Звіт класного керівника 6-А класу
Слабодяник Юлії Валеріївни
за 2019-2020 навчальний рік
Основні нормативні документи, якими керувалася у виховній роботі:
2. Закон України «Про загальну середню освіту»
4. Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»
5. Закон України «Про охорону дитинства»
6. Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»
7. Указ Президента України «Про Національну програму правової освіти населення»
9. Державна програма відпочинку та оздоровлення дітей
10. Концепція державної політики у сфері здійснення контролю над тютюном
2. Основні завдання, які були поставлені на 2019-2020 навчальному році у 6-А класі, а саме:
Виховання громадянина України; Формування особистості учня (вихованця), його наукового світогляду, розвитку здібностей і обдаровань; Виховання в здобувачів освіти поваги до Конституції України, державних символів України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов'язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальності перед законом за свої дії; Реалізацію права здобувача освіти на вільне формування політичних і світоглядних переконань; Виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй; Виховання свідомого ставлення до свого та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів (вихованців).
3. Характеристика класу ( коротко):
Всі діти стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів. Більшість фізично здорові. Більшість класу спокійно сприймають і виконують правила для здобувачів освіти, але частина дітей схильна до порушень дисципліни. Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi.
4. В цілому, виховна робота була багатогранною і різнобічної. Велась за наступними напрямками: національно- патріотичне виховання; превентивне виховання; інтелектуальний і естетично - культурний розвиток; спортивно- оздоровче виховання і розвиток; правове виховання; трудове виховання, екологічне виховання.
5. • Відповідно до даних напрямків, протягом року з класом проводились:
Бесіди, вікторини, години спілкування, дискусії, ігри, анкетування, тестування, («Хай знає увесь світ, ми українці», «Людина не повинна бути самотньою», « Голодомор, Ураїна пам’ятає», «День збройних сил України», «Життя – найдорожчій скарб», «Що оначає культура навчальої праці» ) , Клас активно брав участь в загальношкільних заходах («День фізичної культури і спорту», предметні тижні, «Подаруй зимове свято», збір макулатури).
6. Протягом навчального року проведені заходи щодо профілактики булінгу серед дітей та батьків.
Протягом року розмови з окремими здобувачами освіти. 18.09 урок «СТОП!БУЛІНГ!»
7.Як класний керівник, намагалася, якомога частіше контактувати з вчителями - предметниками, відслідковувати оцінки учнів з предметів . По ситуації проводила індивідуальні бесіди і відвідування уроків.
8. • Усі навчальні результати з предметів відображала в "табелях успішності" учнів та в учнівських щоденниках з метою доведення до відома батьків підсумків успішності їх дітей.
• Особливу увагу приділяла роботі зі здобувачами освіти Ціммерман Іван, Алєксєєв Вадим; які потребують постійного контролю, а саме Резніченко Ярослав - слабка успішність, Журальов Іван - запізнення на уроки .Постійно співпрацювала з практичним психологом, соціальним педагогом. Проведена профілактична робота дала позитивні результати.
9. Відповідно до плану виховної роботи в класі щотижня проводилися класні та виховні години згідно плану виховної роботи класного керівника та річного плану школи. При плануванні класних заходів підбирала цікаві ,сучасні, інтерактивні форми проведення занять: Бесіди, вікторини, години спілкування, дискусії, ігри, анкетування, тестування.
Після кожного заходу підводили підсумки, використовуючи методику незакінченого пропозиції, учні висловлювали свою думку, пропонували шляхи вирішення виниклих проблем, завжди брали активну участь у підготовці та проведенні класних годин, оцінювали минулий захід .
10. Робота з розвитку класного колективу спрямована в позитивне русло : •Налагоджена організованість, порядок і єднання здобувачів освіти і класного керівника .
•Спостерігається стійкість міжособистісних відносин, сприятливий мікроклімат.
11. Залишаються ще невирішені проблеми і протиріччя , як з питань виховання так і освіти . Ознаки , що вказують на наявність проблем: погана успішність деяких здобувачів освіти, мала самоорганізація класу, проблеми з дисципліною.
12. Виходячи з цього, подальшими головними завданнями є:
1. Розвивати пізнавальний інтерес учнів, підтримувати інтерес до навчання;
2. Формувати патріотичну , громадянську, правову свідомість;
3. Розвивати силу, спритність, вольові якості, дбайливе ставлення до природи;
4. Індивідуалізувати роботу з батьками, максимально спираючись на позитивні приклади в поведінці дітей;
5. Ширше залучати батьків для надання допомоги в організації культурно-масової , спортивної роботи , надання матеріально -технічної підтримки ;
13. Робота з батьками проводили протягом навчального року. Пропозиції.
Більше приділяти уваги на навчання дітей, ркгулярні розмови щодо проблем булінгу.
14. Над яким проектом з виховної роботи ви плануєте працювати в 2020-2021 н.р.
Мета: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж житт
Дата: 25.05 2020 року