Аналіз роботи класних керівників 5-11 класів за 2013/2014 н.р.
Роботу методичного об єднання за минулий рік можна вважати задовільною. План роботи методичного об єднання відповідав завданням школи.
Проблема М/О класних керівників нашої школи була така :
удосконалення виховного процесу на основі народної педагогіки та впровадження нових технологій.
Смолінське навчально-виховне об'єднання
«Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів
-гімназія-позашкільний навчальний заклад»
Маловисківської районної ради Кіровоградської області
Маловисківський відділ освіти
Подручній С.М.
Звіт
щодо роботи методоб’єднання класних керівників 5-11 класів
протягом 2013-2014 н.р.
Керівник м/о кл.керівників Маджар В.Д.
Аналіз роботи класних керівників 5-11 класів
за 2013/2014 н.р.
Роботу методичного об єднання за минулий рік можна вважати задовільною. План роботи методичного об єднання відповідав завданням школи.
Проблема М/О класних керівників нашої школи була така :
удосконалення виховного процесу на основі народної педагогіки та впровадження нових технологій.
В школі працювало 15 класних керівників
1.Мелішкевич Л.Б. 5-А
2.Гульченко Н.Л. 5-Б
3. Бурла О.В. 6-А
4. Шаповалова О.В. 6-Б
5. Прадіденко Л.Р. 7-А
6. Маджар В.Д. 7-Б
7. Мішщаткіна С.Є.. 8-А
8. Білоусова О.С. 8-Б
9. Суховерхова Г.А. 9-А
10.Перехрестна О.П 9-Б
11.Козубенко В.М. 10-А
12. Подопригора С.П. 10-В
13. Сіроштаненко О.Л. 11-А
14. Бондар К.В. 11-Б
15. Бурдейна Л.І. 11-В
Кожен класний керівник працює над підвищенням рівня своєї майстерності. На М/О засіданнях проводилося
- вивчення та узагальнення педагогічного досвіду:
а)колективна розробка проблем, методики виховної роботи, моделювання досвіду ( «Розвиток учнівського колективу. Колективна творча справа», « Методичні рекомендації щодо підготовки виховних заходів», « Основні орієнтири виховання» - Петрова Н.М.; «Згуртування дитячого колективу», «Про систему роботи з батьками як запоруку ефективного виховання» - Маджар В.Д.; « Залучення учнів до позакласної роботи», «Роль родинного виховання у виборі професії учня», «Профорієнтаційна робота з учнями 9-11 класів» - Бічаніна С. О.; «Формування у школярів здорового способу життя» - Бурдейна Л.І.; « Проведення дозвілля» - Сіроштаненко О.Л; « Проблеми взаєморозуміння в сім ї» - Гульченко Н.Л.);
б) впровадження досвіду роботи класних керівників ( « З досвіду роботи. Участь учнів у загальношкільних святах» - класні керівники).
Належно проводилося вивчення , узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду:
а) колективна розробка проблем, методики виховної роботи, моделювання досвіду
Вивчення досвіду роботи класних керівників І та вищої категорії з таких проблем:
Бурла О.В., Перехрестна О.П.)
(Маджар В.Д.)
-семінари-практикуми
-педагогічні ради
-оперативні методичні наради
б) впровадження досвіду роботи класних керівників
- круглий стіл (м/о)
-обговорення проблем
-виступи на засіданнях м/о, нарадах, семінарах
-апробація досвіду
-об єднання вчителів за інтересами
-взаємовідвідування годин спілкування
- оформлення класних куточків
в) індивідуальна робота
- наставництво
-консультації
-самоосвіта
Контроль за рівнями вихованості ( діагностування) проводила психолог школи Миронова Н.В. (тестування, анкетування, психологічні спостереження, дослідження)
Протягом навчального року проводилася робота класних керівників та психолога з важковиховуваними дітьми, індивідуальна робота з учнями щодо відвідування уроків та поведінки, створено базу даних девіантних та делінквентних дітей.
Незважаючи на великий обсяг виконаної роботи, у новому 2014/2015 н.р. слід:
1)продовжувати звертати увагу на превентивне виховання з метою запобігання правопорушень учнями та залучення їх до здорового способу життя;
2) продовжувати роботу з виховання моральних цінностей людини. Для цього потрібно об”єднати зусилля педагогів школи, батьків та громадськості;
3)зміст виховної діяльності необхідно будувати у відповідності до наступних ключових ліній;
4) продовжити працювати над підвищенням рівня педагогічної майстерності з проблем виховання.
Керівник м/о В.Д.Маджар