Звіт
Кучерук Наталії Анатоліївни
вчителя початкових класів
Федорівської ЗОШ І – ІІІ ступенів,
про результати дистанційного навчання
під час карантину
з 16.03.2020 – 29.05.2020р.
За період карантину (16.03.2020 – 29.05.2020р) здійснювалася навчально-виховна робота з учнями в дистанційній формі та самоосвітня діяльність. Працюю згідно індивідуального плану на період карантину.
В 2 класі навчається 8 учнів. Тісний зв'язок із учнями та батьками здійснювався через Viber, Instagram та в телефонному режимі. Було створено групу 2 класу у Viber. Щотижня, за розкладом учні отримували завдання, рекомендації та посилання на відеоуроки. Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:
Також усі завдання на період карантину та графік проведення підсумкових контрольних робіт було висвітлено на шкільному сайті. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення, проходили тестування на Інтернет-сайтах «На Урок» та «Всеосвіта». Якщо ж діти тимчасово не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям та батькам в телефонному режимі. Зворотній зв’язок встановлено. Батьки надсилають фото письмових робіт дітей у вайбер і месенджер. Роботи перевіряю. Оцінюю вербально.
Рекомендувала для перегляду онлайн уроки для учнів 2 класу на телеканалі «Центральний» та в YouTube-каналі .
Створено інтерактивні завдання та посилання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Зокрема, на сайті «На Урок»:
Прийняли активну участь в Інтернет – олімпіадах:
• з української мови (сайт «Всеосвіта»), за результатами учні отримали Диплом І ступеня та сертифікати;
• з предметів початкової школи (сайт «На Урок»).
Під час карантину діти мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем, що їх цікавили.
Систематично проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди: «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця», «Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Рекомендації ВООЗ в умовах поширення короновірусу», «Наше дозвілля» тощо.
Протягом даного періоду здійснювалася робота над самоосвітою: