Звіт про результати дистанційного навчання під час карантину вчителя початкових класів

Про матеріал
Звіт про результати дистанційного навчання під час карантину вчителя початкових класів
Перегляд файлу

Звіт

Кучерук Наталії Анатоліївни

 вчителя початкових класів

Федорівської ЗОШ І – ІІІ ступенів,

про результати дистанційного навчання

під час карантину

з 16.03.2020 – 29.05.2020р.

 

За період карантину (16.03.2020 – 29.05.2020р)  здійснювалася навчально-виховна робота з учнями в дистанційній формі та самоосвітня діяльність. Працюю згідно індивідуального плану на період карантину.

В 2 класі навчається 8 учнів. Тісний зв'язок  із учнями та батьками здійснювався через Viber, Instagram та в телефонному режимі. Було створено групу 2 класу у Viber. Щотижня, за розкладом учні отримували завдання, рекомендації та посилання на відеоуроки. Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

  • моніторинг стану захворюваності учнів класу;
  • розробка і розміщення у соціальних мережах Viber, Instagram  завдань та пояснення матеріалу  для учнів 2 класу;
  • індивідуальні консультації для батьків та учнів 2 класу в онлайн – режимі.
  • перевірка виконаних завдань;
  • підготовка до онлайн–консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

Також усі завдання на період карантину та графік проведення підсумкових контрольних робіт було висвітлено на шкільному сайті. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення, проходили тестування на Інтернет-сайтах «На Урок» та «Всеосвіта». Якщо ж діти тимчасово не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям та батькам в телефонному режимі. Зворотній зв’язок встановлено. Батьки надсилають фото письмових робіт дітей у вайбер і месенджер. Роботи перевіряю. Оцінюю вербально.

Рекомендувала для перегляду онлайн уроки для учнів 2 класу на телеканалі «Центральний» та в YouTube-каналі  .

Створено інтерактивні завдання та посилання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Зокрема, на сайті «На Урок»:

  • Тестування з читання 2 клас;
  • Тести з української мови. 2 клас. «Будова тексту»;
  • Підсумкова діагностична робота з української мови. 2 клас. (тести);
  •  Тестування з я досліджую світ «Природа навесні»
  • Діагностична робота з математики «Дії з числами. Величина. Множення» 2 клас.
  • Діагностична робота з я досліджую світ «Повторення вивченого за 2 клас»
  • Підсумкова діагностична робота з математики (онлайн-тести)

 

         Прийняли активну участь в Інтернет – олімпіадах:

 з української мови (сайт «Всеосвіта»), за результатами учні отримали Диплом І ступеня та сертифікати;

 з предметів початкової школи (сайт «На Урок»).

 

Під час карантину діти мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем, що їх цікавили.

Систематично проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди: «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця», «Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Рекомендації ВООЗ в умовах поширення короновірусу», «Наше дозвілля» тощо.

Протягом даного періоду здійснювалася робота над самоосвітою:

  • Працюю над онлайн-курсом «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
  • пройшла онлайн- курс «Медіаграмотність для освітян»;
  • працюю над курсом «Інструменти критичного мислення»;
  • постійно знайомлюся з методичними новинками в групах вчителів початкових класів;
  • добираю дидактичні матеріали для 2 класу.
  • вивчала освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину;
  •  опрацювала методичні рекомендації щодо організації та впровадження дистанційного навчання;
  • систематично опрацьовувалися статті на сайтах «НУШ», «На Урок», «Всеосвіта» тощо.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 травня 2020
Переглядів
11892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку