Звіт класного керівника

Про матеріал
Звіт класного керівника на кінець навчального року для 6-А класу. Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Перегляд файлу

Звіт класного керівника 6-А класу

Слабодяник Юлії Валеріївни

за 2019-2020 навчальний рік

  1. Проблема над якою працювало методичне об’єднання класних керівників нашого освітнього закладу     у 2019-2020 н.р.:«  Сучасні виховні технології в системі роботи класного керівника».  Проблема над якою працювала я, як класний керівник  : «Поєднання навчального процесу з виховним шляхом впровадження технологій по збереженню життя та здоров'я учнів »

Основні нормативні документи, якими керувалася  у виховній роботі:

         1.Конвенція про права дитини

         2. Закон України «Про загальну середню освіту»

         3. Закон України «Про освіту»

         4. Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»

        5. Закон України «Про охорону дитинства»

        6. Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»

        7. Указ Президента України «Про Національну програму правової освіти населення»

        8. Указ Президента України «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності в суспільстві та утвердження здорового способу життя»

       9. Державна програма відпочинку та оздоровлення дітей

      10. Концепція державної політики у сфері здійснення контролю над тютюном

      11. Конституція України.

      12. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
          Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи.

     13.Наказ МОН № 434 від 06.09.2000 року Про затвердження Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти.

     14. Основні орієнтири виховання учнів 1 - 12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України. Програма.

     15. Цивільний кодекс України.

2. Основні завдання, які були поставлені на 2019-2020 навчальному році у 6-А класі, а саме:

Виховання громадянина України; Формування особистості учня (вихованця), його наукового світогляду, розвитку здібностей і обдаровань; Виховання в здобувачів освіти поваги до Конституції України, державних символів України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов'язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальності перед законом за свої дії; Реалізацію права здобувача освіти на вільне формування політичних і світоглядних переконань; Виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй; Виховання свідомого ставлення до свого та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів (вихованців).

3. Характеристика класу ( коротко):

Всі діти стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів. Більшість фізично здорові. Більшість класу спокійно сприймають і виконують правила для здобувачів освіти, але частина дітей схильна до порушень дисципліни. Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi.

4. В цілому, виховна робота була багатогранною і різнобічної. Велась за наступними напрямками: національно- патріотичне виховання;  превентивне  виховання; інтелектуальний і естетично - культурний розвиток; спортивно- оздоровче виховання і розвиток; правове виховання; трудове виховання, екологічне виховання.

5. • Відповідно до даних напрямків, протягом року з класом проводились:

Бесіди, вікторини, години спілкування, дискусії, ігри, анкетування, тестування, («Хай знає увесь світ, ми українці», «Людина не повинна бути самотньою», « Голодомор, Ураїна пам’ятає», «День збройних сил України», «Життя – найдорожчій скарб», «Що оначає культура навчальої праці» ) , Клас активно брав участь в загальношкільних заходах («День фізичної культури і спорту», предметні тижні, «Подаруй зимове свято», збір макулатури).

6. Протягом навчального року проведені заходи щодо профілактики булінгу серед дітей та батьків.

Протягом року розмови з окремими здобувачами освіти. 18.09 урок «СТОП!БУЛІНГ!»

7.Як класний керівник, намагалася, якомога частіше контактувати з вчителями - предметниками, відслідковувати оцінки учнів з предметів . По ситуації проводила індивідуальні бесіди і відвідування уроків.

8. • Усі навчальні результати з предметів відображала в "табелях успішності"  учнів  та в учнівських щоденниках з метою доведення до відома батьків підсумків успішності їх дітей.

    • Особливу увагу приділяла роботі  зі здобувачами освіти  Ціммерман Іван, Алєксєєв Вадим;  які потребують постійного контролю, а саме Резніченко Ярослав - слабка успішність, Журальов Іван - запізнення на уроки .Постійно співпрацювала з практичним психологом, соціальним педагогом. Проведена профілактична робота  дала позитивні результати.

9. Відповідно до плану виховної роботи в класі щотижня проводилися класні  та  виховні години згідно плану виховної роботи класного керівника та річного плану школи. При плануванні класних заходів підбирала цікаві ,сучасні, інтерактивні форми проведення занять: Бесіди, вікторини, години спілкування, дискусії, ігри, анкетування, тестування.

 Після кожного заходу підводили підсумки, використовуючи методику незакінченого пропозиції, учні висловлювали свою думку, пропонували шляхи вирішення виниклих проблем, завжди брали активну участь у підготовці та проведенні класних годин, оцінювали минулий захід .

10. Робота з розвитку класного колективу спрямована в позитивне русло : •Налагоджена організованість, порядок і єднання  здобувачів освіти  і класного керівника .

•Спостерігається стійкість міжособистісних відносин, сприятливий мікроклімат.

11. Залишаються ще невирішені проблеми і протиріччя , як з питань виховання так і освіти . Ознаки , що вказують на наявність проблем: погана успішність деяких здобувачів освіти, мала самоорганізація класу, проблеми з дисципліною.

12. Виходячи з цього, подальшими головними завданнями є:

1. Розвивати пізнавальний інтерес учнів, підтримувати інтерес до навчання;

2. Формувати патріотичну , громадянську, правову свідомість;

3. Розвивати силу, спритність, вольові якості, дбайливе ставлення до природи;

4. Індивідуалізувати роботу з батьками, максимально спираючись на позитивні приклади в поведінці дітей;

5. Ширше залучати батьків для надання допомоги в організації культурно-масової , спортивної роботи , надання матеріально -технічної підтримки ;

13. Робота з батьками проводили протягом навчального року. Пропозиції.

Більше приділяти уваги на навчання дітей, ркгулярні розмови щодо проблем булінгу.

 

14. Над яким проектом з виховної роботи  ви плануєте працювати в  2020-2021 н.р.

Мета: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж житт

 

Дата: 25.05 2020 року                                                  

docx
Додано
8 червня 2021
Переглядів
1755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку