Звіт про організацію вчителем дистанційного навчання

Про матеріал
у матеріалі подано опис організації дистанційного навчання вчителем англійської мови, описано форми та види роботи з учнями
Перегляд файлу

Звіт вчителя англійської мови

Бойко Олени Олександрівни

за період дистанційного навчання

 

 

  • За період дистанційного навчання були проведені онлайн уроки, організовано індивідуальні консультаці їз учнями та батьками, які їх потребували, виховні заходи з учнями 9-А класу, батьківські збори, надаваласьсистематична підтримка здобувачам освіти під час навчання в дистанційній формі(через Viber, Messenger, Telegram, GoogleMeet). Для покращення та більш глибокого засвоєння навчального матеріалу мною були підібрані та розроблені дистанційні завдання по класах відповідно до чинних освітніх програм з іноземних мов. Уроки англійської мови проводились за розкладом в зазначений час в додатку для відеоконференцій Zoom. Посилання на відеоуроки прикріплялись в электронному журналі Human завчасно. Матеріал для уроків було підібрано таким чином, щоб учням було цікаво. Для учнів 3-А та 3-Б класів це переважно були інтерактивні завдання направлені на розвиток пам’яті та уваги. Цікаво було працювати на платформі QuickMindsOnlineInteractive, а також використовувати відео та аудіо матеріали освітньої програми ”Світ чекає крилатих”. Для 8, 9 та 10 класів завдання були більш об’ємними, направлені на розвиток логічного та критичного мислення. Достатня кількість часу приділялась розвитку комунікативних навичок учнів. Більшості учням подобалось виконувати творчі та пізнавальнізавдання. При вивченні теми ‘Таємниці світу’ в 9 класі цікавим стало виконання презентацій учнями про загадкові місця нашої планети. Вивчення теми ‘Космос’ зацікавило учнів 10-А класу. При засвоєнні учнями нового матеріалу з цієї теми доцільним стало використання платформи National Geographic Learning та додаткуJamboard. Для перевіркизнань, вмінь та навичоквикористовувалисьClasstime та тести з освітнього порталу На Урок. Це даломожливістьшвидко та достовірновизначитипрогрес кожного учня та цілогокласу. Оскільки систематичний зворотній зв’язок під час дистанційного навчання є дуже важливим і потребує наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків. Тому цьому питанню приділялась достатня кількість часу.

 

  • Паралельно з безпосередньою роботою зі здобувачами освіти, активно займалася самоосвітою для успішної організації дистанційного навчання з іноземних мов. Опрацювала інтернет-ресурси з тем, зазначених у календарно-тематичному плануванні за класами, створила опорні граматичні схеми, відеопрезентації, онлайн-тести для зручності у контролі та флешкартки.

 

  • Перевірка фразових дієслів у 8-А та 8-Б класах

 

  • Вивчення нових слів з теми «MyDay» в 3-Б класі

 

  • Повторення частин мови за кольорамита перегляд навчального відео в третіх класах

 

  • Закріплення граматичних структур ArethereandIsthere? в 3-А

 

 

 

 

  • Вживання та переклад слів someandany

 

  • Повторення теми « TheWeather » в 9 класах

  • Обговорення презентацій в 10-А класі та читання тексту TheNazcalines
     

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку