Звіт педагога-організатора про роботу школи на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського

Про матеріал

В контексті ситуації сьогодення, особливої актуальності набуває концепція В.О. Сухомлинського. Неодноразово, у своїх роботах педагог стверджував, що “Ставлення до ідеї Батьківщини як до священного й найдорожчого облагороджує всі людські почуття, зближує, ріднить людей, очищає душі від усього, що принижує гідність”.

Плануючи свою роботу ми особливу увагу в цьому році приділили вихованню громадянина – патріота в системі ціннісних орієнтацій педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, так як саме 2018 рік присвячений 100 річниці від дня народження видатного педагога.

Перегляд файлу

 

Виховання громадянина – патріота в системі ціннісних орієнтацій педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського

 

Доброго дня ,я Тарасенко Н.В. народилася 17 грудня 1988 року в смт Завалля Гайворонського району Кіровоградської області

 

Працюю в Бандурівській школі з 2015 року на посаді педагога організатора 2 роки

Проблема, над якою працюю:

Вдосконалення  роботи органів учнівського самоврядування та їх вплив на формування в учнів громадянської позиції та національної свідомості

Своє творче кредо взяла слова видатного педагога В.О. Сухомлинського

 

 

 

Плануючи свою роботу ми особливу увагу в цьому році приділили вихованню громадянина – патріота в системі ціннісних орієнтацій педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, так як саме 2018 рік присвячений 100 річниці  від дня народження видатного педагога.

       В контексті ситуації сьогодення, особливої актуальності набуває концепція В.О. Сухомлинського. Неодноразово, у своїх роботах педагог стверджував, що “Ставлення до ідеї Батьківщини як до священного й найдорожчого облагороджує всі людські почуття, зближує, ріднить людей, очищає душі від усього, що принижує гідність”

       Пріоритетним у виховній роботі В.О.Сухомлинський вважав патріотичне виховання, формування громадянина, “піклування про громадянську лінію усього процесу виховання”

Майстерність виховання, на його думку, і полягає в тому, щоб громадянське, патріотичне життя починалося для людини з малих років. “Ми домагаємося, – писав він, щоб у дитини і підлітка боліло серце за те, що відбувається навколо неї і поряд з нею, щоб вона з дитинства пережила, відчула громадянські радощі, громадянські прикрощі” “щоб кожен вихованець... відчув особисту причетність до долі народу, пройшов урок громадського піклування про інтереси народу, перехворів, перестраждав за те, що особисто його ніби не стосується”

  • З метою пробудження інтересу в учнів та прищеплення глибокої любові до рідної мови, літератури, історії, поваги до традицій та звичаїв українців;
  • Становлення громадянина-патріота України , готового розбудовувати її як незалежну, демократичну, правову державу;
  • Виховання громадянина, який знає свої права, обов’язки, вміє цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадського миру та злагоди в суспільстві, щорічно в нашій школі проходять заходи цього спрямування.

 

 Словами видатного педагога  В.О. Сухомлинського : «З-поміж джерел, якими «живиться могутнє почуття любові до Батьківщини», природа рідного краю і мати з батьком, і рідне село, місто, де минуле Вітчизни, її героїчна історія…»»

19 грудня 2017 року відбулося урочисте відкриття шкільного музею, де зберігаються писемні та речові пам'ятки минулого.

             Саме в шкільному музеї з метою вшанування традицій рідного села, виховання поваги до старшого покоління в шкільному музеї був проведений виховний захід: « Доля жінки нашого села».Учні 3-4 класів розповідали про нелегку долю української жінки.

«Історія – скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад для сьогодення, застереження для майбутнього»  так вважав В.Сухомлинський

В нашій школі учнями шкільного парламенту під керівництвом вчителів історії проводяться години пам'яті жертв голодомору, уроки мужності , зустрічі із воїнами Афгану, ліквідаторами ЧАЕС, учасниками АТО

 

Беручи до уваги вислів В.О.Сухомлинського, що «Завдяки історичній пам'яті, людина стає особистістю, народ – нацією, країна державою» учні школи в день пам'яті та примирення покладають квіти до пам'ятника невідомому солдату  та загиблим воїнам у Другій Світовій Війні

З метою належного відзначення Дня захисника України, вшанування бойового подвигу, самовідданості громадян, які присвятили своє життя служінню українському народу, посилення суспільної уваги та турботи про захисників рідної землі в школі проводяться зустрічі з учасниками АТО  « Шану, вдячність тільки Вам ».

 

 

Відповідно до « Методичних рекомендацій щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах » та виховної роботи школи, з метою поглиблення знань учнів про українське козацтво та традиції часів Запорізької Січі, виховання поваги до історичної спадщини українського народу в Бандурівській ЗШ І –ІІІ ступенів проводяться заходи до Дня козацтва.

 

«Слово відіграє величезну роль у формуванні духовного світу, загальної культури, в розумовому вихованні людини. Мову треба розглядати не тільки як один із предметів навчально плану, а також як засіб виховання культурної людини, як всепроникаючу силу, яка охоплює все, що сприймає, пізнає, думає людина» цей вислів видатного педагога беруть за основу вчителі української мови та літератури коли проводять виховні заходи до дня писемності та мови.

 

Щорічно до свята Різдва Христового в школі проводяться літературно – музичні композиції метою яких є збереження та  збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української мови

 

 «Робота рук, у процесі якої  здійснюється і розвивається задум, сприяє розвиткові таких якостей розуму, як критичність, гнучкість,  широта й активність думки, здатність перевіряти припущення і висновки. Для людей, в яких руки  з малих років працюють в тісному зв’язку з думкою, характерне вміння перевіряти істинність припущення працею членами учнівського парламенту під керівництвом вчителя української мови та літератури Бобко А.М. вчителя історії Костинюк Н.І був розписаний посуд в українському стилі, яким оформлено кабінет українознавства

 

З метою виховання  в молоді спрямованості на самопізнання і власну активність як основу професійного самовизначення в школі проводяться зустрічі  з випускниками школи, фахівцями різного напрямку.

У жовтні  2017 року на шкільному подвір'ї школи з метою виховання інтересу до військової справи, любові до музичного мистецтва відбулася зустріч з Чернігівським музичним військовим оркестром державних транспортних військ України, який  своїм виступом зумів довести учням, що він дійсно є унікальним творчим колективом

 

  «Сьогодні діти – завтра народ»,   саме ці слова В.О.Сухомлинського повною мірою розкривають головну мету, ідею виховного процесу в школі в цілому та допомагають нам як педагогам- оргнізаторам спрямовувати педагогічну діяльність у правильному напрямку – вихованні гідних громадян, справжніх патріотів України, чесних, добрих, справедливих людей, завзятих лідерів та яскравих особистостей.

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку