уроків з мистецтва

 

 

Онлайн-курс « Освітні інструменти критичного мислення»                                                ( Prometheus)

23.03.20.

Ритміка

 

«Зміни пару»-укр.нар.мелодія.                     «Фігурний вальс,муз.А.Лепіна,

   2-Б, 5-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

 

Відеомультик про вірус.                Відправлення учням відео уроків з ритміки

 

Онлайн-курс. «Онлайн-сервіси для вчителів» на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності (сертифікат)

24.03.20.

Ритміка

 

 

 

Козачок»,укр.нар.мелодія.

 «Гопак»,укр.нар.мелодія.                                                   

  2-А, 4-А

 

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://www.youtube.com.

 

 

Відправлення учням відео уроків з ритміки.

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

 

 

 

25.03.20.

       Ритміка

 

Коло»,укр.нар.мелодія.           «Вправи у колі»,муз.К.Веберта.

 

  1-А, 3-А

 

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

 

 

26.03.20.

       Ритміка

 

 

«Полька»,муз.Живцова,або на вибір.                                                    «Пішли діти в поле», обр.В.Верховинця.

 

 

 

6-А, 6-Б

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Онлайн-курс «Короновірусна інфекція: факти проти паніки»         ( Prometheus)

27.03.20.

Ритміка

«Хто швидше?»-угор.нар.   мелодія.                                   Музична інсценізація казки на вибір.                                                            

  7-А, 9-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

 

Відправлення учням відео уроків з ритміки.

 

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

30.03.20.

Ритміка

Вправи з м`ячем. Кидки, ловля, передача предмета, перенесення вантажу.                                                                                                      

       8-А

 

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

 

Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?»

Підготовка до майстер – класу        « Використання інноваційних мультимедійних технологій».

 

31.03.20.

Муз.мистецтво

Пісенність, танцювальність і маршовість в інструментальних творах.                                                 

В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (2 ч.)

 

 

2-Б, 5-А

https://whiteboardfox.com

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

 

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»

 

01.04.20.

Муз.мистецтво

Пісні весняного календарного циклу.                                     Жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки.                                                                                                  

 

2-А, 4-А

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

 

Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?»

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

02.04.20.

Муз.мистецтво

Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень і танців.                    Дво- і тричастинна форми як вираження двох різних станів, настроїв, характерів, їх структура.                                                                             

 

    1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://www.youtube.com.

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.

 

Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»

 

03.04.20.

Муз.мистецтво

Сюїта. М.Лисенко «Українська сюїта» у формі старовинних танців на основі народних пісень. М.Березовський «Соната до мажор» для скрипки і чембело.                                                                   

 

     6-А, 6-Б

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Підготовка до майстер – класу        « Використання інноваційних мультимедійних технологій».

 

06.04.20.

Муз.мистецтво,     мистецтво

Мюзикл. Фр. з мюзиклів «Король лев». Живопис і мода класицизму. Українське кіно.                                    

 

7-А, 8-А,    9-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

Рекомендовані питання при первинній бесіді з дорослими особами сім’ї COVID-19.

Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

 

07.04.20.

Ритміка

«Веселі діти», лит.нар.мелодія.

«Гопак»,укр.нар.мелодія.

 

 

2-Б, 5-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

08.04.20.

Ритміка

Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри “Зайці і лисиця”.                                      Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри “Шукай”, муз. Т.Ломової; 

 

 

2-А, 4-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань?

Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (Всеосвіта)

09.04.20.

Ритміка

“Ходить гарбуз”, укр. нар.мелодія.             “Увиванець”, укр. нар. мелодія.                                     

  1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

Робота з батьками.Що сьогодні їла дитина,чи достатньо в дома продуктів харчування?

Виготовлення брошур для учнів 7-а класу «Як захистити себе від корона вірусу» . Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.

10.04.20.

Ритміка

Вправи на гімнастичній лавці:Лазіння по гімнастичній лавці вгору, вниз, у бік.

   6-А, 6-Б

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Робота з дітьми.Чим займаються її батьки,інші законні представники?

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

 

13.04.20.

Ритміка

Ритміко-гімнастичні вправи.                                             Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами.                            

7-А, 8-А,            9-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

Робота з дитиною.Чи є у неї можливість використовувати засоби дистанційного навчання?

Перегляд вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»

14.04.20.

Муз.мистецтво

Виконання пісень різного емоційного змісту і характеру.                          У музичному театрі: опера.

                             

   2-Б, 5-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.

 

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

15.04.20.

Муз.мистецтво

Історичні пісні, українська народна дума.                Виконання пісень різного емоційного змісту і характеру.                                                       

   2-А, 4-А

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

 

Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань?

Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

 

16.04.20.

Муз.мистецтво

Музикування на дитячих музичних інструментах. Варіаційна форма як вираження поступового, послідовного розвитку, зміни одного характеру, настрою.

 

1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Участь у вебінарі «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу».                                          (На Урок)

17.04.20.

Муз.мистецтво

«Симфонія №101» «Годинник». М.Березовський «Соната до мажор» для скрипки і чембело.                        

  6-А, 6-Б

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.

 

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

21.04.20.

Муз.мистецтво, мистецтво

Стиль романтизм. Фр. з м/ф «Про козаків», «Пригоди капітана Врунгеля».    Американський кінематограф Голлівуду. Індійська кіноіндустрія. Азійський кінематограф.

 

7-А, 9-А,            8-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань?

Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».

 

22.04.20.

Ритміка

“Жуки”, угор. нар. мел.    Вправи на координацію рухів.                                Вправи з м’ячем:                                       Кидки, ловля, передача предмета, перенесення вантажу.                                                        Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри. “Зайці і лисиця”.

                                                                       

 

2-Б, 5-А,            6-А, 1-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

Відправлення учням відео уроків з ритміки.

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» (На Урок)

23.04.20.

Ритміка

Будь спритним”, муз. М. Ладухіна. “Мак”, укр. нар. гра, обр. М. Лисенка.                               Вправи з м’ячем:                                       Кидки, ловля, передача предмета, перенесення вантажу.                                        Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри. “Тин”, укр. нар. мел.;                                                                                         

 

6-Б, 2-А,             4-А,3-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

Робота з дитиною.Чи є у неї можливість використовувати засоби дистанційного навчання?

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

24.04.20.

Ритміка

Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами.                         Ігри під музику.Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами.                                                            

 

7-А, 9-А,                8-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

Робота з дітьми.Чим займаються її батьки,інші законні представники?

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

 

27.04.20.

Муз.мистецтво

 

Пластичне інтонування характеру музики, виконання ритмічно-танцювальних рухів.     Мюзикл «Звуки музики».     

 

2-Б,  5-А 

 

Презентація https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва

Відео про COVID-19.

 

Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».

 

28.04.20.

Муз.мистецтво

 

Пластичне інтонування і виконання ритмічно-танцювальних рухів. Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень і танців.

 

    2-А, 4-А

 

Презентація https://drive.google.com.

https://www.you     Електронна скринька Gmail;

«Viber»;tube.com.                  

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі

 

 Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему:                                   "Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання" (ефір від 17.04.20  о 18.00 )

29.04.20.

Муз.мистецтво

 

Виконання пісень «у ролях» з елементами інсценування.     Імпровізація мелодій на тексти лічилок, забавлянок, дражнилок тощо.

 

 

1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва

 

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

30.04.20

Муз.мистецтво

 

Музично-театральні жанри:оперета.

А.Хачатурян, фрагмент з балету «Спартак».

 

6-А, 6-Б

 

Презентація https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.           

Електронна скринька Gmail; «Viber»;

 

Відеоролік «Дізнайся про свою супер силу Аудіоказка «Чому мені не можно до бабусі»».

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-порталі "На урок" на тему:

"Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва".

 

04.05.20.

Муз.мистецтво, мистецтво

 

Г.Ф.Гендель, сюїта «Музика для королівського феєрверку».                          «Без минулого нема майбутнього». Національна культурна спадщина. ЮНЕСКО.

 

7-А, 9-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

 

Реєстрація  учнів на онлайн-конкурс «Основи кібер-безпеки» на сайті «Всеосвіта».

Підготовка до майстер – класу:  « Використання інноваційних мультимедійних технологій для вокального співу»

 

05.05.20.

Мистецтво

 

Романтизм та реалізм у мистецтві. Віртуальна мандрівка до музеїв.

 

      8-А

 

Відеоролики правил поводження під час карантину. «Viber»;

https://x-minus.me/

Відправлення учням відео уроків з мистецтва.

 

 

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему:

"Створення та ведення блогу на платформі "Всеосвіта"" (ефір від 24.04 о 18.00 )

 

06.05.20.

Ритміка

 

Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри.          Прохлопування ритму пісень.

 

2-Б, 5-А

 

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Відеомультик про вірус.                Відправлення учням відео уроків з ритміки

Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

 

07.05.20.

Ритміка

 

Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри «Шукай»,муз Т.Ломової. «Зайці та лисиця»-укр.нар.мел.

 

 

2-А, 4-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки «Viber»;

https://www.youtube.com.

 

Відправлення учням відео уроків з ритміки.        Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»

08.05.20.

Ритміка

 

Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри- «Ходить гарбуз»,укр.нар.мелодія,  «Ой у полі жито»,укр.нар.мелодія.

 

1-А, 3-А

 

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-порталі "На урок" на тему:

"Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину"(ефір від 6.04 о 15.00

 

12.05.20.

Ритміка

Танцювальні елементи:                      Знайомство з танцювальними рухами. Бадьорий, спокійний крок. Хороводи в колі. «Хоровод-веснянка» - українська нар. мелодія.

 

   6-А, 6-Б

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

Онлайн-курс «Короновірусна інфекція: факти проти паніки».              ( Prometheus)

13.05.20.

Ритміка

Вивчення елементів хороводу: дрібний крок на носочках, рух руками під час ходьби, «Хоровод з віночками»,укр.нар.мелодія.

Прохлопування ритму пісні.

 

7-А, 9-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

 

Відправлення учням відео уроків з ритміки.

 

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему:

"Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання" (ефір від 30.04.20 о 18.00 )

 

14.05.20.

Ритміка

Рухливі ігри-укр.нар.мелодія.                                                                                                      

8-А

 

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?»

Практичні заняття. Вивчення співу за нотами з показом напрямку руху, транспонування розспівок та вправ в усіх тональностях.

15.05.20.

Муз.мист.

Інсценування пісні-гри.

Діалог музики та живопису.

2-Б, 5-А

https://whiteboardfox.com

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

 

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

Підготовка до майстер – класу:  « Використання інноваційних мультимедійних технологій для вокального співу»

 

18.05.20.

Муз.мист.

Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень і танців.

Інсценування пісні-гри.

 

 

2-А, 4-А

Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

 

Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?»

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

19.05.20.

Муз.мист.

Виконання пісень «у ролях» з елементами інсценування.

Обряди зустрічі весни. Народні пісні-веснянки.

 

 

1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://www.youtube.com.

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.

 

Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»

 

20.05.20.

Муз.мист.

Жанри зустрічаються.

 М.Глінка «Вальс фантазія»; С.Рахманінов «Етюд- картина».                                                    

6-А, 6-Б

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

21.05.20.

Муз.мист.            мистецтво

Урок-концерт. Музичні твори на вибір учителя та учнів.                       Зустрілися стилі в мистецтві. Урок-подорож.

Нові форми існування відомих творів.

 

7-А, 8-А,    9-А

Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;

https://x-minus.me/

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

 

22.05.20.

Ритміка

“Кіт Васько”, муз. Г. Лобачьова.                        Вправи та ігри зі скакалкою.

2-Б, 5-А

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.

 

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

 

25.05.20.

Ритміка

“Гра з м’ячем”, муз. Й. Штрауса.

“Риби”, С. Школьник.

 

2-А, 4-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань?

Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».

 

26.05.20.

Ритміка

“Перепілонька”, укр. нар. мел., обр. В. Верховинця.

“Півник та курочки” (із проказуванням тексту), авт. С. Школьник.

   1-А, 3-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

Робота з батьками.Що сьогодні їла дитина,чи достатньо в дома продуктів харчування?

Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».

 

27.05.20.

Ритміка

Крокування по периметру зали:             Відпрацьовуються різновиди кроків.                Вправи на координацію рухів: Рухи по лініі танцю і діагональ класу: на носках, підборах; кроки з витягнутого носка.

 

 

6-А, 6-Б

https://drive.google.com.

https://www                              Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

 

 

Робота з дітьми.Чим займаються її батьки,інші законні представники?

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

28.05.20.

Ритміка

Ритміко-гімнастичні вправи: Освоєнні вихідних положень – позицій рук(I,II,III,IV).       Релаксуючі та дихальні вправи.                                        Вправи на координацію рухів.

 

 

7-А, 8-А,         9-А

Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;

https://x-minus.me/

Робота з дитиною.Чи є у неї можливість використовувати засоби дистанційного навчання?

Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»

 

29.05.20.

Муз.мист.

Урок-концерт. Музичні твори на вибір учителя та учнів.                      

Презентації проектів.

 

2-Б, 5-А

 

https://drive.google.com.

https://www.youtube.com.

 

Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.

 

Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».

 

 

 

 

 

                                                   

 

 

docx
Додано
12 травня 2020
Переглядів
2135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку