ЗВІТ класного керівника 7-А класу Бєлової М.А. про роботу в інклюзивному класі за 2021-2022 н.р.

Про матеріал
Звіт класного керівника 7-А класу Бєлової М.А.про роботу в інклюзивному класі за 2021-2022 н.р.
Перегляд файлу

ЗВІТ

класного керівника 7-А класу Бєлової М.А.

 Піддубцівського ліцею

Підгайцівської сільської ради

про роботу в інклюзивному класі

2021-2022 н.р.

 

 

У 7-А класі, що був визначений як клас з інклюзивним навчанням, є дитина, яка потребує особливого підходу у здійснені навчально-виховного процесу зі сторони педколективу – це Демна Анна( нозологія ЗПР).

 Дівчинка добра, чуйна, переймається проблемами класу, активно приймає участь у виховному житті колективу. Бере участь у класних заходах, екскурсіях тощо. Полюбляє тварин, любить малювати, співати.

Друзів у класі немає, хоча діти із нею спілкуються добре, відносини між ними приязні та дружелюбні.

Учениця майже на всіх уроках неактивна, робота залежить від її настрою. Постійно потребує допомоги і додаткового пояснення вчителя. Невпевнена у своїх відповідях, потребує постійного підбадьорювання з боку педагога. У її діях мало прослідковується самостійність. Вона звикла, що постійно їй допомагають батьки або асистент вчителя, тому дуже часто не є активною на уроках, хоча її учнівське місце на першій парті, що дозволяє їй  постійно чути, бачити і бути в полі зору вчителя. 

Аня без поважних причин не пропускає заняття. На перервах любить грати на телефоні. Класні доручення (поливати квіти, витирати дошку) виконує дуже рідко. Протягом навчального року учениця відвідувала шкільний гурток декоративно-ужиткового мистецтва «КРАФТ».

 

На дистанційному навчанні була присутня на уроках, по мірі можливості включалася у навчання, домашні завдання виконувала, хоча не завжди вчасно.

Для кращого спілкування у класі було створено вайбер групу, де учні мали змогу дізнаватися новини класного життя та навчання. Аня, як учасник цієї спільноти рідко читала повідомлення не контактувала із класом.

 

Надзвичайно важливими у реалізації інклюзивної освіти в ліцеї є взаємодія з батьками. Батьки Анни працюють в тісному контакті з учителями та іншими фахівцями закладу. Під час розробки та реалізації навчальних планів, їх адаптації, організації навчального середовища враховувалися їхні побажання та інтереси.

 

docx
Додано
4 квітня 2023
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку