Звіт про виконання індивідуального плану під час карантину

Про матеріал

Цим зразком можуть скористатись всі вчителі-предметники, впорядкувавши матеріали відповідно до свого предмету.

Перегляд файлу

«КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 12

«ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ  ОБЛАСНОЇ РАДИ»

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт

про виконану роботу під час карантину

(12.03.2020 – 11.05.2020)

вчителя фізики і математики  Єгорової Любові Данилівни

 

 

 

 

 

              Відповідно до складеного плану роботи на період з 12 березня по 24 квітня 2020 року,  карантину було виконано всі поставлені мною задачі.

Ознайомилася із нормативно-правовими актами КМУ та МОН. Відповідно до, затвердженого навчальним закладом, розкладу, розроблено план роботи дистанційного навчання учнів 5 В класу з математики, 7 – 11 класів з фізики. Було  проведено консультації з класними керівниками зазначених класів. Були перевірені учнівські зошити з математики та зошити для лабораторних робіт з фізики, виготовлений дидактичний матеріал та підібрані інтернет- ресурси  для уроків математики для 5-го класу, фізики для учнів 7 -11 класів.

Під безпосереднім контролем адміністрації, та за співпраці із класними керівниками, систематично проводилися індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги під час дистанційного  навчання. Поповнила бібліотеку освітнього проекту «На Урок» авторськими розробками, навчальним матеріалом. Ознайомилася з інструкціями платформ: Google Classroom, Seesaw, Classflow, сервісів: Quizizz, Kahoot, Nearpod, сервісів для створення інтерактивних навчальних матеріалів Writereader, Plickers, Genially, підібрала з-поміж них оптимально зручні для впровадження дистанційного навчання. Постійно здійснюється перевірка завдань і консультації з класними керівниками,  учнями в процесі  дистанційного навчання на платформі Google Classroom та в месенджері Viber.


 

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Використані ресурси

Примітки

12.03.2020,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Ознайомлення з Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» і Листом МОН 1/9 – 154 від 11.03.2020

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерело https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19

Джерело   https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2020/03/11/1_9-154.pdf

 

Вик.

13.03.2020 

2. Розробка  та упорядкування завдань для учнів 7 А, 7 В, 8 А, 8 В, 10 А  класів з фізики 

 3. Консультації з класними керівниками 7 – 11 класів та 5 В класу, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням

4. Розробка  та упорядкування завдань для учнів 5 В класу з математики. Перевірка учнівських зошитів

 

3 години

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

2 години

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

Вик.

 

16.03.2020

1. Розробка і розміщення, за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики

 

 

 

2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали для 5 В класу з математики. Консультації

 

 

 

 

 

3. Розробка  та упорядкування, розміщення в месенджері Viber, завдань для учнів 9 А, 11 А, 11 В класів з фізики 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

1,5 годин

 

 

  

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=2m5vRUoyiSk

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=FlE7ngJ3L1g

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Деформація твердих тіл. Механічна напруга твердих тіл. Закон Гука. Модуль Юнга. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=m8KtIu0JHq8 

Інтерактивна вправа-тест

«Плавлення і кристалізація. 8 клас» + флеш-картки для формування опорного конспекту з теми Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5bd8477b516cc7001a98b359/-8- або лінк quizizz.com/join/quiz/5bd8477b516cc7001a98b359/start?referrer=5e5f9add81e09e001b537460 для учнів joinmyquiz.com код 114757

Вик.

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

17.03.2020

1.  Ознайомлення з Наказом КМУ № 406 від 16.03.2020 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19»

 

 

2. Підготовка до виступу на педраді № 4. Тема. Впровадження технологій продуктивного навчання на уроках математики

 

 

3. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали для 7 В, 8 А класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Опрацювання фахової літератури

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення в месенджері Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

1 година

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

0,5 години

 

 

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizacijni-zahodi-dlya-zapobigannya-poshirennyu-koronavirusu-s-ovid-19

 

https://drive.google.com/file/d/1n18DD5IzeWbcMQZNWEK4EEuciQ-9_MYD/view?usp=sharing

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск твердих тіл, рідин і газів. Закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_G4zR1mhfMI

 

Навчальне відео  дослідів для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск твердих тіл. Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=kSHXZbk-mhc&feature=emb_logo

 

 

Інтерактивна вправа «Впорядкуй дроби». Лінк https://learningapps.org/view6526866

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

18.03.2020

1. Консультації з класними керівниками 7 – 11 класів та 5 В класу, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням у Viber. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із задачами і тестами

 

2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали для 7 А, 9 А, 10 А класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити підбирати матеріали, індивідуальні завдання для 11 А класу з фізики.

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання учнів 8 В, 9 А класів

 

 

 

 

 

 

Навчальне відео  дослідів для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск рідин та газів, закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=s0StEZjjL7Q

 

Навчальне відео «Атмосферний тиск»  для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне). Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=O1lAmkO1itg&feature=emb_logo

 

 

 

 

Інтерактивна вправа-тест

«Прямолінійне поширення світла. Сонячне і місячне затемнення» + флеш-картки.  Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5be870dee28e4c001ae8bd6d/- або лінк quizizz.com/join/quiz/5be870dee28e4c001ae8bd6d/start?referrer=5e5f9add81e09e001b537460

для учнів joinmyquiz.com

код 049790

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU

Енергія. Закон збереження енергії. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=G1XdHaotzbM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Закон Гука. Розв’язування задач. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=WKwiZqjFMlU

Індивідуальне завдання навчальний відеоролик «Розуміння модуля Юнга» (Understanding Young's Modulus) in English Лінк

https://www.youtube.com/watch?v=DLE-ieOVFjI

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

19.03.2020

1. Консультації з класними керівниками 7 – 11 класів та 5 В класу, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням у Viber

 

2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали для 5 В класу з математики, 7 А, 7 В, 8 А, 8 В, 11 В  класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Надсилання завдань і перевірка скріншотів

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

3 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа «Додавання і віднімання десяткових дробів». Лінк https://learningapps.org/view5469599

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_G4zR1mhfMI

 

 

 

Навчальні відеоролики «Демонстрація фаз процесу кипіння води». Лінк https://www.youtube.com/watch?v=yq0ts0itJyI

та «Конденсація». Лінк  https://www.youtube.com/watch?v=0kDqIkNFVK8

 

Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Закон Гука. Розв’язування задач. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=WKwiZqjFMlU

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

20.03.2020

1. Консультації з класними керівниками     5 В, 7 А, 10 А, 11 А, 11 В, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням

 

2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали для 5 В класу з математики, 7 А, 10 А, 11 А, 11 В класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Опрацювання фахової літератури

 

4. Надсилання завдань і отриманих перевірка скріншотів

 

1 година

 

 

 

 

 

 

2,5 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа «Додавання і віднімання десяткових дробів». Лінк https://learningapps.org/view5469599

Інтерактивна вправа «Decimal Fun» in English + флеш-картки  для поглиблення знань з теми. Додавання і віднімання десяткових дробів. Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5e67869f820411001bf9da9b/decimal-fun або quizizz.com/join/quiz/5e67869f820411001bf9da9b/start?referrer=5e5f9add81e09e001b537460 для учнів joinmyquiz.com

код 602555

 

Тема. Тиск рідини і газів. Закон Паскаля. Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) зів. Закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_G4zR1mhfMI

 

Навчальні відеоролики для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне). "Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики" Лінк  https://www.youtube.com/watch?v=Yx8hDgOgms8

Навчальний відеоролик "Як працює реактивний двигун" (How do jet engines work?)

Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=29&v=eA699AKxT7s&feature=emb_logo

 

 

 

 

 

 

Тема. Закон Гука. Розв’язування задач Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Лінк Лінк https://www.youtube.com/watch?v=TTc2tIWGh6k

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

23.03.2020

1. Робота на платформі EdEra, з підвищення кваліфікації за спеціальністю.

 

2. Консультації у Природничо-математичній МО групі у Viber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. .  Ознайомлення з Листом МОН 1/9 – 173 від 23.03.2020

 

 

4. Ознайомлення з інтернет-ресурсами, навчальними відео YouTube з самоосвіти та основ дистанційного викладання вчителів під час карантину

 

 

 2 години

 

 

 

 

0,5 год

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 год

 

 

 

 

 

 

 

3 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-osvitnogo-procesu-v-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-pid-chas-karantinu

 

Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів Порталу "На урок"

https://www.youtube.com/watch?v=RJQC95prSu8

 

Супровід проєктної та творчої діяльності учнів за допомогою конструкторів інтерактивних книг

https://www.youtube.com/watch?v=wEu3-RyAU2Q

 

Освітні онлайн-сервіси в контексті підготовки продуктивного уроку

https://www.youtube.com/watch?v=zgPa7rtg23U

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

Вик.

24.03.2020

1. Робота на платформі EdEra, з підвищення кваліфікації за спеціальністю

 

2. Пошук і ознайомлення з інструкціями платформ Google Classroom, Seesaw, Classflow, сервісів Quizizz, Kahoot, Nearpod, сервісів для створення інтерактивних навчальних матеріалів Writereader, Plickers, Genially

 

 

1 година

 

 

 

 

4 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.03.2020

1.  Вивчення функцій і можливостей Google Classroom,  для дистанційного викладання під час карантину, ознайомлення з інструкційними матеріалами

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Створення Google класів 11 А, 5 В 

 

 

 

 

 

 

 

3. Консультації у Природничо-математичній МО групі у Viber

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Редагування попередньо створеного тесту з фізики для 9-го класу Тема «Електричне коло та його елементи» в конструкторі з порталу освітнього проекту «На урок»

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 годин

 

 

 

 

 

Classroom для вчителя - як перевіряти роботи, виставляти оцінки, де шукати результати google

https://www.youtube.com/watch?v=Zc1r6mLMPFI

Створюємо Клас Google Classroom

https://drive.google.com/file/d/1HWm-jHCg51d-zrQrfrug-Kq_UYxfj6Sf/view?usp=sharing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/test/vnutrishnya-energiya-vidi-teploobminu-38472.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

 

Вик.

26.03.2020

1. Робота на платформі EdEra, з підвищення кваліфікації за спеціальністю

 

2. Перегляд попередній освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

 

 

3. Перегляд методичних відео лекторки Валентини Кодоли

«Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» та «Супровід проєктної та творчої діяльності учнів за допомогою конструкторів інтерактивних книг» з YouTube каналу  порталу освітнього проекту «На урок»

 

 

1, 5 година

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=RJQC95prSu8

 

https://www.youtube.com/watch?v=wEu3-RyAU2Q

 

27.03.2020

1. Ознайомлення із покроковою інструкцією для викладачів з використання Viber для дистанційного навчання

 

 

 

 

2. Ознайомлення із онлайн посібником «Тимчасовий центр надання інформації та інструментів для допомоги вчителям у період епідемії коронавірусу (COVID-19)» 

 

 

 

Перегляд відео-лекції Валентини Кодоли. «Інтернет-ресурси для дистанційної роботи з класом» (Office 365 Education безкоштовно) Інтернет-конференції: Інтернет-ресурси у навчальному процесі

 

 

1 годин

 

 

 

3 години

 

 

 

1 година

 

 

https://drive.google.com/drive/u/1/my-drive

 

 

 

 

 

 

 

 

https://teachfromhome.google/intl/uk/

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=f456cZO1sT4

Вик.

 

Вик.

 

30.03.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики 

 

 

 

2 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 годин
а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

Інтерактивна вправа-тест "Веселі десяткові дроби".  + флеш-картки  для поглиблення знань з теми. Додавання і віднімання десяткових дробів Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5e81c4e21719f100200f54e4/- або https://quizizz.com/join/quiz/5e81c4e21719f100200f54e4/start

 для учнів quizizz.com/join?gc=387055 код для гри  387055

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Плавлення та кристалізація. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=dkFdeKMZcrw

 

 

 

 

 

 

 

Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Пласке дзеркало. Завдання 1, лінк https://www.youtube.com/watch?v=2snlk8B8Rok Завдання 2, лінк https://www.youtube.com/watch?v=Xx8skK_9Htc

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Закон Гука. Продовжуємо розв'язувати задачі. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=TTc2tIWGh6k

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

31.03.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики     

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями   

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики   

 

 

 

 0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

1 години

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Поверхневий шар рідини. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=qIskCZqd_l0

 

 

Завдання за підручником §30, ст. 165 – 166, вивчити правила; виконати №650, №653, №660 письмово 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Сполучені посудини https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Питома теплота плавлення. Тепловий баланс. Розв'язування задач. https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=R48aRiaQAGs&feature=emb_logo

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

01.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики     

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями       

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. . Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики 

 

 

 0,5 години

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години

Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Сполучені посудини https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, намалюй і занотуй основне) Тема. Явище заломлення світла. Повне внутрішнє відбивання. лінк https://www.youtube.com/watch?v=x3B7aVuevt0

 

Навчальний відеоролик "Захоплююча фізика повсякденного життя" спікер Хелен Черскі посилання https://www.ted.com/talks/helen_czerski_the_fascinating_physics_of_everyday_life?utm_campaign=tedspread&utm_medium=referral&utm_source=tedcomshare Домашнє завдання за підручником. Фізика 9 клас §38, ст. 205 – 208, прочитати, відповісти на запитання   

    

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Поверхневий шар рідини. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=qIskCZqd_l0

Самостійна робота, підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати

 

Вик.

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

02.04.2020

1. Ознайомлення з Постановою КМУ № 255 від 02.04.2020 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211»

.

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями   

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями   

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики.     

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

0,5 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrm020420ayini-vid-11-bereznya-2020-r-211

 

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/255-2020-%D0%BF

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Множення десяткових дробів лінк https://www.youtube.com/watch?v=BY7QekNoHpk

Тема. Множення десяткових дробів. §31, ст. 171 – 173, прочитати, вивчити правила, розв’язати №692 (усно), №689, №695 (письмово), на повторення №674 (письмово)

 

Навчальне відео з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Атмосферний тиск лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=O1lAmkO1itg&feature=emb_logo

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплота згоряння палива лінк https://www.youtube.com/watch?v=kdptojeG15E

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Поверхневий шар рідини. лінк https://www.youtube.com/watch?v=qIskCZqd_l0

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Питома теплота плавлення. Тепловий баланс. Розв'язування задач. https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=R48aRiaQAGs&feature=emb_logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

03.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики     

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями   

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики  

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики      

 

 

 1 година

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

Навчальне відео для з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Атмосферний тиск лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=O1lAmkO1itg&feature=emb_logo

 

 

 

Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Множення десяткових дробів. Окремі випадки множення десяткових дробів Множення на 10,100,1000 та 0,1;0,01;0,001 Лінк https://www.youtube.com/watch?v=wZp5UR5ICzI

 

Тема. Межі застосування фізичних законів і теорій. Занотувати опорний конспект Домашнє завдання за підручником, підручник Фізика 9 клас, повторити § 38, ст. 205 – 208, №209, №216 на ст. 175

 

 

 

 

Тема. Розв’язування задач. Завдання за підручником, ст. 191, розв'язати №515, №519, №520, №529

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота.

Підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

06.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями   

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики       

 

 

 

 

 

 

 

 

4. . Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями     

 

 

 

 1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 години

 

Повторення. Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Завдання за підручником. §30, повторити правила, №873 з відеоурока Всеукраїнської школи онлайн https://www.youtube.com/watch?v=_4t8frBVoEU

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплота згоряння палива лінк https://www.youtube.com/watch?v=kdptojeG15E

 

 

 

 

 

 

Тема. Дисперсія світла. Спектральний аналіз природного світла. Завдання. Підручник  фізика 9 клас Сиротюк В. §13, прочитати, занотувати основне, вивчити правила, відповісти на запитання

 

 

 

Повторення. Тема. Властивості насиченої і ненасиченої пари.  Відеоуроки з фізики Всеукраїнської школи онлайн дивитися по 10-му класу. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=pzP9A0GcsUg

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

07.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями      

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

 1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

,5 години

 

Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота (продовження роботи).

Підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати

 

 

Повторення. Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.  Відеоурок Всеукраїнської школи онлайн. 5 клас. Математика. Віднімання десяткових дробів. Розв’язування задач та рівнянь. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=pxhJRFuVhvw

Завдання за підручником. Розв'язати №675 на ст. 169, повторити правило на ст. 172, розв'язати №699 на ст. 174

 

 

 

 

Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час можна переглянути за посиланням 7 клас. Фізика. Тема. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску https://www.youtube.com/watch?v=q9hBuInht8Y

Завдання за підручником.  Прочитати §36, §37, ст. 141, усно відповісти на запитання, письмово задача 4 ст. 141

 

Навчальне відео «Принцип дії теплового двигуна» для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплові двигуни. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

08.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями          

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики      

 

 

 1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час можна переглянути за посиланням 7 клас. Фізика. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску https://www.youtube.com/watch?v=q9hBuInht8Y

Завдання за підручником.  Прочитати §36, §37, ст. 141, усно відповісти на запитання, письмово задача 4 ст. 141

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй і замалюй основне) Тема. Лінзи. Оптична сила лінзи. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=AJkxL53dEhM

 

Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час, учням дивитись за 9-й клас. Тема. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Запис за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zuziKHj3ydY

 

Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота (продовження роботи).

Підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

09.04.2020

1.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями      

 

 

 

 

2.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики           

 

 

3.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

Завдання за підручником. Вивчити правило, розглянути зразок розв'язання задачі на ст. 192,  ст. 196 розв'язати №1043, №1048 (обов'язково записати коротку умову задачі)

 

 

Завдання за підручником.  Прочитати §36, §37, ст. 141, усно відповісти на запитання, письмово задача 4 ст. 141

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Закон збереження енергії в механічних і теплових процесах. Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=b0QztTeNLWU&feature=emb_logo

Завдання за підручником: §15, прочитати, відповісти на запитання

 

Повторення. Тема. Вологість повітря. Властивість насиченої і ненасиченої пари. Завдання за підручником. Підручник §44, повторити правила та формули

 

Навчальне відео «Принцип дії теплового двигуна» для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплові двигуни. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA

 

Вик.

 

 

Вик.

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

Вик.

 

10.04.2020

1.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями           

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями          

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

Тема. Розв’язування задач. Завдання за підручником. ст. 141, письмово розв'язати №226

 

 

 

Тема. Множення десяткових дробів. Завдання за підручником. 1. Розв'яжи приклади, розставивши порядок дій, сторінку зошита з виконаним завдання сфотографуй і надішли. 2.Вивчити правило, розглянути зразок розв'язання задачі на ст. 192,  ст. 196 розв'язати №1043, №1048 (обов'язково записати коротку умову задачі) 

 

Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час, учням дивитись за 9-й клас. Тема. Фізика. Рух тіла під дією сили тяжіння. Частина 1за лінком https://www.youtube.com/watch?v=GPzzlxcbyts&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=31&t=0s

 

 

Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час 10 клас. Фізика. Вологість повітря. Вимірювання вологості.  Лінк https://www.youtube.com/watch?v=ndpO2jMZyHo&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=29&t=0s

 

Завдання за підручником. Тема Повторення. Властивості насиченої пари.  Підручник §44, повторити правила та формули

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

13.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями  

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики      

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

Тема. Знаходження десяткового дробу від числа.

Завдання за підручником. 1. Прочитати задачу, записати коротку умову, розв'язання і відповідь

2. Надіслати фото виконаного завдання

 

Тема. Кефіцієнт корисної дії теплового двигуна. Завдання за підручником. §16, прочитати, записати формулу, вивчити правило, відповісти на запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй і замалюй основне) Тема. Око. Вади зору. Окуляри. Оптичні прилади. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=3rhRB3knp6M

 

Завдання за підручником. Розв’язування задач на тему «Пароутворення. Насичена пара. Вологість повітря»

1. Прослухай умову задачі з відео

2. Запиши коротку умову

3. Вибери формули і запиши

4. Розв'яжи задачу

5. Запиши відповідь

Спробуй розв'язати самостійно

Задача. Визначте точку роси, якщо термометри психрометра показують 24°C і 20°C.

Сфотографуй і надішли виконане завдання до Google класу Відео за лінком  https://www.youtube.com/watch?v=juLhBfhu8fA

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

14.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями  

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями               

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики.   

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями  

 

 

 

 2 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

Завдання за підручником. Тема Поверхневий натяг рідини. Підручник §45, повторити правила та формули. Рекомендую переглянути https://www.youtube.com/watch?v=tLv4s-PLMp0

 

Тема. Ділення десяткових дробів. Завдання за підручником.

1. Рекомендую переглянути телеурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YrnSoT-5WJE

2. Прочитати §32, вивчити правила.

3. Розв'язати № 1365, №1366

4. Надіслати фото виконаного завдання

 

Тема. Гідравлічний тиск. Завдання.

1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=PMJcFlRYKQk

 2. Записати розв'язування задач, сфотографувати і надіслати скріншот

 

Тема. Кефіцієнт корисної дії теплового двигуна. Завдання за підручником. §16, прочитати, записати формулу, вивчити правило, відповісти на запитання

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

15.04.2020

1.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями  

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями               

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями        

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

Тема. Гідравлічний тиск. Завдання.

1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=PMJcFlRYKQk

 2. Записати розв'язування задач, сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником. Ст. 74 - 75, №88, замалювати, написати відповідь, №90, написати відповідь

 

 

 

Тема. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Підручник Фізика 9 клас, усно повтори правила та формули § 33, ст. 176 – 180.

 письмово розв'яжи №237 на ст. 181

Сфотографуй і надішли виконане завдання

 

Тема. Розв'язування задач. Поверхневий натяг рідини.

 1. Підручник §45, повторити правила та формули

2. Переглянути відеоурок

3. Розв’язування задач записати з відповіддю

4. Сфотографувати роботу та надіслати.

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

16.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики.

Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями  

 

 

 

 

 

4. . Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики.  

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 1,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

Тема. Особливі випадки ділення десяткових дробів.

1. Подивись навчальне відео «Ділення на десятковий дріб», занотуй основне лінк https://www.youtube.com/watch?v=zjY4zCG13iY

2. Підручник Математика 5 клас Тарасенкова, §32, повторити правила.

3. Розв'язати № 1375

4. Надіслати фото виконаного завдання

 

Тема.  Атмосферний тиск і його вимірювання. Барометри. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=LE4u7jaufnw&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=5&t=0s

2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншот

 

Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником. Підручник §16, повторити правило та формулу, розв'язати задачі письмово №119, №120, №122 на ст. 72, сфотографувати і надіслати скріншоти

 

 

 

Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником, Підручник §16, повторити правило та формулу, розв'язати задачі письмово №119, №120, №122 на ст. 72, сфотографувати і надіслати скріншоти

 

 

Тема. Повторення. Змочування. Капілярні явища. Завдання. 1. Переглянути телеурок 10 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=e6cHewse240&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=3&t=0s

 2. Записати формули, намалювати малюнки для випадків: 1) змочування, 2) незмочування, 3) піднімання рідини в капілярі .

3. Сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

17.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики

 

 

 

 1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

Тема.  Атмосферний тиск і його вимірювання. Барометри.

1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=LE4u7jaufnw&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=5&t=0s

2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Тема. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб. Завдання.

1. Рекомендую переглянути телеурок 5 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=2NCEfUU_IqE&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=2

  2. Розв'яжіть рівняння:

1) 4,5 · (10x+5,5)=90;

2)10 : (18 – 100x)=2,5

3. Виконати завдання, що дано на картці

4. Надіслати фото виконаного завдання

 

Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил. Рух по горизонталі. Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми:. (переглянь навчальне відео, занотуй основне, запиши задачі) телеурок 9 клас Всеукраїнської школи онлайн лінк

https://www.youtube.com/watch?v=r80KKxsBjms

Завдання за підручником:

1. Розв'яжи задачу з підруцника Фізика 9 клас. ст. 203, №265

2. Сфотографуй виконане завдання та надішли.

 

Тема. Повторення. Змочування. Капілярні явища. 1. Переглянути телеурок 10 клас: Всеукраїнської школи онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=e6cHewse240

2. Записати формули, намалювати малюнки для випадків:

1) змочування, 2) незмочування, 3) піднімання рідини в капілярі .

3. Сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Тема. Повторення. Змочування. Капілярні явища.

1. Переглянути повторно телеурок 10 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=e6cHewse240&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=3&t=0s

2. Відповістина такі запитання: 1) Як працює мило або антисептик? 2) Чому ми миємо руки теплою водою? 3) Як працює рушник?

3. Сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

21.04.2020

 

1.  Публікація  на сайті освітнього проекту «На Урок» навчальних та методичних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики.

Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Повторення. Розв'язування задач. Поверхневий натяг. Капілярні явища. Завдання за підручником: §45 на Ст. 178 - 181, повторити правила та формулу, №500 на ст. 190, переглянути відеоурок Всеукраїнської школи онлайн https://www.youtube.com/watch?v=E-MIh5Mhi6E&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=3&t=0s

 

Тема. Знаходження числа за його десятковим дробом.

1. Рекомендую переглянути телеурок 5 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=56Z-CIMnNwU&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=3&t=0s

2. Підручник Математика 5 клас Тарасенкова, §32 на Ст. 176 - 178, повторити правила.

3. Розв'язати №732, №733 на ст. 180

4. Надіслати фото виконаного завдання

 

Тема. Повторення. Сполучені посудини. Манометри.

1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=idkb7SziRHQ&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=6&t=0s

 2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником 1. Підручник §16, повторити правило та формулу, 2. розв'язати задачі письмово №130 на ст. 73,

 3. Сфотографувати і надіслати скріншоти

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

22.04.2020

1. Ознайомлення з Постановою КМУ № 291 від 22.04.2020 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» (Порядок

проведення протиепідемічних заходів,

пов’язаних із самоізоляцією осіб)

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики.

Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

   

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5  година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-deyakih-aktiv-kabinetu-ministriv-t220420

 

 

 

 

Тема. Повторення. Сполучені посудини. Манометри.

1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=idkb7SziRHQ&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=6&t=0s

 2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншоти

 

Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. Тема. Найпростіші оптичні прилади. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=lSieSEn3w9E

 1. Подивись навчальне відео, занотуй і замалюй основне. 2. Опиши коротко процес виготовлення одного простого оптичного приладу

 

Тема. Повторення. Розв'язування задач. Рух тіла під дією сили тяжіння.

1. Переглянь телеурок 9 клас Всеукраїнської школи онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=wIjyF3Hxiiw 

2. Запиши алгоритм розв'язування задач

3. Замалюй і запиши приклади розв'язування задач

4. Розв'яжи задачу з картки

5. Сфотографуй виконане завдання та надішли

 

Тема. Повторення. Розв'язування задач. Поверхневий натяг. Капілярні явища.

1. За підручником:  §45 на Ст. 178 - 181, повтори правила та формулу 

2. Розв'яжи №500 на ст. 190

3. Переглянь відеоурок 10 клас Всеукраїнської школи онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=E-MIh5Mhi6E

4. Сфотографуй виконане завдання і надішли

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

Вик.

23.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                               

 

 

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики.

Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

  

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями    

.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики.  

 

 

 

 

 1,25 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,25 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Округлення десяткових дробів. Завдання

1. Подивись навчальне відео, занотуй основне. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio

2. Вивчи правила округлення чисел.

3. Розв'яжи завдання з картки

4. Сфотографуй виконане завдання і надішли

 

Тема. Умови плавання тіл.

1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs

2. Занотуй основне

3. Розв'яжи задачі з відео 

4. Сфотографуй виконане завдання і надішли

 

Тема. Принцип роботи двигуна внутрішнього згоряння.

1. Подивіться навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=svZyMBNprR4

2. Записати з яких деталей складається двигун внутрішнього згоряння 

3. Розв'язати задачу: скільки робочих ходів відбувається в 4-циліндровому двигуні за 1 оберт колінчастого вала

 

Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука.

1. Повторити правила і формули на ст. 186

2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту.

3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати

 

Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником,

1. §16, повторити правило та формулу,

2. розв'язати задачу письмово №130 на ст. 73,

3. Сфотографувати і надіслати скріншоти

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

Вик.

24.04.2020

1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики.

Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями            

   

 

 

 

 

 

2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями 

 

 

 0,25 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,75 години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 години

 

 

 

 

Тема. Умови плавання тіл.

1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs

2. Занотуй основне

3. Розв'яжи задачі з відео 

4. Сфотографуй виконане завдання і надішли

 

Тема. Округлення десяткових дробів.

1. Подивись навчальне відео "Історія виникнення десяткових дробів" за лінком https://www.youtube.com/watch?v=vDk6kskFwq8

2. Повтори правила з навчального відео. Лінк  https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio

3. Розв'яжи завдання з картки

4. Сфотографуй виконане завдання і надішли

 

Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил.

1. Подивись відеоурок 9 клас: Всеукраїнська школа онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_jPcuQx5dEs

2. Доповни конспект

3. Розв'яжи задачу: тіло рухається по похилій площині, кут нахилу якої, 45° до горизонту; коефіцієнт тертя 0,4; визначте прискорення руху тіла

4. Сфотографуй виконане завдання і надішли скріншоти

 

 

Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука

1. Повторити правила і формули на ст. 186

2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту.

3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати скріншоти

 

Тема. Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали.

1. Подивись та занотуй основне з телеуроку 10 клас: Всеукраїнська школа онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=93Dh-27t4G8&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=10&t=814s

2. Письмово, наведи приклади речовин: кристалічних, аморфних та полікристалів, рідких кристалів

3. Запиши відповідь на запитання: 1) Яка істотна зовнішня ознака кристала? 2)Чому полікристалічні тіла є ізотропними? Сфотографуй виконане завдання і надіслати

 

Вик.

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

Вчитель :                      Л. Д. Єгорова

docx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку