Слов’янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №19
Слов’янської міської ради Донецької області
«Дружнє братство»
Ройове гасло:
«Сила,істина, честь!»
Девіз: «Душу-Богу,
Життя-Батьківщині,
Серце-матері,
Честь-Україні»
Адреса: Донецька область, м.Слов’янськ,
вулиця Вокзальна , б.32
Індекс 84109
Електронна адреса: slavschool19@gmail.com
Автор : Фесенко Валерія Анатоліївна
Педагог-організатор
Анотація
Зважаючи на події сьогодення, військово-патріотичний напрямок – один із пріоритетних у виховній роботі педагогічного колективу закладу. Формуванню національно свідомої, патріотично налаштованої особистості сприяє участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»). У рамках цього проекту в школі організовано козацький рій «Дружнє братство», який діє під гаслом: «Сила, істина, честь!»
Рій «Дружнє братство» докладає багато зусиль, щоб організувати роботу по залученню дітей до добровільного вияву милосердя, співчуття, благодійності, збереження та розвитку традицій вірності рідному краю.
Добрі справи, здійснені школярами, прилучають їх до благодійності, самостійності, демонструють милосердя, творчі здібності, уміння розуміти проблеми оточуючих та бажання безкорисливо допомагати своїм співвітчизникам. Діяльність рою «Дружнє братство» – це систематичні спільні дії учнів, педагогів, батьків, органів місцевого самоврядування, та громадських організацій протягом 2019- 2020 навчального року.
Зміст
1.Довідкові відомості…………………………………………………………4
2.Фотографії…………………………………………………………………..5
3.Опис діяльності……………………………..…………………………......18
4.Підсумки, висновки, рекомендації……………..………………………...19
Склад рою «Дружнє братство»:
№ п/п |
Прізвище, ім’я учасника рою |
Рік народження |
Клас |
1. |
Церковна Анастасія |
2005 |
9 |
2. |
Карпова Орина |
2007 |
7 |
3. |
Сухих Єгор |
2007 |
7 |
4. |
Харченко Віолета |
2006 |
8 |
5. |
Короткий Дмитро |
2005 |
9 |
6. |
Безверхий Олександр |
2005 |
9 |
7. |
Єрьоменко Дар’я |
2007 |
7 |
8. |
Барабадзе Ангеліна |
2007 |
7 |
9. |
Казьміщева Орина |
2007 |
7 |
10. |
Шуневич Евеліна |
2006 |
8 |
Вас вітає рій «Дружнє братство»
«Привітання рою зі Святом 1 вересня»
Національно-патріотичний танок «Надію нести»
Акція «Україна – єдина держава»
Соц.-опитування «Автомобіль-засіб пересування чи джерело забруднення повітря?»
Акція «Доброта»
«Вшануй пам’ять»
«Догляд за пам’ятником загиблому воїну АТО»
Привітання зі святом учасницю АТО
«Ланцюг єдності»
«Естафета мужності» до Дня Захисника вітчизни
Театральна вистава «Вечори на Хуторі поблизу Диканьки»
І місце у обласній виставці квіткових композицій, присвяченій Дню Захисника України
Грамота за участь у міському конкурсі відео-флешмобів «Соборна, вільна , кольорова» до Дня Соборності Украни
Природоохоронна акція «Стоп, сміття»
Конкурс «Шевченківські читання 2020»
Малюнки «Зоологічна галерея»
«Екологія життя»
«Дерево життя»
Опис діяльності
Зміст завдань:
1.«Привітання рою зі Святом 1 вересня»
2. Акція «Україна – єдина держава»
3.Акція «Екологія життя»
4.Акція «Доброта»
5.Акція «Вшануй пам’ять»
6.«Догляд за пам’ятником загиблому воїну АТО»
7.Театральна вистава «Вечори на Хуторі поблизу Диканьки»
8.Конкурс «Шевченківські читання 2020»
9.Акція «Творчий зорепад»
Уже багато років впроваджується у шкільному житті Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»). Вона стала невід’ємною складовою національно-патріотичного виховання учнівської молоді. Виховна система гри «Джура» включає в себе постійну роботу у школі протягом усього навчального року, дає можливість залучити до спільної дії учнів, педагогів, батьків, представників місцевого самоврядування та громадських організацій.
Виховна система гри «Джура» базується на козацьких і пластових традиціях. Така форма виховної роботи з учнівською молоддю є надзвичайно ефективною та актуальною, зважуючи на складні військово-політичні умови, що нині склалися в Україні.
Участь у грі «Сокіл»(«Джура») сприяє національно-патріотичному та військово-спортивному вихованню молоді на основі козацьких традицій.
Наша школа також не зостається осторонь. Тому вже не перший рік рій «Дружнє братство» приймає участь у грі.
Сучасний громадянин України має бути добрим, чуйним, не байдужим до чужого горя. З метою формування саме цих якостей в школі проведено: акцію «Україна – єдина держава»: флешмоб «Добрий ранок, Україно», покладання квітів до пам’ятника загиблому учаснику АТО, національно-патріотичний танок «Надію нести», урочисте привітання зі святом учасниці АТО, «Ланцюг єдності», «Естафета мужності» за козацькими традиціями, виставка квіткових композицій до Дня Захисника Вітчизни, що посіла І місце в області, рій також займається національно-патріотичним вихованням учнів молодший класів у формі вистав, акцію «Екологія життя»: соц.опитування та конкурс малюнків, акцію «Доброта»: соц.опитування, збір канцелярії потребуючим, акцію «Вшануй пам’ять»: хвилина мовчання у пам’ять всіх загиблих у Голодоморі, «Догляд за пам’ятником загиблому воїну АТО», театральну виставу «Вечори на Хуторі поблизу Диканьки»: сценарій написаний роєм на українській мові, виготовлені власноруч декорації та запрошено на виставу усіх охочих жителів району, конкурс «Шевченківські читання 2020» та акцію «Творчий зорепад»: виставки малюнків.
Висновки
Виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції – основне завдання української школи. Благодійні акції здійснюють важливі виховні функції, розкриваючи перед учнівською молоддю та дорослими одну зі сфер, в яких можна проявити найкращі людські якості: милосердя, уміння розуміти проблеми оточуючих та бажання безкорисливо допомагати своїм співвітчизникам, людям, які потребують уваги, турботи, піклування. Діти навчаються бути уважними до чужої біди, порядними і толерантними, щирими і добросердними. Юне покоління українців навчається усвідомлювати відповідальність кожного за долю своєї держави, її майбутнє.
Кропітка, багаторічна робота дітей та педагогів Слов’янської школи №19, проведені заходи, свята, акції, сприяли громадянському змужнінню школярів.
Отже, організовуючи, на перший погляд, невеликі, але реальні справи у своїй школі, учні навчаються бути компетентними та відповідальними, переповнюються оптимістичним почуттям своєї необхідності та дорослості, усвідомлюючи, що кожен з них і всі разом можуть зробити великий внесок у розвиток школи, міста та країни у майбутеьому.
1