Звіт класного керівника про результати виховної роботи в класному колективі 5 класу за 2017– 2018 н. р.

Про матеріал

Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.

Виховні завдання класного колективу:

прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;

підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;

формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;

розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа­торські здібності та естетичні нахили в дітей;

сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;

виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

Перегляд файлу

Звіт класного керівника

 про результати виховної роботи

в класному колективі 5 класу за 2017– 2018 н. р.

Загальні дані про класний колектив.

В 5 класі навчається  9 хлопчиків.  

Виховна мета класного колективу  Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:

  •     прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;
  •     підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;
  •     формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;
  •     розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа­торські здібності та естетичні нахили в дітей;
  •     сформувати навички  здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
  •     виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За   2017- 2018 н. р.(ІІ семестр) з учнями 5 класу проведено значну виховну роботу.

 На початку навчального року заплановано  продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.

  Рівень вихованості 5 класу – середній: класу властива самостійність, прояви самоорганізації, громадянська позиція у більшості учнів сформована.

     Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання. Якісний показник за рік  66,6.

    В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього показника успішності. Серед основних предметів найвищі середні бали мають предмети: українська література – 7.7, математика та англійська мова – 6,6. Також Карпачов М. на Святі Останнього дзвоника нагороджений похвальним листом за відмінні успіхи у навчанні.

 П’ятикласники  охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

Учні  активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.

Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , мали нагороди ( Міжнародний природничий конкурс «Геліантус» - Остапченко В., Карпачов М., Бородінов І., Матюхов А. , змагання з футболу - І м (в районному етапі) і ІІ місце на зональних обласних змаганнях. 

Індивідуальна робота з активом классу:

  1.   Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
  2.   Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
  3.   Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.
  4.   Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками :

1.Батьківські збори.

2.Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.

3. Відвідування сімей учнів.

4. Родинні свята.

  1.   Практикум „ Ділові ігри „ , Круглий стіл -«обмін досвідом виховання в сім'ї»,  «Між нами чоловіками»…
  2.                    Анкетування, тестування.
  3.                    Залучення батьків до громадської - корисної роботи класу.

Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.

 Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання. Але цікавість класним життям та навчанням  інших на недостатньому рівні.

Упродовж року ми підтримували рівень громадської ак­тивності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло ство­ренню позитивного мікроклімату в колективі. П’ятикласники брали активну участь і у шкільних святах:  до 8 березня та у флешмобі до 9 травня.

     В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня писемності «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках»,  Дня памяті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», Дня Соборності  «Соборна Україна: втрати і знахідки років , Дня героїв Крут «На Аскольдовій могилі поховали їх» , «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів , Дня Довкілля, Дня Здоров’я.

Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Клас брав  участь у всіх громадських , шкільних заходах :  прибирання території, акціях («Милосердя», «Подаруй бібліотеці книгу»).

Виховні години та бесіди:

 Тематичні години спілкування: «Захист прав дітей у нашій державі».

Година спілкування  «Конвенція прав дитини. Знай свої права!»

Тренінгові заняття «Рівний – рівному».

Дискусія « Види насильства , як уникнути насильства?»

Година спілкування: «Любіть Україну і пісню її солов’їну».

Свято «Козацькому роду нема переводу»

Конкурс малюнків «Будь уважним на дорозі!»

Вивчення правил безпечної поведінки на вулицях і дорогах (пішохідна екскурсія).

Проведення уроку з безпеки руху напередодні зимових канікул.

Класна година «Твоє здоров'я - у твоїх руках»

Бесіда "Скажемо СНІДу-НІ!"

Бесіди про шкідливість паління й алкоголю для здоров'я дітей і підлітків.
        Методичні знахідки, що стали пріоритетними у виховній роботі – це  діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії, командної роботи,   креативності, критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії, комунікативних умінь,  самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі, формують в учасників вміння розкривати власні можливості, розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти інших.

Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку:  що виховна діяльність класу  як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів  утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. захарчук людмила
    Дякую за добре підібраний, лаконічний матеріал. Миру, здоровя і успіхів у роботі !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Євтух Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Тюркіна Олена Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Островець Тетяна Олександрівна
    Звіт корисний, дякую за допомогу юному класному керівникові!!! :))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
54314
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку