Звіт вчителя англійської мови
Ткач Катерини Анатоліївни
про форму роботи на уроках англійської мови під час дистанційного навчання
Під час дистанційного навчання найголовнішим вважаю – створення комфортних умов навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність. Для підвищення своєї фахової майстерності пройшла дистанційні курси від ВАБО.
На уроках англійської мови надавала перевагу інтерактивним формам навчання. Контроль за виконанням домашніх завдань здійснювала за допомогою платформи Google Classroom. На більшості уроків, для наочності та кращого сприйняття тем використовувала сервіс YOU TUBE, проводила віртуальні екскурсії за допомогою https://nus.org.ua/articles/doslidzhuvaty-ne-vyhodyachy-z-domu-29-onlajn-muzeyiv-aby-uriznomanitnyty-uroky/, https://covid.unian.ua/10922969-top-10-naykrashchih-virtualnih-ekskursiy-v-ukrajini.html, https://life.pravda.com.ua/travel/2020/04/28/240761/, та пояснювала новий матеріал працюючи з JamBoard.
Щоб мотивувати учнів різних вікових категорій працюю з цікавими інтерактивними інструментами, такими як Learningapps, Liveworksheets, Wordwall. Для проектних робіт використовую інтерактивну дошку Padlet. Для презентації нової лексики прекрасно підходить Quizlet. Також учням подобається працювати Edpuzzle, ця платформа чудово підходить для розуміння і сприйняття англійської мови. Для різноманітних опитувань та повноцінного фідбеку зручно використовувати Mentimiter, Google Forms, Rubric Makers. Звісно освітні платформи Всеосвіта та НаУрок є незамінними під час дистанційного навчання для проведення онлайн тестувань.
В період дистанційного навчання намагалася максимально мотивувати та зацікавити учнів у вивченні англійської мови, використовувати сучасні платформи і надавати їм потрібний супровід. З батьками підтримувала зв’язок в телефонному режимі, та у всіх доступних месенджерах.