Підготувала
вчитель фізичної культури
Гуменна Майя Володимирівна
Анкетні дані
1. Гуменна Майя Володимирівна
2. Дата і місце народження: 13 травня1991 року, с. Довжок Ямпільського району. Вінницької області
3.Місце проживання: с. Вербка Крижопільського району. Вінницької області
4.Місце навчання:Вінницький обласний комунальний гуманітарно-педагогічний коледж.
5.Спеціальність за дипломом: «Фізичне виховання»
6: Викладач: фізичного виховання.
7.Місце роботи: Вербська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
8.Посада: Вчитель фізичної культури
9.Стаж роботи: педагогічний – 2 роки
«Щоб зробити дитину розумною і розсудливою, зробити її і міцною і здоровою, хай вона працює, бігає, кричить, хай вона перебуває постійно в русі.» Ж.Ж Руссо.
Тема, над якою я працюю: «Розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров’я».
Завдання, які я ставлю перед собою йдучи на урок:
З метою формування та розвитку життєвих навичок, спрямованиї на збереження життя і зміцнення здоров’я учнів на уроках фізичної культури використовую на уроках різні форми проведення:
• Контрольні уроки
У практиці роботи з фізичної культури застосовую різні методи навчання уроку:
Також використовую різні методи при проведенні уроків:
- Потоковий
- Груповий
- Коловий
- Індивідуальний
Я вважаю, що одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками - є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають спортивні ігри.
За допомогою гри діти удосконалюють такі фізичні якості, як:
- Швидкісно – силові якості;
- Координацію рухів;
- Увагу;
- Спритність.
Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. В грі формується багато особливостей особистості дитини.
Гра – це своєрідна школа підготовки до праці.
Гра – це школа спілкування дитини.
З метою досягнення високої моторної щільності уроку раціонально використовую час, відведений на кожну частину уроку.
Особливу увагу приділяю емоційному настрою учнів, тактовно і уміло виправляю помилки, допущені учнями, включаю до уроку як ігрові так і змагальні елементи. Поступове ускладнення завдань викликає в учнів бажання долати трудності, бажання досягти успіхів у виконанні складних завдань. Обов’язковим елементом кожного модуля є вивчення теоретичного матеріалу, але окремих теоретичних уроків не поводжу, повідомлення теоретичних знань планую майже на кожному уроці.
Поурочну виховну роботу також спрямовую на активізацію рухової активності, популяризацію активного здорового способу життя та зміцнення здоров’я.
Форми позакласної роботи, які використовую в позаурочний час;
Потягом 2 років веду гурток « Олімпік, і Патріот». Він є одним із популярних гуртків у школі. Також у школі проводяться загальношкільні спортивні змагання – «Олімпійський тиждень», «Нумо, хлопці», «Спартакіади». Беремо участь у різних районних спортивних змаганнях та естафетах – «Старти надій», «Легкоатлетичний крос », «Баскетбол», «Волейбол», « Футбол», « Легка атлетика» та ін..
Досягнення моїх учнів районних спортивних змаганнях з Легкоатлетичного кросу Архіпов Андрій 2 місце 1км, 400 м, також Венгер Світлана 1 місце 1 км, Марчук Валерія 3 місце 1 км, Лесенко Ростислав 3 місце з штовхання ядра та інші. Командні грамоти 1 місце з міні футболу, 1 місце з баскетболу. Отже, заняття спортом та фізкультурою з дітьми можуть бути дуже різноманітними, головне – їх послідовність, систематичність та вірна організація.
Працюючи з учнями, зробила висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету: сформувати в учнів життєві уміння і навички спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров’я. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму.. І на завершення….
« Хто здоровий – той сміється, все йому в житті вдається.Хто здоровий – мой не плаче, жде його в житті удача…..»
1