Звіт класного керівника І семестр

Про матеріал
Звіт класного керівника за І семестр дасть змогу взяти за основу форму звіта де описані матеріали проблемних завдань класного керівника на 2 навчальний рік .
Перегляд файлу

Звіт

 виховної роботи класного керівника 7-го класу

за І семестр 2020 – 2021 н. р.

Головним проблемним завданням класного керівника на 2020 – 2021 навчальний рік – це підвищення ефективності створеної моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної моделі є прагнення підготувати особистість підлітка до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, доступними засобами, в контексті особистісно - орієнтованого навчання, допомогти перейти йому на якісно новий рівень розвитку, трансформувавшись в суб’єкта власної життєтворчості та життєдіяльності, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

         На початку навчального року на класних зборах було розподілено громадські доручення між учнями класу, і на посаду старости класу було обрано Казанцеа Бгдана.

      Виходячи з мети та завдань, у класі організоване  виховне середовище для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціально цінних і особистісно значущих інтересів і потреб учнів.

 Учні 7 класу приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення  свят, виховних годин, конкурсів, акцій.

   Половина дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; є  сiм’ї, які належить до статусу багатодітних - в яких проживають Кузьменкова Єлизавета, Виноградова Вікторія, Ігнатьєв Вячеслав; 6 учнів: Дінщик Юлія, Ільяшенко Богдан, Казанцев Богдан, Мунтян Діна та Виноградова Вікторія живуть в неповних сім'ях. Неблагонадійних сімей, де б виховувались учні класу, немає.

Бiльшiсть дiтей мають навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Ільяшенко Анастасія навчається на високому рівні та  має високий рейтинг у навчанні серед учнів не тільки класу, а й школи.  Казанцев Богдан, Мунтян Діна, Виноградова В., Ігнатьєв В., та навчаються на достатньому рівні, решта учнів класу на середньому рівні (Корягін  Д., Дінщик Ю., Маркін Я., Ільяшенко Б., Зайченко Є., Сидоренко В., Кузьменкова Є., Самойленко С., Череп І.), середній бал 7 класу 8, 2. В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною достатнього показника успішності.

  Учні класу є учасниками всеукраїнських онлайн конкурсів та олімпіад, а саме:

  • Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бебрас» ;
  •  Інтернет – олімпіада «На урок» з основ здоров'я (6 учасників, з них: отримали диплом IІ ст.. – 3 учня);
  • Всеукраїнський конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу».

Активні учні і у шкільних конкурсах та предметних тижнях. Так  учні взяли участь у таких предметних тижнях як: Олімпійський тиждень, тиждень основ здоров'я, тиждень інформатики, тиждень мистецтва, тиждень правознавства, в конкурсах: «Вогонь скорботи в серці на віки!» до Дня пам’яті жертв голодоморів, «Роби прекрасне своїми руками».

Діти 7 класу мають спортивний нахил та приймають активну участь змаганнях з футболу.

  • Змагання з футболу на кубок села Майського до Дня козацтва  (І командне місце);
  • Змагання з футболу між селами ОТГ (І командне місце).

Багато заходів було проведено в напрямку формування  здорового способу життя, це:

  • Олімпійський тиждень – 2020 (І місце у змаганнях між 5-7 кл.);
  •  Фізкультурно - оздоровчому святі “Козацькі розваги 2020”;
  • Уроки здоров’я  з медсестрою лекція-бесіда «Зроби свій вибір»;
  • Виховна година «Убережи себе від хвороб» (Заходи щодо профілактики поширення COVID-19);
  • Інформаційно-пізнавальна хвилинка «Профілактика корі», «Енергетичні напої – енергія чи шкода», «COVID-19 (статистика захворювання, винекнення хвороби, способи передачі хвороби, профілактичні заходи)»
  • День боротьби зі СНІДом - 01.12 Акція «Червона стрічка»;
  • Всесвітній день футболу.

      Намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме:

-  Квест: “Я люблю свою країну, яка зветься Україна”;

- Урок мужності до Дня партизанської слави «Минуле мого села»;

- Година спілкування «Свобода – цінність на яку ніхто не в праві посягати» до Європейського дня боротьби з торгівлею людьми

- Година спілкування "Немає прав без обов’язків. Конвенція ООН та Конституція України про права дітей", «Твоя правова культура. Обов’язок. Відповідальність. Совість.»;

- Урок мужності «Героїзм українських волонтерів»;

         - Виховна година «Незнання закону не звільняє від відповідальності».

З метою формування екологічного виховання та цілісного ставлення до природи:

  • Виховна хвилинка «Жити в злагоді з природою»;
  • Година спілкування до міжнародного Дня захисту тварин «Усе прийшло на білий світ, щоб жити, щоб дарувати радість і красу».

     Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе, до сім'ї, родини, людей, зокрема було проведено такі заходи:

- Диспут «Чи вважаєш  ти  себе   культурною  людиною», «Життя коротке, поспішай творити добро;

- Бесіди, інформаційні хвилинки: «Як вести шкільний щоденник», «Закони життя нашого класу», «Підготовка до уроків», «У людині все повинно бути прекрасно», «Правила поведінки для учнів», «Не соромно не знати, а соромно не вчитись»;

- Година з психологом «Стоп булінг»;

- Година спілкування «Питання гендерної рівності – не просто модний тренд»;

- Години спілкування «Толерантність – одна з найважливіших чеснот людини» до  Міжнародного дня толерантності.

      Учні 7-го класу люблять подорожувати та збагачувати досвід яскравими враженнями від зустрічі з зимою та Новим роком, узагальнювати знання про зимову пору року для цього школярі беруть участь в всеукраїнському конкурсі «Зимові свята в традиціях нашого народу» .

 Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично, як у телефонному режимі так в індивідуальному,  відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання, в останній час деякі учні порушують правила для учнів і це негативно впливає на успішність інших дітей.

Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам повідомляю на батьківських зборах, які проводяться відповідно до календарного плану, на інтернет ресурсах Viber, сайті Зайцівська філія (Facebook). Протягом семестру були проведені батьківські збори на теми: “Прислухайся до мене, я – підліток!” (Конференція ZOOM), Засідання круглого столу «Дітей слід не виховувати, з дітьми потрібно дружити». Під час проведення зборів було вирішено ряд організаційних питань, пов'язаних з вихованням учнів, поведінкою, харчуванням у школі. Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають  помітно знижений рівень навчання та поведінки. За планом  здійснюю рейди  до багатодітніх сімей. З умовами проживання ознайомилась і маю позитивний результат, адже всі діти тут мають добре  створені умови для життя та навчання. Проблемних сімей у нашому класі немає.

 

ВИСНОВКИ

  Виходячи з аналізу виховної роботи за І семестр 2020-2021 навчального року, слід відзначити, що незважаючи на ряд позитивних зрушень в житті класного колективу є ряд негативних, а саме: поки що не вдалося поставити рівень успішності класу на належний рівень, значно погіршилася поведінка на уроках, потрібно більш широко використовувати досвід та уміння членів класного колективу у громадському житті школи. Однак діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків та поведінки, потрібно продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе та самовизначитися.            

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
19821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку