Звіт
про виховну роботу з учнями класу
у семестрі 20 /20 навчального року
Класний керівник
У класі навчається учнів, з них: дівчаток і хлопчиків. Більшість дітей має хороші здібності до навчання. За підсумками І семестру успішність складає 100 %; 3 учнів мають високий рівень навчальних досягнень.
Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, є добре порозуміння між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення . Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах, хоча й не всі учні бажають прикладати зусиль для їх організації.
Більшість дітей у класі з повних сімей, де панує взаєморозуміння і злагода; є також родини, де вихованням дитини займається тільки мати (Блудов Дмитро, Іщенко Марія).
У 20 / 20 навчальному році у виховній роботі з класом було поставлено наступні завдання:
Основною метою виховної діяльності є створення в колективі оптимального позитивного мікроклімату як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня. Протягом року велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні (тестування, тренінги, інтерактивні ігри, робота над проектами).
Формування ціннісного ставлення до себе, культури здоров’я (здоровий спосіб життя) відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики, музикотерапія, кольоротерапія, психологічні розминки), через проведення бесід з безпеки життєдіяльності з метою запобігання дитячого травматизму, проведення тематичних виховних годин, наприклад «Спорт – грація, сила, здоров’я», гра-мандрівка «Країна безпеки», круглий стіл «Здоров’я дитини – здоров’я нації», «Скажемо палінню ні!».
Завдання морально-правового виховання реалізовувалися через проведення виховних годин, годин спілкування «Україна на карті світу», «Україна – наша батьківщина», «Символи моєї Батьківщини», тематичні уроки до Дня збройних сил України, Міжнародного Дня миру, Дня українського козацтва.
У розділі «Колективні творчі справи - робота класного самоврядування» було заплановано та проведено акції «Діти замість квітів», «Чиста школа», «Чистий клас», «Святий Миколай – дітям», виставку «Щедрість рідної землі».
Дозвілля третьокласникам запам’яталося наступними заходами:
Свято Першого дзвоника
Екскурсія «Природа навколо нас»
Виставка малюнків «Природа очима дітей»
Відвідування вистав лялькового театру, перегляд 3D-фільмів
Відвідування Харківського Планетарію ім. Ю. О. Гагаріна
Відвідування вистави у Палаці культури заводу ХАРП
Відвідування новорічної вистави У ХНАТОБі
Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли виховні години на тему «Землю сонце прикрашає, а людину – праця», усний журнал «Професії від А до Я» та інші, проведення рейдів «Як ми виглядаємо?», перевірки стану підручників, тощо.
Одним із напрямків виховної роботи з класом було превентивне виховання, проведення роботи щодо попередження скоєння правопорушень неповнолітніми. В рамках тижня правових знань були проведені виховні години «Злочин і покарання», «Знай свої права та обов’язки ». Протягом семестру постійно здійснювався контроль за станом відвідування учнями школи.
Значне місце у діяльності класовода займає робота з батьками. Батьківські збори часто проводилися у формі „круглого столу”, за яким обговорювалися актуальні питання виховання дітей, моделювалися певні ситуації, які могли б допомогти батькам у вирішенні тих чи інших питань спілкування дітей з батьками. Мають місце також індивідуальні консультації для батьків. Батьківський комітет класу активно бере участь у житті класу, в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом. Найбільш цінною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально – технічної бази класу та школи в цілому.
Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями демонструє, що проведена робота сприяла згуртуванню учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей учнів.
1