Звіт "Проведення тижня педагога-організатора"

Про матеріал
Відповідно до річного плану роботи закладу на 2022-2023 навчальний рік, з метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей, формування естетичних смаків та креативності у школярів, а також згуртування класних колективів в роботі над колективною творчою справою у школі буде проведено стимулювання активної творчої праці учнів у процесі навчання; виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвитку художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів; підвищення інтересу до творчості, виховання загальнолюдських цінностей, духовності та підтримки творчо обдарованої молоді в період з 19 по 23 вересня в закладі був проведений тиждень творчості педагога-організатора.
Перегляд файлу

Відповідно до річного плану роботи закладу на 2022-2023 навчальний рік, з метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей, формування естетичних смаків та креативності у школярів, а також згуртування класних колективів в роботі над колективною творчою справою у школі буде проведено стимулювання активної творчої праці учнів у процесі навчання; виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвитку художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів; підвищення інтересу до творчості, виховання загальнолюдських цінностей, духовності та підтримки творчо обдарованої молоді в період з 19  по 23 вересня в закладі був проведений тиждень творчості педагога-організатора.

Тиждень творчості – це невід’ємна складова частина будь-якого закладу освіти.

 У кожного з нас закладено прагнення творити. Під час проведення тижня творчості з’являється можливість  розвинути свій творчий потенціал. Творячи, людина змінює світ навколо себе. А результатом такої творчої діяльності є його зростання і зміни в ньому самому. Таким чином генерація нововведень і креативних рішень для творчої особистості являє собою безперервний пошук себе.

Робота тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності учнів, були цікавими, корисними, сприяли творчому розвитку учнів. При складанні плану заходів педагог-організатор Ганна Дрогобецька врахувала побажання та інтереси дітей. Та у зв´язку з військовим станом, цьогоріч тиждень відбувся

дистанційно.

В рамках тижня педагогом-організатором було організовано і проведено цілий ряд цікавих, пізнавальних, розвиваючих заходів, під час проведення

яких діти мали змогу продемонструвати свої уміння та здібності в різних заходах, конкурсах, виставках. До проведення заходів було залучено учнів початкової та старшої школи.

Тиждень проходив під девізом «Вигадуй, спробуй, твори!».

Ганна Дрогобецька в цікавій і доступній формі організовували заходи, адже їх проведення дало можливість кожному бажаючому учневі випробувати себе в різних етапах тижня, представити і презентувати свої вироби на онлайн-виставках, навчитися новому, зробити корисну справу, спробувати себе в новій творчій сфері.

У понеділок було відкриття тижня, де діти мали змогу ознайомитися із

планом тижня та його девізом.

Учні 5-6 класів приймали участь в майстер класі з оригамі «Голуб», який проводила педагог-організатор Ганна Дрогобецька. Дехто з учасників майстер-класу знайомився з оригамі вперше. Паперова творчість – це не просто краса, а й користь. Метою майстер класу було підвищити творчу діяльність, стабілізувати психоемоційний стан, покращити рухливість рук і моторику пальців та долучитися до Всеукраїнської акції «Голуб миру!». Учні гарно справилися з паперовим заняттям. Всі були старанні та працьовиті. Після закінчення майстер класу діти зробили фотографії з виробом. Світлини були опубліковані на сайт закладу. Також учні 1-6 класів намалювали чудові, оригінальні, красиві малюнки на тему «Ми за Мир!». В кожному рисунку можна побачити індивідуальний творчий задум, щире бажання мирного життя. Всі роботи об’єдналися в цікаву виставку дитячих робіт.

Метою онлайн-виставки було привернення уваги до найголовнішого та найактуальнішого на сьогодні, а саме миру на Землі!

Наступний день на учнів 1-11 класів чекала виставка з осінніх природніх матеріалів «Дари осені». Підключивши фантазію, та за допомогою дарів природи можна створити чудові творчі роботи. Осінні саморобки з природного матеріалу розвивають уяву та дрібну моторику рук у дітей, фантазію, а ще – це чудовий спосіб передати красу рідного краю у власноруч створених шедеврах, тому це і було метою даної онлайн-виставки. Кожна дитина проявила творчість, фантазію, неповторність та індивідуальність, використовуючи не тільки дари природи, а й підручні матеріали. Всі поробки – це справжні витвори мистецтва. Роботи вразили оригінальністю задумки, технікою виконання, своєрідністю і неповторністю. Всі роботи були висвітленні на сайті школи. Найбільше у світі щастя – це мир, коли люди живуть спокійно, земля не здригається від страшних вибухів. Діти нашої школи за мир на Землі. Мир у рідній Україні бажання усіх українців. Тому, з метою донести до кожної країни світу, що діти України за мир, відбувся флешмоб «Діти хочуть миру»  для учнів 5-11 класів, де діти мали змогу сказати найголовніше та подякувати нашим ЗСУ!

 

В середу в нашому закладі освіти було проведено конкурс «Кращий танцівник» між 9-11 класами. Діти мали змогу долучитися до світу краси, грації та музики.

Метою заходу було популяризація, збереження та розвиток хореографічного мистецтва; виховання молоді на кращих традиціях хореографічної культури; визначення найкращих танцівників для подальшої участі в обласному конкурсі «Сурми Звитяги». Всі учасники хореографічного конкурсу проявили себе на високому рівні. Були представленні різні стилі хореографічного мистецтва. Переможцем конкурсу стала учениця 11 класу Новіцка Ангеліна. Відео та заявка на участь в конкурсі «Сурми Звитяги» була надіслана одразу після проведення шкільного конкурсу. Також цього дня був проведений круглий стіл з учнями 8-11 класів на тему : «Бути творчим – круто!». Метою проведення круглого столу було, обговорити  питання художньо-естетичного виховання учнів у сучасній школі, вплив мистецтва на формування культурної, вихованої, творчої особистості. Педагог-організатор підняла питання великого впливу мистецтва та його засобів, мистецького середовища, використання сучасних технологій навчання та розвиток творчих здібностей школярів, формування здатності до самовдосконалення та самореалізації. Учасники обговорення нагадали присутнім, що діти з раннього віку починають виявляти себе в царині співу, танцю, малювання, мистецтва слова. Такі форми позакласної роботи, як гуртки, студії літературного, образотворчого мистецтва, колективи художньої самодіяльності, позакласні заходи, фестивалі, виставки, концерти та акції є важливими засобами організації різноманітної художньо-творчої діяльності учнів. У процесі цієї роботи школярі залучаються до творчості, роблять перші кроки в різноманітних видах мистецтва.

Четвертий день – пройшов дуже активно та цікаво. Учні 1-7 класів виготовляли вітальні листівки до Дня Вчителя. Кожна робота була неповторною, красивою, цікавою та оригінальною. Метою було - навчити дітей створювати композицію, естетично оформлювати листівку, дати уявлення про композицію вітальної листівки; розвиваюча: розвивати художньо-творчі здібності дітей, навички та вміння декоративного оформлення, удосконалювати роботу з фарбами та олівцями; виховна: сприяти вихованню у дітей інтересу і поваги вчительської роботи. Всі роботи були висвітлені на сайт школи. Для учнів 7-11 класів був проведений цікавий конкурс «Я поет». Темою заходу було «Козацтво». Метою є – відродження та популяризація козацької поезії, збільшення українського контенту. Також розвивати мовлення та пам`ять дітей використовуючи мнемотехніку; правильний темп мовлення, дихання, інтонаційну виразність. Всі учасники конкурсу гарно підготувалися та достойно проявили себе. Переможцями конкурсу стали такі учні: Дана Коломійчук 9-А клас, Діана Скаженюк 8-А клас, Дар’я Скаженюк 11 клас, Ангеліна Новіцка 11 клас, Вікторія Баранчук 8-Б клас, Дар’я Ростоцька 10 клас.

Останній день творчого тижня був дуже цікавим. Для членів учнівського парламенту було організавано фотосесію на природі. Мета полягала в отриманні задоволення від творчого та естетичного процесу; навчитися розкривати свої кращі сторони; не боятися позувати на публіку та працювати в колективі. Діти отримала гарні емоції та чудові світлини, які опублікували на сайті школи. Для учнів 5-х класів були проведені веселі онлайн-руханки «Лови ритм». Метою було повернути втомленій дитині працездатність, увагу; зняти м'язове і розумове напруження; попередити порушення постави; відновлюють сили й робочий настрій, почуття бадьорості й свіжості, підвищують дисциплінованість.

В ході проведення тижня діти зрозуміли, що мозок людини, долучений до мистецтва, відмінний від звичайного. Така людина здатна до творчості та проривам не тільки в мистецтві, але й в науці або соціальній сфері – завдяки широті та багатству асоціацій. Людина здатна розуміти та використовувати багато видів мови: вербальну, математичну, музичну, образотворчу, - та вони не перехрещуються одна з одною. Все це – системи, що забезпечують найскладніший семіотичний світ, що по важливості для людини не поступається світу фізичному. Від змісту та структури цього світу залежать індивідуальні та соціальні межі, їх стабільність та розвиток

Заходи, що проходили в межах тижня, позитивно вплинули на кругозір учнів, внесли у процес пізнання елементи змагань, боротьби за перемогу, переконали наочно, що для досягнення перемоги потрібні знання, здобуті на уроках, тобто вказують на необхідність вчитися. Адже найбільший успіх від їх проведення приходити тоді, коли учні самі беруть активну участь у їх підготовці і проведенні.

Проведення Тижня – це не тільки розваги для школярів, а й одна з форм

організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з вихованцями.

Предметний тиждень є дієвою формою організації навчання, виховання,

поглиблення рівня знань учнів, сприяння їх розвитку та поширення світогляду.

Водночас зміст заходів, що проводився, тісно пов’язаний за змістом з основним

програмним курсом.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку