Звіт виховної роботи класного керівника 1 класу

Про матеріал
Основною метою виховної діяльності у першому класі є створення в колективі оптимального позитивного мікроклімату як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня.
Перегляд файлу

                                         Звіт  виховної  роботи

класного керівника  1 класу 

Мавдрик Світлани Пилипівни

за І семестр  2021-2022 н. р.

У 1 класі навчається 10 учнів, з них: 3 дівчини і 7 хлопчиків. Більшість дітей має хороші здібності до навчання. Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, є добре порозуміння між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення вчительки. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах.

У 2021 – 2022 навчальному році у виховній роботі з класом ставилися наступні завдання:

  • визначити рівень соціально – психологічної адаптації до навчання в першому класі;
  •  формувати цілісний, дружній колектив;
  • формувати навички ведення здорового способу життя;
  • працювати над розвитком моральних якостей дитини;
  •  формувати навички  самообслуговування;
  • розвивати естетичні та художні смаки;
  •  формувати почуття поваги та любові до рідного краю, народу, мови.

Основною метою виховної діяльності є створення в колективі оптимального позитивного мікроклімату як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня. Протягом І семестру велася виховна робота, яка поєднувала такі форми роботи як бесіди, години спілкування, виховні години, розповіді, конкурси, ігри-тренінги.

Формування ціннісного ставлення до себе відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики), через проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму(«Безпечний маршрут з дому до школи», «Вогонь – друг людини, вогонь – ворог людини», «Гарна постава – краса і здоров’я людини», проведення гри-тренінгу «Промовляємо один одному добрі слова», «Чисті руки – запорука здоров’я» та інші.)

Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли виховні години на тему «Навчання – твоя головна праця для блага Батьківщини», «Книга-джерело знань» та інші, перевірки стану підручників, прибирання класної кімнати тощо.

 

З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися екскурсії в природу з метою спостереження за сезонними змінами у природі, тематичні бесіди „ Буду я природі другом ”, „Життя птахів взимку» та ін., вікторину «Куди відлітають птахи рідного краю?» .

Одним із напрямків виховної роботи з класом було превентивне виховання, проведення роботи щодо попередження скоєння правопорушень неповнолітніми. В рамках тижня правових знань були проведені виховні години: „Злочин і кара”, „Чому не можна брати чужих речей”,  „Совість і вчинки людей”,,Мої права і обов’язки”, «Дав обіцянку – виконуй!» . Протягом І семестру постійно здійснювався контроль за станом відвідування учнями школи. Відвідувались сім’ї, що потребують постійного контролю та викликають занепокоєння.

З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно - патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави проводились різноманітні заходи, серед яких: Перший урок «День народження класної родини», конкурс до дня української писемності «Рідна мова калинова», години спілкування: «Покрова Пресвятої Богородиці – покровителька українського козацтва і збройних сил України», «Жертви Голодомору», урок мужності «Вони захищають Батьківщину».

Крім цього, учні брали активну участь у загальношкільному святі Миколая.

Протягом І семестру здійснювалась підготовка учнів до самоврядування. Було розподілено обов’язки в класі до виконання яких діти підходили відповідально.

Значне місце у діяльності класовода займає робота з батьками.Проводилися батьківські збори, за яким обговорювалися актуальні питання виховання дітей, моделювалися певні ситуації, які могли б допомогти батькам у вирішенні тих чи інших питань спілкування дітей з батьками. Мають місце також індивідуальні консультації для батьків. Батьківський комітет класу активно бере участь у житті класу, в організації класних та позакласних заходів.

Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей, покращенню рівня мотиваційної сфери дітей,  вдалому процесу формування навичок аналізу власних дій та роботи товаришів.

C:\Users\User\Desktop\изображение_viber_2021-12-17_18-25-01-727.jpg