Звіт про стан викладання трудового навчання (Технологій) в умовах змішаного навчання з використанням технологій дистанційного навчання у 2022-2023 н.р.

Про матеріал
Звіт про стан викладання трудового навчання (Технологій) в умовах змішаного навчання з використанням технологій дистанційного навчання у 2022-2023 н.р.
Перегляд файлу

Стан викладання трудового навчання (Технологій)

в умовах змішаного навчання з використанням технологій

дистанційного навчання у 2022-2023 н.р.

 

        Трудове навчання в умовах освітньої реформи орієнтовано на формування в учнів ключових предметних компетентностей, які спрямовані наблизити освітній процес до життєвих потреб учня , його інтересів та природних здібностей. 

        Активно розвивати в учнів основні види мислення, творчі здібності, прагнення самому творити на уроках трудового навчання дозволяє використання проєктних технологій. Учні навчаються виконувати не тільки певну роботу, а набувають навичок праці і співпраці, визначати мотивацію діяльності, передбачати необхідний результат, та навіть розраховувати свої зусилля і витрати для досягнення поставленої мети.

       В умовах воєнного стану у 2022-2023 навчальному році навчання відбувалося в безпечному освітньому середовищі. Освітній процес у гімназії відбувається за змішаною формою навчання, що поєднує очний і дистанційний режими.

       На уроках трудового навчання (технологій) працювала із здобувачами освіти з використанням технологій дистанційного навчання. Щодня, за розкладом, учні отримували завдання, рекомендації, відеоролики або online-уроки.

      Здобувачі освіти працювали у асинхронному режимі та синхронному. Асинхронний режим є більш гнучким, оскільки учні можуть виконувати завдання у зручний час. У синхронному режимі учням надавала консультації щодо нової теми та проводила майстер-класи виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

        Об'єкти проектування обирала з урахуванням: принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному та фізичному перевантаженню учнів; набутих ними компетентностей і реального матеріально-технологічного забезпечення. Перед  початком виконання роботи доцільно ознайомити учнів із правилами техніки безпеки. Добираючи навчальні завдання, намагалася уникати одноманітності, репродуктивності, натомість збільшила кількість завдань творчого спрямування, щоб сприяти вивільненню позитивних емоцій, підтримці віри дітей у власні сили й можливості.

       Під час проведення уроків звертала увагу на дотримання учнями правил техніки безпеки під час виготовлення виробів; визначала перелік матеріалів та інструментів, які можуть бути доступними для дітей у цей час та наголошувала про можливість замінювати знайомі конструкційні матеріали на альтернативні, доступні у побуті.

       Здобувачі освіти виконували завдання на платформі Google classroom.

Працюючи з інтернет-ресурсами, використовувала електронні версії підручників: з офіційного сайту Інституту модернізації змісту освіти за посиланням https://cutt.ly/HapHn4h.

       Проекти, які виконували здобувачі освіти мали інформаційно-пошукове, дослідницьке спрямування. Учні аналізували фото зразків-аналогів виробів, заповнювали таблиці, створювали ескізи виробів, схеми, відповідно проектів, пропонувалося учням переглянути відео майстер-класів виготовлення виробів на YouTube каналі.

       Здобувачі освіти виконували практичні роботи у текстових редакторах (Word) або у зошитах та надсилали вчителю файли з виконаними домашніми завданнями електронною поштою в Viber; знімали на відео (фото) виконання практичної роботи та надсилали файли в Google classroom, проходили тестування відповідно вивченої теми на освітній платформі: «На урок».

      Результати оцінювання навчальних досягнень я повідомляла учням у такі способи: виставляла в Google classroom, надсилала учню або класним керівникам, використовуючи Viber повідомлення по телефону.

      В організації щоденного освітнього процесу надавала учням консультації щодо виконання завдання, відзначала кращі практичні завдання: вироби декоративно-прикладного мистецтва,   гарні ескізи виробів, цікаві проекти, відео сюжети виконання виробів. За допомогою Google classroom можна давати завдання, заохочувати учнів до спільної роботи та підтримувати з ними зв'язок. Діти сьогодні зростають у мобільному світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією.

              У 5-9 класах деякі здобувачі освіти під час виконання завдання на платформі Google classroom ставили відмітку, що виконали домашнє завдання, але не прикріплювали жодного файлу. Оцінка їм не виставлялася і робота була повернута.

        У гімназії навчаються здобувачі освіти, які перебувають на індивідуальному навчанні у вигляді педагогічного патронажу: 1) Бедко Вікторія (5-А клас) під час дистанційного навчання виконувала завдання та відправляла у classroom.

2) Захарьян Євгеній (8-Б клас) навчався очно, у classroom ознайомлювався з навчальним матеріалом, відео майстер-класами та надсилав результати тестування.

       Всі здобувачі освіти атестовані за ІІ семестр навчального року.

 

 

       Вчитель трудового навчання                                    Лойко Л.Є.

docx
Додано
22 серпня 2023
Переглядів
2011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку