Звіт вчителя фізичної культури за між атестаційний період

Про матеріал
Звіт вчителя фізичної культури за між атестаційний період
Перегляд файлу

Звіт вчителя фізичної культури та Захисту Вітчизни

за між атестаційний період з 2014 по 2019 роки

Луцюка Олександра Віталійовича

 

 Моє життєве кредо  -- Мети досягає той, хто її прагне.

 

Педагогічне кредо  --  Спорт стає засобом  виховання тоді,

                                       коли він — улюблене заняття кожного

                                                                                     В. Сухомлинський

Мій життєвий принцип  --  Головний рекорд—здоровя

                                                  Головна перемога—над собою

                                                  Головний день досягнення успіху -- сьогоднішній         

 

Працюю над такою проблемою:

«Позакласні форми фізичного виховання школярів»

Актуальність проблеми викликана

Збільшення  навчальних    навантажень

             

Зменшення   рухової активності

 

Невпевненість учнів у значущості засобів фізичного виховання

 

Напрямки самоосвіти

Самореалізація особистості

Самооцінка діяльності

Самоаналіз уроків, виховних заходів

Самокритичність

Самоконтроль

Вирішуючи проблему використовую стандартні та не стандартні методи і форми роботи

 

До стандартних відносяться:

Фронтальний метод,

Позмінний метод,

Потоковий метод,

Груповий метод,

Коловий метод,

Індивідуальний метод,

Метод змагання

До нестандартних відносяться

 

Урок- змагання,

Урок- спортивна- вікторина,

Уроки- конкурси,

Уроки- концерти

 

Активність учнів на уроці визначається дотриманням учителем дидактичних принципів

 

  • принципу оптимальної складності завдань,
  • принципу прогресування складності навчальних завдань (від простого до складного, від легкого до важкого),
  • принципу свідомості, принципу зв'язку навчання з життям і практикою,
  • принципу підкріплення,
  • принципу диференційованого підходу до учнів, включаючи і принцип індивідуалізації.

Реалізація провідної педагогічної ідеї та її складових

Ідеальна мета моєї роботи

Одержання учнями задоволення від уроків фізичної культури

Формування  фізично-досконалої особистості учня

Сформованість в учнів свідомого ставлення до власного здоров'я

При організації занять враховую інтереси хлопчиків і дівчат

Хлопчики хочуть розвивати силу, витривалість, швидкість, спритність

 

Дівчата думають про красиву фігуру, гнучкість, гарні рухи…

 

Особистісно-зорієнтоване навчання

Модель особистісно-зорієнтованого навчання :

- учень - основний суб'єкт процесу навчання;

- мета навчання - розвиток індивідуальних здібностей учня;

- створення умов, що забезпечують реалізацію поставленої мети шляхом виявлення та структурування суб'єктивного досвіду учня, його спрямованого розвитку;

- зміст освіти має включати не тільки наукові знання, але й засоби та методи їх засвоєння, пізнання;

- розробка спеціальних форм взаємодії учасників навчального процесу: учень - учитель - батьки;

- особливі процедури спостереження за характером та напрямком розвитку учня;

- забезпечення сприятливих умов формування індивідуальності дитини.

 

Інтерес учнів школи

до різних видів спорту

 

усі діти з 1 по 11 клас віддають перевагу іграм

на другому місці з 1 по 9 – легкій атлетиці

і лише 10- 11 клас вибирають замість легкої атлетики – гімнастику

      За між атестаційний період проводив відкриті уроки,виховні заходи. Щорічно організовую Фестиваль ранкової зарядки «Рух заради здоров’я », дні здоров’я, олімпійські тижнів, військово-патріотичні спортивно-розважальні ігри(до Олімпійського тижня, Дня Козацтва, Збройних Сил, Захисника Вітчизни,). А також відповідно до вивчених розділів навчальної програми організовую проведення тижнів різних видів спорту(футболу,волейболу,баскетболу,настільного тенісу).

        Щорічно проводиться Фестиваль ранкової зарядки «Рух заради здоров’я »

 

 

Досягнення за між атестаційний період

2014-2015 н.р.

І місце – у районних змаганнях з футболу (юнаки);

ІІІ місце – у районних змаганнях з гандболу (юнаки);

ІІ місце – у районних змаганнях з міні футболу (юнаки);

ІІІ місце – у районних змаганнях з баскетболу (юнаки);

ІІ місце – у районних змаганнях з кубка юних олімпійців;

І місце – у районних змаганнях з настільного тенісу.

2015-2016 н.р.

ІІІ місце – у районних змаганнях з футболу (юнаки);

ІІІ місце – у районних змаганнях з баскетболу(юнаки);

ІІІ місце – у районних змаганнях з Військово-патріотична гра українського козацтва «Сокіл(Джура)»

ІІ місце – у районних змаганнях з Кубка юних олімпійців.

2016-2017 н.р.

І місце – у районних змаганнях з футболу;

ІІ місце – у районних змаганнях з настільного тенісу;

ІІІ місце – у районних змаганнях з баскетболу (юнаки);

ІІІ місце – у районних змаганнях з волейболу (юнаки).

2017-2018 н.р.

ІІІ місце – у районних змаганнях з допризовної підготовки;

І місце – у районних змаганнях з футболу;

І місце – у районних змаганнях з Стартів надії;

ІІІ місце – у районних змаганнях з баскетбол 3*3 (юнаки)(середня група);

ІІІ місце – у районних змаганнях з баскетбол 3*3 (юнаки)(старша група);

ІІІ місце – у районних змаганнях з волейболу (юнаки).

2018-2019 н.р

І місце – у районних змаганнях з футболу;

І місце – у районних змаганнях з шахів;

ІІ місце – у районних змаганнях з «Нащадків козацької слави»;

І місце – у районних змаганнях з баскетболу 3*3 (юнаки)(середня група).

І місце- у районних змаганнях з «Олімпійського лелеченяті»

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
5004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку