ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор КЗ КОР
« Боярська спеціальна
школа І – ІІ ступенів»
__________ З.Маріогло
12 травня 2020 року
ЗВІТ
ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ
НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
З 13.03.2020 ПО 29.05.2020
ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА, МИСТЕЦТВА ТА РИТМІКИ
МЕТІЛЬ МАРЯНИ МАР`ЯНІВНИ
Дата |
Предмети ( якщо їх декілька) |
Тема уроку |
Клас |
Спосіб донесення матеріалу до учнів |
Форма роботи |
Індивідуальний план методичної роботи ( самоосвіта, участь у вебінарах тощо) |
13.03.20. |
Муз.мистецтво
|
Роль мелодії та супроводу в музичному творі. Симфонічна музика. В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (І ч.)
|
2-Б, 5-А
|
Презентація https://drive.google.com. https://www.youtube.com. |
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва Відео про COVID-19.
|
Участь у вебінарі «Використання можливостей «На урок» для дистанційного навчання» |
16.03.20.
|
Муз.мистецтво
|
Пісенність, танцювальність і маршовість в інструментальних творах. Пісні весняного календарного циклу. |
2-А, 4-А
|
Презентація https://drive.google.com. https://www.you Електронна скринька Gmail; «Viber»;tube.com. |
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі
|
Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».
|
17.03.20.
|
Муз.мистецтво
|
Музичні картини природи (природа в музиці). Музична форма. Одночастинна форма як вираження одного характеру чи настрою. |
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва
|
Перегляд вебінару «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів» (сайт «На урок»)
|
18.03.20.
|
Муз.мистецтво
|
Соната. Л.ван Бетховен «Соната №14» («Місячна»), Іч; Етюд.В.Косенко сюїта для ф-но «11 етюдів у формі старовинних танців»
|
6-А, 6-Б
|
Презентація https://drive.google.com. Електронна скринька Gmail; «Viber»;
|
Відеоролік «Дізнайся про свою супер силу Аудіоказка «Чому мені не можно до бабусі»». |
Вебінар «Дистанційне навчання в школі: виклики і способи реагування» |
19.03.20. |
Муз.мистецтво. мистецтво
|
Американський кінематограф Голлівуду. Індійська кіноіндустрія.Азійський кінематограф. Рок-опера.Фр. з рок-опери «Біла ворона». |
7-А, 9-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;
|
Реєстрація учнів на онлайн-конкурс «Основи кібер-безпеки» на сайті «Всеосвіта». |
Глобальне тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності (сертифікат)
|
20.03.20. |
Мистецтво
|
Стиль класицизм. Визначальні риси класицизму. Архітектура
|
8-А
|
Відеоролики правил поводження під час карантину. «Viber»; |
Відправлення учням відео уроків з мистецтва
|
Онлайн-курс « Освітні інструменти критичного мислення» ( Prometheus) |
23.03.20. |
Ритміка
|
«Зміни пару»-укр.нар.мелодія. «Фігурний вальс,муз.А.Лепіна, |
2-Б, 5-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Відеомультик про вірус. Відправлення учням відео уроків з ритміки
|
Онлайн-курс. «Онлайн-сервіси для вчителів» на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності (сертифікат) |
24.03.20. |
Ритміка
|
Козачок»,укр.нар.мелодія. «Гопак»,укр.нар.мелодія. |
2-А, 4-А
|
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; https://www.youtube.com.
|
Відправлення учням відео уроків з ритміки. Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».
|
25.03.20. |
Ритміка
|
Коло»,укр.нар.мелодія. «Вправи у колі»,муз.К.Веберта.
|
1-А, 3-А
|
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»
|
26.03.20. |
Ритміка
|
«Полька»,муз.Живцова,або на вибір. «Пішли діти в поле», обр.В.Верховинця.
|
6-А, 6-Б |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Онлайн-курс «Короновірусна інфекція: факти проти паніки» ( Prometheus) |
27.03.20. |
Ритміка |
«Хто швидше?»-угор.нар. мелодія. Музична інсценізація казки на вибір. |
7-А, 9-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com. Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Відправлення учням відео уроків з ритміки.
|
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта». |
30.03.20. |
Ритміка |
Вправи з м`ячем. Кидки, ловля, передача предмета, перенесення вантажу. |
8-А
|
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?» |
Підготовка до майстер – класу « Використання інноваційних мультимедійних технологій».
|
31.03.20. |
Муз.мистецтво |
Пісенність, танцювальність і маршовість в інструментальних творах. В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (2 ч.)
|
2-Б, 5-А |
https://whiteboardfox.com Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»
|
01.04.20. |
Муз.мистецтво |
Пісні весняного календарного циклу. Жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки. |
2-А, 4-А |
Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;
|
Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?» |
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта». |
02.04.20. |
Муз.мистецтво |
Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень і танців. Дво- і тричастинна форми як вираження двох різних станів, настроїв, характерів, їх структура. |
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»; https://www.youtube.com.
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.
|
Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»
|
03.04.20. |
Муз.мистецтво |
Сюїта. М.Лисенко «Українська сюїта» у формі старовинних танців на основі народних пісень. М.Березовський «Соната до мажор» для скрипки і чембело. |
6-А, 6-Б |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»; |
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Підготовка до майстер – класу « Використання інноваційних мультимедійних технологій».
|
06.04.20. |
Муз.мистецтво, мистецтво |
Мюзикл. Фр. з мюзиклів «Король лев». Живопис і мода класицизму. Українське кіно.
|
7-А, 8-А, 9-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»; |
Рекомендовані питання при первинній бесіді з дорослими особами сім’ї COVID-19. |
Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»
|
07.04.20. |
Ритміка |
«Веселі діти», лит.нар.мелодія. «Гопак»,укр.нар.мелодія.
|
2-Б, 5-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com. Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта». |
08.04.20. |
Ритміка |
Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри “Зайці і лисиця”. Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри “Шукай”, муз. Т.Ломової;
|
2-А, 4-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; |
Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань? |
Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (Всеосвіта) |
09.04.20. |
Ритміка |
“Ходить гарбуз”, укр. нар.мелодія. “Увиванець”, укр. нар. мелодія. |
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Робота з батьками.Що сьогодні їла дитина,чи достатньо в дома продуктів харчування? |
Виготовлення брошур для учнів 7-а класу «Як захистити себе від корона вірусу» . Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. |
10.04.20. |
Ритміка |
Вправи на гімнастичній лавці:Лазіння по гімнастичній лавці вгору, вниз, у бік. |
6-А, 6-Б |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Робота з дітьми.Чим займаються її батьки,інші законні представники? |
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».
|
13.04.20. |
Ритміка |
Ритміко-гімнастичні вправи. Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. |
7-А, 8-А, 9-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; |
Робота з дитиною.Чи є у неї можливість використовувати засоби дистанційного навчання? |
Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» |
14.04.20. |
Муз.мистецтво |
Виконання пісень різного емоційного змісту і характеру. У музичному театрі: опера.
|
2-Б, 5-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.
|
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|
15.04.20. |
Муз.мистецтво |
Історичні пісні, українська народна дума. Виконання пісень різного емоційного змісту і характеру. |
2-А, 4-А |
Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;
|
Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань? |
Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»
|
16.04.20. |
Муз.мистецтво |
Музикування на дитячих музичних інструментах. Варіаційна форма як вираження поступового, послідовного розвитку, зміни одного характеру, настрою. |
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»; |
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Участь у вебінарі «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу». (На Урок) |
17.04.20. |
Муз.мистецтво |
«Симфонія №101» «Годинник». М.Березовський «Соната до мажор» для скрипки і чембело. |
6-А, 6-Б |
Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.
|
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|
21.04.20. |
Муз.мистецтво, мистецтво |
Стиль романтизм. Фр. з м/ф «Про козаків», «Пригоди капітана Врунгеля». Американський кінематограф Голлівуду. Індійська кіноіндустрія. Азійський кінематограф. |
7-А, 9-А, 8-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань? |
Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».
|
22.04.20. |
Ритміка |
“Жуки”, угор. нар. мел. Вправи на координацію рухів. Вправи з м’ячем: Кидки, ловля, передача предмета, перенесення вантажу. Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри. “Зайці і лисиця”.
|
2-Б, 5-А, 6-А, 1-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; |
Відправлення учням відео уроків з ритміки. Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» (На Урок) |
23.04.20. |
Ритміка |
“Будь спритним”, муз. М. Ладухіна. “Мак”, укр. нар. гра, обр. М. Лисенка. Вправи з м’ячем: Кидки, ловля, передача предмета, перенесення вантажу. Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри. “Тин”, укр. нар. мел.; |
6-Б, 2-А, 4-А,3-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Робота з дитиною.Чи є у неї можливість використовувати засоби дистанційного навчання? |
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|
24.04.20. |
Ритміка |
Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. Ігри під музику.Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. |
7-А, 9-А, 8-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; |
Робота з дітьми.Чим займаються її батьки,інші законні представники? |
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».
|
27.04.20. |
Муз.мистецтво
|
Пластичне інтонування характеру музики, виконання ритмічно-танцювальних рухів. Мюзикл «Звуки музики». |
2-Б, 5-А
|
Презентація https://drive.google.com. https://www.youtube.com. |
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва Відео про COVID-19.
|
Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».
|
28.04.20. |
Муз.мистецтво
|
Пластичне інтонування і виконання ритмічно-танцювальних рухів. Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень і танців. |
2-А, 4-А
|
Презентація https://drive.google.com. https://www.you Електронна скринька Gmail; «Viber»;tube.com. |
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі
|
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему: "Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання" (ефір від 17.04.20 о 18.00 ) |
29.04.20. |
Муз.мистецтво
|
Виконання пісень «у ролях» з елементами інсценування. Імпровізація мелодій на тексти лічилок, забавлянок, дражнилок тощо.
|
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва
|
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|
30.04.20 |
Муз.мистецтво
|
Музично-театральні жанри:оперета. А.Хачатурян, фрагмент з балету «Спартак». |
6-А, 6-Б
|
Презентація https://drive.google.com. Електронна скринька Gmail; «Viber»;
|
Відеоролік «Дізнайся про свою супер силу Аудіоказка «Чому мені не можно до бабусі»». |
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-порталі "На урок" на тему: "Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва".
|
04.05.20. |
Муз.мистецтво, мистецтво
|
Г.Ф.Гендель, сюїта «Музика для королівського феєрверку». «Без минулого нема майбутнього». Національна культурна спадщина. ЮНЕСКО. |
7-А, 9-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»;
|
Реєстрація учнів на онлайн-конкурс «Основи кібер-безпеки» на сайті «Всеосвіта». |
Підготовка до майстер – класу: « Використання інноваційних мультимедійних технологій для вокального співу»
|
05.05.20. |
Мистецтво
|
Романтизм та реалізм у мистецтві. Віртуальна мандрівка до музеїв.
|
8-А
|
Відеоролики правил поводження під час карантину. «Viber»; |
Відправлення учням відео уроків з мистецтва.
|
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему: "Створення та ведення блогу на платформі "Всеосвіта"" (ефір від 24.04 о 18.00 )
|
06.05.20. |
Ритміка
|
Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри. Прохлопування ритму пісень. |
2-Б, 5-А
|
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Відеомультик про вірус. Відправлення учням відео уроків з ритміки |
Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»
|
07.05.20. |
Ритміка
|
Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри «Шукай»,муз Т.Ломової. «Зайці та лисиця»-укр.нар.мел.
|
2-А, 4-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки «Viber»; https://www.youtube.com.
|
Відправлення учням відео уроків з ритміки. Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів» |
08.05.20. |
Ритміка
|
Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри- «Ходить гарбуз»,укр.нар.мелодія, «Ой у полі жито»,укр.нар.мелодія. |
1-А, 3-А
|
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-порталі "На урок" на тему: "Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину"(ефір від 6.04 о 15.00
|
12.05.20. |
Ритміка |
Танцювальні елементи: Знайомство з танцювальними рухами. Бадьорий, спокійний крок. Хороводи в колі. «Хоровод-веснянка» - українська нар. мелодія. |
6-А, 6-Б |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі. |
Онлайн-курс «Короновірусна інфекція: факти проти паніки». ( Prometheus) |
13.05.20. |
Ритміка |
Вивчення елементів хороводу: дрібний крок на носочках, рух руками під час ходьби, «Хоровод з віночками»,укр.нар.мелодія. Прохлопування ритму пісні. |
7-А, 9-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com. Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Відправлення учням відео уроків з ритміки.
|
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару на онлайн-платформі "Всеосвіта" на тему: "Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання" (ефір від 30.04.20 о 18.00 )
|
14.05.20. |
Ритміка |
Рухливі ігри-укр.нар.мелодія. |
8-А
|
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?» |
Практичні заняття. Вивчення співу за нотами з показом напрямку руху, транспонування розспівок та вправ в усіх тональностях. |
15.05.20. |
Муз.мист. |
Інсценування пісні-гри. Діалог музики та живопису. |
2-Б, 5-А |
https://whiteboardfox.com Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі. |
Підготовка до майстер – класу: « Використання інноваційних мультимедійних технологій для вокального співу»
|
18.05.20. |
Муз.мист. |
Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень і танців. Інсценування пісні-гри.
|
2-А, 4-А |
Відео-звіти вивчених тем з муз.мистецтва. «Viber»;
|
Онлайн-консультації для батьків «Як допомогти дитині у навчанні під час карантину?» |
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|
19.05.20. |
Муз.мист. |
Виконання пісень «у ролях» з елементами інсценування. Обряди зустрічі весни. Народні пісні-веснянки.
|
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»; https://www.youtube.com.
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.
|
Поповнення власного сайту відео-матеріалами для роботи гуртка «Вокальний спів»
|
20.05.20. |
Муз.мист. |
Жанри зустрічаються. М.Глінка «Вальс фантазія»; С.Рахманінов «Етюд- картина». |
6-А, 6-Б |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»; |
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта». |
21.05.20. |
Муз.мист. мистецтво |
Урок-концерт. Музичні твори на вибір учителя та учнів. Зустрілися стилі в мистецтві. Урок-подорож. Нові форми існування відомих творів. |
7-А, 8-А, 9-А |
Відео-звіти вивчених тем з музичного мистецтва. «Viber»; |
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»
|
22.05.20. |
Ритміка |
“Кіт Васько”, муз. Г. Лобачьова. Вправи та ігри зі скакалкою. |
2-Б, 5-А |
https://drive.google.com. https://www.youtube.com. Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн-режимі.
|
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».
|
25.05.20. |
Ритміка |
“Гра з м’ячем”, муз. Й. Штрауса. “Риби”, С. Школьник.
|
2-А, 4-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; |
Робота з батьками.Чи має дитина труднощі при виконанні дом.завдань? |
Опрацювання літератури із проблеми: «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках муз.мистецтва».
|
26.05.20. |
Ритміка |
“Перепілонька”, укр. нар. мел., обр. В. Верховинця. “Півник та курочки” (із проказуванням тексту), авт. С. Школьник. |
1-А, 3-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Робота з батьками.Що сьогодні їла дитина,чи достатньо в дома продуктів харчування? |
Розміщення авторських методичних розробок на сайті «Всеосвіта».
|
27.05.20. |
Ритміка |
Крокування по периметру зали: Відпрацьовуються різновиди кроків. Вправи на координацію рухів: Рухи по лініі танцю і діагональ класу: на носках, підборах; кроки з витягнутого носка.
|
6-А, 6-Б |
https://drive.google.com. https://www Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»;
|
Робота з дітьми.Чим займаються її батьки,інші законні представники? |
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|
28.05.20. |
Ритміка |
Ритміко-гімнастичні вправи: Освоєнні вихідних положень – позицій рук(I,II,III,IV). Релаксуючі та дихальні вправи. Вправи на координацію рухів.
|
7-А, 8-А, 9-А |
Відео-звіти вивчених тем з ритміки. «Viber»; |
Робота з дитиною.Чи є у неї можливість використовувати засоби дистанційного навчання? |
Центр дистанційної освіти «Джерело» «Що таке дійсно дистанційне навчання?»
|
29.05.20. |
Муз.мист. |
Урок-концерт. Музичні твори на вибір учителя та учнів. Презентації проектів.
|
2-Б, 5-А
|
https://drive.google.com. https://www.youtube.com.
|
Відправлення учням відео уроків з муз.мистецтва.
|
Підготовка матеріалів для створення авторської публікації в журналі «Теорія і практика тифлопедагогіки».
|