Звіт вчителя німецької мови у режимі дистанційного навчання

Про матеріал
На допомогу вчителям німецької мови! В звіті розкрито форма роботи з учнями та батьками під час дистанційного навчання, а також підвищення фахової компетенції шляхом самоосвіти вчителя та опанування новітніх технологій та платформ!
Перегляд файлу

D:\Сертифікати\Без названия.jpg

Звіт

вчителя німецької мови

Васільцової Орисі Михайлівни

про виконану роботу

у режимі дистанційного навчання

 

За період дистанційного навчання здійснювалася навчально - виховна та самоосвітня діяльність.  В першу чергу було проінформовано учнів та батьків про серйозність вірусу та засоби дезінфекцій, провела підбір та розмістила  для  учнів 10  класу та їх батьків в класній групі Viber інформацію на тему «Як запобігти коронавірусу?».

 

Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

  1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.
  2. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber, Messenger,Instagram  завдань та посилань , повідомлень про перегляд відеоуроків  по телебаченню для учнів 10 класу.
  3. Систематичні індивідуальні консультації для батьків та учнів 10 класу в онлайн – режимі.
  4. Перевірка виконаних завдань онлайн на сайтах «На Урок», «Всеосвіта»  та завдань із підручників.
  5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі .

 

Відповідно до індивідуального плану роботи, проводилася робота зі здобувачами освіти 1 - 11 класів  з німецької  мови. Найголовнішим вважаю – створення комфортних умов  навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність. Для підвищення своєї фахової майстерності переглянула  вебінари з німецької мови та організації дистанційного навчання, використовувала додаткову інформацію з сайту Goethe Institut.

Мною були підібрані та розроблені дистанційні завдання по класах відповідно до чинних освітніх програм з іноземних мов. Також були організовані електронні консультації та безперервна підтримка здобувачів освіти під час навчання в дистанційній формі( через телефон, Viber, Messenger, Instagram ). Орієнтувала учнів на самостійне проходження онлайн-тестів на ТОВ «На Урок», «Всеосвіта» . У разі виникнення питань учні зверталися  у будь-який момент  до мене в телефонному режимі або через вище зазначені засоби комунікації. Під час роботи зі здобувачами освіти початкової школи залучаюсь підтримкою батьків та класоводів, які допомагають за можливості організовувати процес навчання, орієнтуючись на настанови вчителя. Тому також були проведені індивідуальні консультації для  батьків, роз’яснення інструкцій виконання завдань. Переважна більшість батьків сприймають це дуже позитивно та охоче співпрацюють.

Завдання для учнів 5 - 11 класів задані частково за підручником та посиланнями на онлайн-тестування.

Хочу зазначити, що ті учні, які систематично працюють на уроках та виконують домашні завдання під час навчального процесу, ті й виконують завдання дистанційно в умовах карантину.

Проте існують недоліки у дистанційній роботі:

  • необхідність наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків;
  • не завжди здобувачі освіти забезпечені достатнім технічним обладнанням (комп’ютер та постійний вихід в мережу Інтернет).

Намагаюсь  це враховувати під час складання завдань для учнів та у використанні освітніх платформ для дистанційного навчання.

Паралельно з безпосередньою роботою зі здобувачами освіти, активно займалася самоосвітою для успішної організації дистанційного навчання з іноземних мов. Опрацювала методичні рекомендації з іноземних мов під час дистанційного навчання, інтернет-ресурси з  тем, зазначених у календарно-тематичному плануванні за класами, зробила посилання на  онлайн-тести для зручності у контролі з тем та видах перевірки знань учнів. Пройшла курси:

-«Дизайн-мислення в школі» від 21.04.2020;

- «З учнями про освіту та кар’єру » від 29.03.2020.

Зареєстрована на вебінар «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» на сайті «На Урок» 20.05.2020.

Активно користуюсь в самоосвітній роботі такими освітніми платформами як  Prometheus, EdEra,  «На Урок», «Всеосвіта». 

 

Посилання, за якими учні виконували онлайн – тестування:

Підтвердження виконаних онлайн – тестувань  -  таблиці  Eхel  і будуть знаходитися у папці вчителя «Дистанційна робота» в електронному та друкованому варіантах.

 

 

docx
Додано
24 травня 2020
Переглядів
2309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку