Звіт
про самоосвіту за 2019-2020 навчальний рік
учительки фізики та астрономії
ФНВК ,,ЗОШ І-ІІІ ст. №7 – ЦВПВ ,Гарт’
Архипової Л.Д.
Хто дорожить життям думок, той знає дуже добре, що справжня освіта – це тільки самоосвіта
Д.Писарєв
Самоосвіта – синонім розвитку
Прізвище Архипова
|
Ім’я Людмила |
По батькові Дмитрівна |
||||
Посада вчитель фізики та астрономії
|
||||||
Знання, уміння та навички (компетенції), які потребують удосконалення та розвитку |
Форма (вид) підвищення рівня професійної компетентності |
Тематика |
Дата та місце підвищення рівня професійної компетентності |
Примітка |
||
Методичні рекомендації щодо вивчення фізики та астрономії у 2019/2020 н.р. |
Опрацювання методичних рекомендацій /2020 н.р. |
Методичні рекомендації щодо вивчення фізики та астрономії у 2019/2020 н.р. |
Липень 2019 Самостійне опрацювання методичних рекомендацій |
1. Виступ на засіданні МО вчителів фізики м.Фастова 2. Розробка календарного планування з фізики (11 клас) та астрономії ( 11 клас) з подальшим друкуванням на платформі «На Урок» |
||
Використання інтерактивних вправ на уроках фізики та астрономії) |
Самостійне опрацювання методики створення інтерактивних вправ на платформі Learning Apps |
Використання інтерактивних вправ на уроці фізики та астрономії |
Платформа Learning Apps |
Виступ на засіданні МО вчителів фізики м.Фастова (серпнева конференція 2019, фокус-група) |
||
Формування дослідницьких компетентностей учнів з використанням інтерактивних комп’ютерних моделювань |
Тренінг ІІТЗН НАПН України
|
12-годинний курс ,,Формування дослідницьких компетентностей учнів з використанням інтерактивних комп’ютерних моделювань“ |
Вересень-грудень 2019, м. Фастів |
Сертифікат ІІТЗН НАПН України №01/КФ 26.12.2019 |
||
Ефективний цифровий контент вчителя |
Сертифікаційний навчально-методичний захід з підвищення кваліфікації (30 год) |
Обласна педагогічна студія Мельнічук І.С. ,,Ефективний цифровий контент для вчителя“ |
13.11.2019 – 12.02.2020 м. Біла Церква
|
Сертифікат Серія ЗПК № 02139618/4613-20
|
||
Розвиток професійних компетентностей |
Курси підвищення фахової кваліфікації за дистанційною формою навчання |
Фізика та астрономія |
1.06 – 30.06.2020 Біла Церква
|
|
||
Методи, прийоми та інструменти формування креативного та критичного мислення |
Конференція |
Мислення логічне, креативне, критичне |
11 квітня 2020 року, освітній портал ,,На Урок“ |
Слухач |
||
Системний підхід щодо запобігання та припинення булінгу (цькування), порушення гідності дітей |
Відеотренінг (1 год) |
Як запобігти булінгу в школі: формуємо системний підхід |
Травень, MCFR освіта |
Слухач Матеріали для скачування |
||
Оцінювання компетентностей учнів |
Самоосвіта за посібником: Тестові технології оцінювання компетентностей учнів : посібник / за ред. Ляшенка О. І., Жука Ю. О. – К. : Педагогічна думка, 2015. – 181 с. |
Тестові технології оцінювання компетентностей учнів |
Березень 2020 |
Нотатки |
||
Теорія та практика конструювання тестів. |
Самоосвіта за посібником: Конструювання тестів. Курс лекцій: навч. посіб. / Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с. |
Конструювання тестів. |
Березень 2020 |
Нотатки |
||
Створення інструментарію для освітніх вимірювань із навчальних дисциплін |
Самоосвіта за посібником: Бондаренко О.А., Щербаков А.Г. Використання сервісів GOOGLE FORMS, GOOGLE CLASSROOM та web-тестування ТЕСТОРІУМ у системі забезпечення якості освіти (програма спецкурсу очно-дистанційної форми). Черкаси: КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР», 2018. – 41с.
|
Використання сервісів Google forms, Google classroomта системи WEB-тестування тесторіум у системі забезпечення якості освіти |
Квітень 2020 |
Нотатки |
||
Удосконалення особистих умінь в організації дистанційного навчання у школі |
Самоосвіта за посібником, підготовленим ГО «Смарт освіта» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» Освіта.ua 06.05.2020 |
Підручник для вчителів з організації дистанційного навчання у школі |
Травень 2020 Опрацювання рекомендацій |
Нотатки |
||
Використання цифрових застосунків YouTube, Gmail, Google Диск у педагогічній практиці Знання і розуміння алгоритмів роботи із сучасними цифровими застосунками |
Вебінар (2 год)
|
Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Блог та Тести на «Всеосвіті» |
Платформа Всеосвіти 02.06.2020 |
Сертифікат |
||
Сучасні інструменти для організації зворотного зв'язку. Навчитися застосовувати інструменти зворотного зв'язку на практиці
|
Вебінар (2 год) 13 травня 2020 |
Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку |
Платформа Всеосвіти 13 травня 2020 |
Сертифікат |
||
Алгоритм створення лепбуку та можливості його застосування; |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 18 травня 2020 |
Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання |
Платформа Всеосвіти
|
Сертифікат |
||
Гейміфікація як технологія в освітньому процесі; мета її застосування |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 06 травня 2020 |
Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу |
Платформа Всеосвіти
|
Сертифікат |
||
Створення та проходження тестів на платформі «Всеосвіта» Алгоритм створення різних видів тестових завдань Тестування та опитування серед здобувачів освіти, використовуючи тести від «Всеосвіти» |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 07 травня 2020 |
Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними |
Платформа Всеосвіти
|
Сертифікат |
||
Вміння організовувати власне дистанційне навчання за допомогою платформи “Всеосвіта”; підвищення рівня цифрової грамотності; знання та розуміння алгоритмів роботи із функціоналом сайту «Всеосвіта». |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 04 травня 2020 |
Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання |
Платформа Всеосвіти
|
Сертифікат |
||
6 міжнародних проєктів екологічного спрямування. Подолання екологічної некомпетентності через застосування змістової частини проєктів |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 28 квітня 2020 |
Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі
|
Платформа Всеосвіти
|
Сертифікат EJ748840. 28.04.2020
|
||
Сучасні тенденції рефлексивного оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку здобувачів освіти.
|
Вебінар Всеосвіти (2 год)
|
Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку |
Платформа Всеосвіти 25 травня 2020 |
Сертифікат |
||
«Принципи педагогічної техніки» та формування їхнього застосування під час уроків |
Вебінар Всеосвіти (2 год)
|
Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання |
Платформа Всеосвіти 30 квітня 2020 |
Сертифікат VZ438113. 30.04.2020
|
||
Проєктна діяльність в освітньому процесі |
Вебінар Всеосвіти (2 год)
|
Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати? |
Платформа Всеосвіти 09 квітня 2020 |
Сертифікат JW402430. 27.04.2020 |
||
Використання Конструктора тестів в освітньому процесі в рамках дистанційного навчання |
Вебінар Всеосвіти (2 год)
|
Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину |
Платформа Всеосвіти 30 березня 2020 |
Сертифікат TF106730. 30.03.2020 |
||
Структура проведення інтернет-олімпіад на платформі «Всеосвіта», механізм їх проходження. |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 24.04.2019 |
Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів
|
Платформа Всеосвіти
|
Свідоцтво |
||
Спектр видів і форм навчальних завдань, що сприяють формуванню дослідницьких умінь |
Вебінар Всеосвіти (2 год) 05.05.2020 |
Як створювати і використовувати різноманітні навчальні завдання для розвитку дослідницьких умінь учнів
|
Платформа Всеосвіти
|
Свідоцтво |
||
Використання онлайн-тестів ,,На Урок“ |
Створення та проведення онлайн-тестів на уроках фізики та астрономії |
,Використання онлайн-тестів ,,На Урок“ |
Освітня платформа «На Урок» |
Створення та проведення онлайн-тестів на уроках фізики та астрономії
Педагогічна студія для педагогів школи ,,Використання онлайн-тестів ,,На Урок“
Сертифікат експерта-практика та фахівця із використання сучасних інтерактивних технологій – онлайн-тестів ,,На Урок“ Сертифікат № ТС1-98 від 17.01.2020
|
||
Удосконалення умінь роботи з вебсайтами |
Підтримка створених веб-сайтів для учнів, |
Удосконалення умінь роботи з вебсайтами |
Самостійне практикування |
Інформація на сайті школи |
||
Створення розробок для уроків фізики та астрономії |
Розробка методичних матеріалів з фізики та астрономії |
Шалений методичний місяць |
Всеукраїнська акція на платформі «Всеосвіта» 09.07 – 09.08. 2019 |
Призер Диплом SE773844 від 09.08.2019 |
||
Створення розробок для уроків фізики та астрономії |
Розробка методичних матеріалів з фізики та астрономії |
Шалений методичний місяць |
Всеукраїнська акція на платформі «Всеосвіта» 09.08 – 09.09. 2019 |
Призер Диплом NH325503 від 09.09.2019
|
||
Підготовка та проведення відкритих уроків |
Планування відкритого уроку, вибір форми та методів його роведення |
Урок ,, Магнітні явища “ (9 клас)
|
Урок ,, Магнітні явища“ (9 клас), 18.10.2019 |
Проведено урок у 9-А класі (День відкритих дверей) Присутня : Савчук М.М. – центр інноваційних освітніх технологій |
||
Умови атестації робочих місць |
Вебінар (1 година)
|
Атестація робочих місць за умовами праці: від А до Я |
19.03.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR + презентація |
||
Ознайомлення з нормативними орієнтирами організації роботи школи в умовах карантину |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
Організація роботи школи в умовах карантину: нормативні орієнтири
|
08.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR + презентація |
||
Ознайомлення з досвідом роботи Катерини Спітковської , директора гімназії № 107 «Введенська» Подільського району, Київ |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи |
08.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR + презентація |
||
Психологічні аспекти виконання професійних обов’язків онлайн |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
Як психологічно протистояти стресогенності пандемії |
09.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR + презентація |
||
Психологічні та методичні аспекти дистанційного навчання |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти |
16.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR
|
||
Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Вебінар (1 година) |
Підвищуємо кваліфікацію онлайн |
29.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR |
||
Особливості інфекції Covid-19 та протистояння їй |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
Covid-19: рекомендації медикам від вірусолога |
10.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR
|
||
Удосконалення знань про пожежну безпеку та цивільний захист на підприємстві у період надзвичайної ситуації та карантину |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
Як забезпечити пожежну безпеку та цивільний захист на підприємстві у період надзвичайної ситуації та карантину |
14.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR + презентація |
||
Удосконалення вмінь використання ZOOM у дистанційному освітньому процесі: налаштування й робота з постійним ІД класу |
Вебінар (1 година) Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон від MCFR |
ZOOM у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи (1 година) |
14.04.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR |
||
Удосконалення вмінь проведення уроку у Zoom |
Самоосвіта за веб-ресурсом |
9 налаштувань Zoom, які допомагають провести урок онлайн «як у школі» |
05.06.2020 |
Нотатки |
||
Основи інфекційного контролю |
Вебінар (1 година) |
Лікування без інфікування: основи інфекційного контролю |
11.06.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR+ презентація |
||
Дистанційні програми |
Вебінар (1 година) |
Освіта у смартфоні, або Як керівнику набрати бали БПР не виходячи із дому |
12.06.2020 MCFR освіта |
Сертифікат MCFR |
||
Як упровадити освіту для сталого в навчальному закладі |
Вебінар (1 година) |
Освіта для сталого розвитку: модний тренд чи необхідність |
16.06.2020, MCFR освіта
|
Сертифікат MCFR |
||
Створення розробок для уроків фізики, астрономії та природознавства (5 клас) |
Участь у конкурсах щомісячно |
Конкурс розробок «Фантастична п’ятірка» |
Липень –грудень 2019 Січень – травень 2020 |
Дипломи учасника щомісячно та подарунки за листопад і грудень 2019р. |
||